Wafels Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 ik kwam deze site toevallig tegen , het is een soort bibliotheek met veelal oudere boeken (maar zeker niet verkeerd) er staat van alles van wapens en vechtsporten tot moestuin gebeuren , bijenteelt en messen maken etc helaas is het wel een Franse site (mijn Fans is niet goed ) maar chrome vertaald het netjes en er staan ook volop engelse boeken zeker de moeite waard om eens te kijken http://www.aryanalibris.com/index.php? gr will 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Ik las even 'zelfverdediging met bijen...' Maar goeie tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 @Wafels: Behoorlijk complete site idd. Kan ik m'n Frans ophalen! Er zitten ook wel wat zweverige stukken bij onder de categorieën "Développement personnel" (Persoonlijke ontwikkeling) en "Énergie libre" (Vrije energie). Handig dat alle boeken meteen te downloaden zijn en er zitten er ook genoeg in 't Engels tussen. Gaat weer bij de favo's, bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Ik las even 'zelfverdediging met bijen...' Maar goeie tip! Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 3 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2014 @Raycoupe die '' zweverige energieen'' sla je dan maar over die hebben we toch niet nodig maar er zitten best mooie boeken bij ook al zijn er veel oud . gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 3 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen! @Ronin Kogaratsu ik eet liever de honing op , maar er zitten ook mooie boeken voor u bij denk ik gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 @Raycoupe die '' zweverige energieen'' sla je dan maar over die hebben we toch niet nodig maar er zitten best mooie boeken bij ook al zijn er veel oud . gr will Juist die oude boeken zijn vaak erg waardevol. Meestal praktischer en meer to-the-point dan moderne boeken die vaak gestoeld zijn op e.o.a. gedachtengoed/ideologie. 'k Heb gelukkig in de boekenkast ook diverse 'oude' boeken, daar vind je dingen in die zelf Google niet kent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
spechtje Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 @Wafels yeah right, the poor man's james bond zit er tussen, the anarchist cookbook, verschillende titels van Benson Ragnar, toch ook niet van de 'minste'. Bangelijke collectie, lekker politiek incorrect. Bedankt voor de link. Great stuff Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 @spechtje maar anderen !! Pas met die boeken verschrikkelijk goed op want wat er staat werkt soms niet eens , maar erger nog , sommige dingen die er in staan zijn extreem gevaarlijk (en dat is geen grapje !!!) om te maken .Dan moet je heel goed weten wat je doet en kennis hebben van zaken gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
spechtje Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 @spechtje maar anderen !! Pas met die boeken verschrikkelijk goed op want wat er staat werkt soms niet eens , maar erger nog , sommige dingen die er in staan zijn extreem gevaarlijk (en dat is geen grapje !!!) om te maken .Dan moet je heel goed weten wat je doet en kennis hebben van zaken gr will Don't worry, ik heb nog andere, meer wetenschappelijke boeken, waar wel dingen in staan die ZEKER werken. Je weet nooit niet voor wat het nog van pas gaat komen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bijenman Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Ik las even 'zelfverdediging met bijen...' Maar goeie tip! Was je niet de enige Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen! Héhéhé Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Was je niet de enige Héhéhé En het mooiste vind ik nog wel dat iemand met in de nickname: 'bijenman' hier op reageert hahaha! Dankjewel @Wafels, sterke vondst ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.