FincaInSpanje Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 De bossen ingaan tijdens een shtf (verzin er maar 1) is het laatste wat ik iedereen altijd aanraad. Wilbert reageert trouwens niet, ook niet op mentions. Zal wel van de koppijnpasta komen.... Je bent inmiddels ervaringsdeskundige op het gebied van de Bob. Wat heb je volgens jou echt nodig om 3 dagen in leven te blijven (even zonder al de extra's)? Of misschien beter nog, als je 10 dingen mee mocht nemen in je Bob, wat zou je dan meenemen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 In principe alleen een waterfilter...(1) Maar ivm kou warme kleding (2) Een goed mes (3) Aansteker & firesteel (4 & 5) Veldfles en mok (om mee te koken) (6) Multitool (7) Ehbo doosje (8) Touw (9) Juiste mindset (1 t/m 10) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Lekker bezig! Maar vertel. Waar haal je die staafjes? Ebay ergens bij een dumpboer, ik ga kijken of ik ze terug kan vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Je bent inmiddels ervaringsdeskundige op het gebied van de Bob. Wat heb je volgens jou echt nodig om 3 dagen in leven te blijven (even zonder al de extra's)? Of misschien beter nog, als je 10 dingen mee mocht nemen in je Bob, wat zou je dan meenemen? 10 dingen? Begin wel met drie: Gewijzigd om zilver tevreden te stellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlazerNL Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 @Wilbert Geef eens een keer reactie als je wat gevraagd word of als iemand een reactie geeft op jou reactie. Je doet alsof je alles weet maar als iemand je wat vraagt geef je geen gehoor. M.v.g JP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 In principe alleen een waterfilter...(1) Maar ivm kou warme kleding (2) Een goed mes (3) Aansteker & firesteel (4 & 5) Veldfles en mok (om mee te koken) (6) Multitool (7) Ehbo doosje (8) Touw (9) Juiste mindset (1 t/m 10) Mag ik even vals spelen? 3, 4, 5, 7 en 8 zitten in mijn EDC. Nooddeken ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Mag ik even vals spelen? 3, 4, 5, 7 en 8 zitten in mijn EDC. Nooddeken ook. 3,4,5,7 en de mindset zitten ook in de mijne. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 http://preppers.nl/forum/threads/7743-De-Lightweigh-BoB @Kungfufox [MOD] Bij deze samengevoegd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Kwestie van smaak en type rugzak lijkt mij. Eerder een kwestie van hefboomwerking dan van smaak denk ik bij het inladen van mijn boekentas doe ik ook altijd alle zware dingen zo dicht mogelijk tegen mn rug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.