Piroska Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Hier kan je gratis een zakje tomatenzaden "bestellen". Je hoeft er niets voor te doen, niet lid worden, geen postzegel te betalen, gewoon je postadres invullen. Is een lekker zoet klein tomaatje. http://www.vpro.nl/over-de-vpro/maartens-moestuin 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Hier kan je gratis een zakje tomatenzaden "bestellen". Je hoeft er niets voor te doen, niet lid worden, geen postzegel te betalen, gewoon je postadres invullen. Is een lekker zoet klein tomaatje. http://www.vpro.nl/over-de-vpro/maartens-moestuin leuk, gelijk besteld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 ben benieuwd heb me aangemeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Even opgezocht: Kerstomaat 'Zuckertraube' is een zeer krachtige groeier en produceert grote trossen met rode, smaakvolle en zoete tomaatjes. De tomatenplanten zijn geschikt voor teelt in potten en ze kunnen daarom ook goed geteelt worden op een balkon of (dak)terras, de vruchten worden net iets groter dan de vruchten van gewone cherrytomaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 @Stuudje ja was we meereens voor thanks voor de info. Ik heb net ook de mail gekregen en je krijgt ze begin april binnen misschien beetje laat in het seizoen, maarja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. Leuke actie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Leuk, ik ga een poging wagen. Voor iemand die een massa-moordenaar van onschuldige kamerplanten is nog een hele uitdaging :-) :-) :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Ja check!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Nou, de tomatenzaadjes lagen net op de mat. Nu zien of we d'r leven in kunnen krijgen :-) Toch leuke actie van de vpro. Nederland tomatenland! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Yups, hier ook vandaag de zaadjes ontvangen. We gaan het eens proberen! Nu nog wat beter weer en we kunnen los ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Gisteren ontvangen maar ik weet nog niet of ik ze dit jaar ga gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Misschien hebben er een aantal mensen gekeken en kunnen we dit draadje laten omzetten om het programma Maartens Moestuin te bespreken. Zal in ieder geval beter zijn dan Utopia, al heb ik alleen nog maar fragmenten gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Goed idee. Ik zie Maarten nog geen geintjes uithalen met confetti in de verwarming, of flikflooien in de kas, of geld/eten achterover drukken. Overigens is Maarten een prepper, van het zelfvoorzienende soort. Vandaar ook zijn moestuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Alvast een gesprekje met Maarten 't Hart http://www.radio1.nl/item/188342-De%20moestuin%20van%20Maarten%20%27t%20Hart.html Schitterend. Ik kan het iedereen aanraden om even een kwartiertje te luisteren. Oja, hij vertelt nog dat quinoa niet hier in Nederland groeit, maar dat ze wel speciaal zaad kweken die wel hier kan groeien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Vanavond om 19.25 uur op NED 2 recht tegenover DWDD en Utopia. Maar ik vrees dat Maarten gaat winnen vanavond, de rest wordt toch 80x herhaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Tuurlijk wint Maarten. Ik lig in een deuk, ik denk iets te gaan leren over moestuintjes...maar val met mijn neus(oren) in verhalen over vriendinnen, ouderensex, neuken onder de tachtig...sjonge, ik moet even resetten. Gelukkig maakt hij veel goed methet voordragen van een muzikaal gedicht.... Vera Janacopoulos Ambrosia, wat vloeit mij aan? uw schedelveld is koeler maan en alle appels blozen de klankgazelle die ik vond hoe zoete zoele kindermond van zeeschuim en van rozen o muze in het morgenlicht o minnares en slank gedicht er is een god verscholen violen vlagen op het mos elysium, de vlinders los en duizendjarig dolen Jan Engelman (1900 - 1972 ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Lekker kort en langzaam programma, makkelijk te volgen voor jong en oud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Tuurlijk wint Maarten. Ik lig in een deuk, ik denk iets te gaan leren over moestuintjes...maar val met mijn neus(oren) in verhalen over vriendinnen, ouderensex, neuken onder de tachtig...sjonge, ik moet even resetten. Heb het net gekeken via uitzendinggemist, was het weer vergeten dat het vanavond al was, maar ik had precies hetzelfde ik verwacht les over plantjes kweken en is het meer een rondleiding door zijn tuin. Wel gelijk bewondering voor hoe die man leeft, ik zou gelijk met hem ruilen. Helaas is in dit land leven met weinig onbetaalbaar. Ook mooi hoe hij aan het einde even zijn eten bij elkaar plukt, verser dan dat krijg je het niet. De zaadjes heb ik ook al binnen, die gaan dit weekend de potjes in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Vandaag de zaadjes in de grond gedaan, zaten precies 20 zaadjes in het zakje. Ben benieuwd hoeveel er opkomen, hou wel van kleine tomaatjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Vandaag de zaadjes in de grond gedaan, zaten precies 20 zaadjes in het zakje. Ben benieuwd hoeveel er opkomen, hou wel van kleine tomaatjes Mijn zaadjes zijn bijna allemaal opgekomen, op 2 na die nog kunnen komen :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Mijn zaadjes zijn bijna allemaal opgekomen, op 2 na die nog kunnen komen :-) Nou vandaag zijn ze er in elk geval nog niet maar ik heb netjes geordend gezaaid dus ik kan precies zien hoeveel er opkomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 25 april 2014 Delen Geplaatst: 25 april 2014 Nou vandaag zijn ze er in elk geval nog niet maar ik heb netjes geordend gezaaid dus ik kan precies zien hoeveel er opkomen. Kleine update, de plantjes zijn nu ongeveer 2-4cm groot, van de 20 zijn er 13 opgekomen, al met al geen slechte score. Word uitdelen straks, ik denk dat ik de 3 beste hou en de rest geef ik weg. Heb bij lange na niet genoeg plek voor zoveel tomaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.