Ga naar inhoud
GENEGEERD

Andere vervoerder voor de Prepshop?


Aanbevolen berichten

Voor mijn werk verstuur ik dagelijks pakketten via Post NL en dat gaat prima.

 

Het probleem ligt hem bij bepaalde bezorgers. Alle pakket bezorgers zijn eigen ondernemers en krijgen betaald per afgeleverd pakketje. Wat dus voorkomt als je handtekening voor ontvangst doet + alleen huis adres dat het toch soms bij de buren terecht komt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Voor mijn werk verstuur ik dagelijks pakketten via Post NL en dat gaat prima.

 

Het probleem ligt hem bij bepaalde bezorgers. Alle pakket bezorgers zijn eigen ondernemers en krijgen betaald per afgeleverd pakketje. Wat dus voorkomt als je handtekening voor ontvangst doet + alleen huis adres dat het toch soms bij de buren terecht komt..

 

Het is wel lastig omdat de meeste aan het werk zijn het pakketje niet afgeleverd kan worden. Maar na 1 mislukte bezorgpoging krijg je een briefje in de brievenbus met een code waarmee je online kan kiezen voor een 2e bezorgpoging of aflaten leveren bij een post nl service punt (meestal een primera)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de tent maar de vent (en een enkele keer een dame) die uiteindelijk maakt of je tevreden bent over de bezorging.

Dat blijkt ook uit de verhalen hiervoor, firma x kan prima voldoen totdat de bezorger vervangen wordt door iemand die er helemaal geen zin in heeft, of omgekeerd.

 

Ik heb ervaring met PostNL, DPD, UPS, DHL, GLS en TransMission. Als ik niet thuis ben hang ik gewoon een briefje aan de deur met het verzoek om het pakket in de tuin te droppen, gaat altijd goed dus lezen kunnen ze allemaal. Deze methode is uiteraard niet voor iedereen geschikt maar bij mij werkt ie prima.

 

De T&T van PostNL zit het meest solide en betrouwbaar in elkaar. Ik ken inmiddels ook de bezorgers want dat is een redelijk vast clubje. Om die redenen heb ik voorkeur voor PostNL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier voorkeur voor PostNL. Je kan het ook bij een afhaalpunt laten bezorgen (als je wilt) vaak een vaste tijd zelfs dat hij komt. DPD heb ik slechte ervaringen mee gehad, pakjes zoek, indicatie van de tijd klopt voor geen meter? DHL is ok. Gls/selectvracht is bij ons net als aangetekend, levert nooit iets af bij de buren terwijl dat van ons wel mag ;)

Als ik iets bestel bij een voor mij nieuwe webshop, 2 zaken bieden het aan, kijk ik altijd naar de bezorger. Mogelijk te veel slechte ervaringen gehad (en slecht onthoud je beter dan goede).

 

Denk dat her voornamelijk aan je bezorger ligt hoe je ervaring met het bedrijf is (op vermiste pakjes na).

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...