Ronin Kogaratsu Geplaatst: 18 juni 2013 Delen Geplaatst: 18 juni 2013 met een sjambok meer schade dan met een nunchaku? leg maar eens een kokosnoot neer, ram er met de sjambok op, en daarna met een hardhouten, of stalen nunchaku Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 18 juni 2013 Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Tot zover ik weet dienen beide voorwerpen niet om kokosnoten me te breken. al denk ik dat je met de achterkant knots wel iets kan doen. Ik baseer me om een documentaire die de impact van verschillende oosterse wapens weergaf --> daaruit bleek dat een stok van 70 cm veel meer impact heeft dan een nunchaku omdat het koord of de ketting de slag onderbreekt. misschien slecht voorbeeld om de sjambok er tussen te betrekken omdat deze andere eigenschappen heeft dan een stok. Afhankelijk van de stijl dat gehanteerd wordt in nunchaku (waar je deze vasthoud) kan je meer kracht opwekken maar geeft ook meer belasting op je pols en boet je snelheid en beweeglijkheid in. Ga je voor snelheid dan boet je kracht in maar veel minder druk op je polsen. Stalen nunchaku's zijn eigenlijk veel te zwaar en super belastend voor je polsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 18 juni 2013 Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Ik heb ooit nunchaku's gehad. Was er best goed mee. Totdat ik mezelf in m'n noten sloeg met die k*tdingen. Als mijn kinderen later niet verder komen dan "LTS zwakstroom" op school, dan komt het door die dingen. Zo, dat was weer een kwalitatief hoogstaande bijdrage van mij. Harikiri, JB 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 18 juni 2013 Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Ik heb ooit nunchaku's gehad. Was er best goed mee. Totdat ik mezelf in m'n noten sloeg met die k*tdingen. Als mijn kinderen later niet verder komen dan "LTS zwakstroom" op school, dan komt het door die dingen. Zo, dat was weer een kwalitatief hoogstaande bijdrage van mij. Harikiri, JB Muhahah! dat is ook een nadeel van die krengen ja haha ben er ook geen fan van, maarja je moet iets als boer zijnde in oude tijden in china en japan.. tegenwoordig zijn er idd wel effectievere tools Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 juni 2013 Delen Geplaatst: 18 juni 2013 ben er ook geen fan van, maarja je moet iets als boer zijnde in oude tijden in china en japan.. tegenwoordig zijn er idd wel effectievere tools Ja. Glocks. Oh wacht. "Wapens" mochten natuurlijk niet. Sjambokken, wurgstokken en al die scheisse natuurlijk wel... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 18 juni 2013 Delen Geplaatst: 18 juni 2013 tegenwoordig zijn er idd wel effectievere tools Ja hoor, en je kan er gewoon legaal mee over straat lopen. http://www.prepwinkel.nl/all-gear/wandelstok/p-1a/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.