Ga naar inhoud
GENEGEERD

WebwinkelKeur verleend aan Prepshop.nl


Dr.Prepper

Aanbevolen berichten

Zojuist is een automatische mailing eruit gegaan naar een ieder die ooit eens bij de prepshop geeft besteld, excuus als je evt dubbel krijgt. Maar hopelijk levert dit nog wat meer van die mooie rapportcijfers op bij https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Prepshopnl_2527.html :D

 

Zojuist ingevuld (Jo) en kan oprecht alleen maar in alle opzichten de maximale score geven. Ga zo door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb hem al 'n paar keer ingevuld maar het lukt niet erg :confused:

Wel 6x andere letters intikken en vervolgens bleef hij hangen bij versturen.

 

Maar ik laat het er niet bij zitten en probeer het later weer :)

 

Ach wat onhandig, maar super dat je het later nog eens wilt proberen.

 

Trouwens, jullie zullen je beoordeling niet direct terugzien op https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Prepshopnl_2527.html want ze worden door medewerkers van WebwinkelKeur gecheckt (anti-spam e.d.) voordat ze geplaatst worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk bedankt voor het doorspelen van mijn prive gegevens na keer op keer gelogen te hebben dat jullie de prive gegevens nooit nimmer zouden doorspelen aan derden.

Ik heb direct een dikke 0,0 NULL COMMA NULL gegeven voor het doorspelen van mijn prove gegevens aan een derde zoals webwinkelkutmerk.nl

En direct de laatste keer dat ik iets in de prepshop gekocht heb. met leugenaars doe ik geen zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk bedankt voor het doorspelen van mijn prive gegevens na keer op keer gelogen te hebben dat jullie de prive gegevens nooit nimmer zouden doorspelen aan derden.

Ik heb direct een dikke 0,0 NULL COMMA NULL gegeven voor het doorspelen van mijn prove gegevens aan een derde zoals webwinkelkutmerk.nl

En direct de laatste keer dat ik iets in de prepshop gekocht heb. met leugenaars doe ik geen zaken.

 

Beste Overlever, vervelend dat je er zo over voelt en ik heb ook begrip voor je kijk hierop. Strict genomen eindigt de absolute privacy al op het moment dat je betaalt (met ideal of paypal ofzo) omdat op dat moment ook de betalingsverwerker op de hoogte is dat jij iets bestelt bij Prepshop. Vervolgens wordt je bestelling overgedragen aan de pakketdienst en ook zij krijgen van ons jouw adres, anders kan er niet bezorgd worden. Je zou kunnen zeggen dat wij op dat moment ook al je privacy schenden, echter ik neem aan dat je beaamt dat dit niet anders kan, tenzij je cash betaald en komt ophalen, maar die optie bieden we (nog) niet, hooguit op een beurs.

 

Voor wat betreft het gebruik van WebwinkelKeur: Wij dragen niet zozeer klantgegevens over, maar hebben zelf de mogelijkheid om in hun systeem emailadressen (geen enkele andere persoonsgegevens!) van klanten in te voeren om een mail naar te laten versturen. Het blijft dus in ons eigen beheer en we gebruiken het natuurlijk ook enkel voor het doel van het vragen van een beoordeling. Hier ligt voor ons een keuze om dit via een onafhankelijke partij te doen versus het zelf doen, omdat wij (en dat geldt voor de meeste shoppers op internet) het beter vinden qua onafhankelijkheid als het op deze wijze gebeurt. Omdat het anders teveel kan lijken dat je als slager je eigen vlees keurt. Maar als gezegd heb ik begrip voor je kijk hierop en zal het gebruik van WebwinkelKeur dan ook toevoegen aan http://prepshop.nl/privacy/ zodat nieuwe bestellers van te voren hierover geinformeerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overlever heeft hier een punt dat deze mailing zorgvuldiger verstuurd had mogen zijn, maar er zitten nogal wat verschil in welke gegevens zijn doorgegeven en op welke wijze zoals Dr.Prepper hierboven ook al uitlegt. Zelf heb je ook invloed op het gebruik van gegevens, ik heb bij de prepshop niet hetzelfde mailadres en naam gebruikt als hier op het forum. De bestelling is een zakelijke transactie, en dit discussieforum is openbaar om meningen en informatie te delen.

 

Indien de gegevens herleidbaar zijn naar een persoon vallen ze de wet bescherming persoonsgegevens. Persoonsgegevens geven directe en feitelijke informatie over een persoon. Bijvoorbeeld iemands geboortedatum, adres of geslacht. Dit geldt ook voor gegevens die een waardering geven over een bepaalde persoon zoals het IQ. Alleen een mailadres is dat niet zolang het afleveradres niet door gestuurd is of informatie over de bestelde spullen.

 

Om groter te groeien wil de shop eerlijke recensies hebben, beter was geweest om als prepshop zelf een mailtje op te stellen en deze aan de gebruikers te sturen die nog geen reactie hadden geschreven. Nu is er al een oproep gedaan via op het forum, dan is het verder wachten wie dit wel of niet invult. Over mijn bestellingen wilde ik ook nog een review gaan opschrijven, maar er komt steeds wat tussen (zoals deze reactie op het forum typen…)

 

Ik ben overigens erg tevreden over de kwaliteit en de leveringen van mijn gekochte spullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...