AWOL Geplaatst: 20 april 2014 Delen Geplaatst: 20 april 2014 Leuk filmpje dat ik tegen kwam waarbij met name de eerste 2 manieren om een brander / kooktoestel te maken interessante en simpele technieken laat zien, goed te reproduceren met weinig gereedschappen en op allerlei manieren te gebruiken. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 20 april 2014 Delen Geplaatst: 20 april 2014 Super leuk om te zien! Goed gevonden.\ Hoe je met weinig gereedschap toch gebruiksartikelen kan maken. Vergeet niet dat het uurloon aldaar ook niet veel zal zijn. Maar ik krijg al last van mijn rug naar het zien van al dat werken op de grond! Waarom maken die mannen niet eerst een werkbank vraag ik mij dan af? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 20 april 2014 Delen Geplaatst: 20 april 2014 Als je het ziet lijkt het eenvoudig maar in de praktijk valt dat behoorlijk tegen vrees ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 april 2014 Delen Geplaatst: 20 april 2014 Ik denk dat ik nu ook niet de onhandigste ben met een hamer . Maar ik doe mijn pet af voor die mensen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 20 april 2014 Delen Geplaatst: 20 april 2014 Ik denk dat ik nu ook niet de onhandigste ben met een hamer . Maar ik doe mijn pet af voor die mensen . Geert Inderdaad, ik kan ook wel wat in elkaar boksen, maar dit is inderdaad knap! Als je weinig gereedschap hebt, komt inventiviteit vanzelf. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 20 april 2014 Delen Geplaatst: 20 april 2014 @AWOL leuke video , dank u , en het klopt dat je met die gereedschappen van alles kunt maken . Ik vroeger op de ambachtsschool nog wel geleerd dat als je een hamer en een beitel had je een vijl kunt maken en met die vijl weer dingen als een zaag en zo bouw je langzaam alles uit .en die mensen zijn inderdaad erg creatief en inventief , iets wat hier nagenoeg is verdwenen maar wellicht weer terug komt als de tijden verslechteren . Mochten er mensen zijn die echt interesse in metaal bewerken hebben , ik heb een paar jaar terug een hele hoop pdf's gedownload over metaal bewerken over zelf gereedschap maken , lassen , solderen , frezen , draaien , etc is ongeveer 1 GB als er interesse in is wil ik best een upload bij wetransfer ervan maken gr will 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 20 april 2014 Delen Geplaatst: 20 april 2014 Wauw te gek zeg! Wat een creativiteit zeg... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roelf Geplaatst: 20 april 2014 Delen Geplaatst: 20 april 2014 Bij een SHTF hebben mensen in Afrika en Azie toch een grote voorsprong. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.