Ga naar inhoud

Communicator

Aanbevolen berichten

Attentie: @phtvs, @prepass, @Kvgorp @f150, @DickBerts, @phaelin, @Emergency, @vheeswijk, @Davena, @Highway

 

 

Graag wil ik van jullie allen weten of er nog behoefte is aan uitleg omtrent het 24LiveBlog systeem? of hebben jullie inmiddels zelf al ervaring opgedaan om zo niet voor verrassingen te staan tijdens een echte calamiteit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Attentie: @phtvs, @prepass, @Kvgorp @f150, @DickBerts, @phaelin, @Emergency, @vheeswijk, @Davena, @Highway

 

 

Graag wil ik van jullie allen weten of er nog behoefte is aan uitleg omtrent het 24LiveBlog systeem? of hebben jullie inmiddels zelf al ervaring opgedaan om zo niet voor verrassingen te staan tijdens een echte calamiteit?

 

Ik ben redelijk bij denk ik. Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Attentie: @phtvs, @prepass, @Kvgorp @f150, @DickBerts, @phaelin, @Emergency, @vheeswijk, @Davena, @Highway

 

 

Graag wil ik van jullie allen weten of er nog behoefte is aan uitleg omtrent het 24LiveBlog systeem? of hebben jullie inmiddels zelf al ervaring opgedaan om zo niet voor verrassingen te staan tijdens een echte calamiteit?

 

Dank je, het lukt me :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Attentie: @phtvs, @prepass, @Kvgorp @f150, @DickBerts, @phaelin, @Emergency, @vheeswijk, @Davena, @Highway

 

 

Graag wil ik van jullie allen weten of er nog behoefte is aan uitleg omtrent het 24LiveBlog systeem? of hebben jullie inmiddels zelf al ervaring opgedaan om zo niet voor verrassingen te staan tijdens een echte calamiteit?

 

Ik heb de handleiding 'how to' doorgelezen en dat klinkt allemaal vrij logisch . dus we werken dan allemaal samen op dit liveblog http://www.noodnetwerk.nl/liveblog , inloggen gaat dan via 24liveblog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
Ik zit normaal ALTIJD op die server online! ... alleen ... nu ff niet ... je hebt PM ;)

 

Dan ga ik de boel vanavond even installeren kom ik er ook eens op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...