Mrsjones Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Mother Earth news heeft nu een gratis plan voor het maken van een zone droger voor je eten. Het is een Hele goede model,die je de mogelijkheid geef om zelf de lucht toe voer en daar door de temperature te regelen.het is best groot, maar je kun hem zo bouwen dat je het in 2 deel opberg. Ik heb zon soort model en je kun echt een paar kilo te gelijk in drogen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Mother Earth news heeft nu een gratis plan voor het maken van een zone droger voor je eten. Het is een Hele goede model,die je de mogelijkheid geef om zelf de lucht toe voer en daar door de temperature te regelen.het is best groot, maar je kun hem zo bouwen dat je het in 2 deel opberg. Ik heb zon soort model en je kun echt een paar kilo te gelijk in drogen. Heb je ook een foto? Ik heb al een paar keer iets voorbij zien komen op internet, maar nog geen echt goed solar model gevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Of een linkje misschien, ik ben wel benieuwd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Alstublieft @Simurg en @FincaInSpanje http://www.motherearthnews.com/diy/solar-food-dehydrator-plans-zm0z14jjzmar.aspx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Bedankt voor het delen. Geen kleintje, maar wel goed heb hier eerder over gelezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Hier een Nederlandse versie... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 @Stuudje mooie link , dat ze hier de breedtegraad en dus ook de hoek hebben aangepast is prima , maar ik woon aan de kust en hier zit altijd zout in de lucht dus ook de vocht , ik ben bang dat het aan de kust niet zo goed zal werken als verder in het binnenland gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 30 mei 2014 Delen Geplaatst: 30 mei 2014 Ik heb de zonnedroger van de 12 ambachten op mijn vorige werk laten maken. Het is een prima droger. Maar ik denk dat je met het flipperkast model beter de temperatuur kunt regelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.