Gast Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Bescherm je erf , Exsplosieve VESPA Hierbij even de Link naar wat info over de Elektrische fiets http://en.wikipedia.org/wiki/Tidalforce_Electric_Bicycle En nog een http://www.electricbike.com/tidal-force/ Weer een informatieve Link http://www.combatreform.org/atb.htm. Vond het wel geinig om te plaatsen en misschien komt er wel een idee voor een ontwerp van iemand, Zeker voor wat betreft het onderwerp fiets. Wanneer je de info goed doorneemt dan begrijp je o.a al vlug dat hier een flink potje voor aanwezig is en deze fietsen dus ONTZETTEND DUUR ZIJN. A|ls ik naar mijn Eigen fiets kijk en het stukje techniek dan zijn er zeer zeker mogelijkheden voor wat betreft het Energie opwekken. De versnellingen en Vering op mijn Koga fiets zijn Elektrisch te bedienen en de extra Dynamo in mijn achterwiel verzorgt de stroom toevoer voor dit gedeelte. De weerstand hiervan is niet voelbaar.Als je nu de twee wielen op een karretje kunt voorzien van zoiets(Stroomopwekken voor) dan heb je extra Vermogen en/of Energie?? Een special accu heb je wel nodig!Wat voor een ??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 bij die fiets mis ik alleen nog een zonnepaneel op het dak van de aanhanger kan die laden terwijl je fietst. Zou ook mooi zijn als ie kan laden door het fietsen, dus motor uit en trappen maar om bij te laden. Heuvel op op stroom, en omlaag laden. (weet niet of ie zo werkt, zou wel mooi zijn als dat kan) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Das een mooi fietske! Die wil ik ook wel hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Een quad lijkt me ook wel wat: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Moet toch maar eens een aan hangertje voor me quad gaan bouwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Fietske zal aardig wat kosten me dunkt. Quad mmmmmmmmmmm vooral zo een grizly die voor niet te veel eurokes te vinden is op 2dehands. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Moet toch maar eens een aan hangertje voor me quad gaan bouwen Ze zijn al te koop vanaf 250-300 euro. Dan kun je eventueel de opbouw zelf naar wens maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Fietske zal aardig wat kosten me dunkt. Quad mmmmmmmmmmm vooral zo een grizly die voor niet te veel eurokes te vinden is op 2dehands. Dat model heb ik zelf ook is erg betrouwbaar en stevig, en niet ingewikkeld mocht er wat sneuvel kan je hem zelf goed maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Ze zijn al te koop vanaf 250-300 euro. Dan kun je eventueel de opbouw zelf naar wens maken. Ja ik was ze ook al eensr tegen gekomen maar vindt het altijd leuker om ze zelf te bouwen heb nog genoeg zooi in de schuur liggen. Dus kom ik ook waarschijnlijk nog goedkoper uit en hbe er meer plezier van;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Na goed nagedacht te hebben over een bewuste omzetting van geld naar goed voor de lange termijn en een moter en stroomloze vergroting van mijn eigen actieradius ben ik sinds gisteren de blije eigenaar van een Victoria Trekking 6.8: /2"]http://www.victoria-fahrrad.de/en/modelle/trekking-6-8-modell-en-2015/#prettyPhoto[gallery2375]/2 Serieus speelgoed om de grotere afstanden te overbruggen. [ATTACH=CONFIG]19337[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Dan zou ik liever voor een ROKON gaan..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JD81 Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Als het geld zou hebben dan zou me keus gaan naar een Harley Davidson militaire versie KTM-LC4-400-LSE Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Als het geld zou hebben dan zou me keus gaan naar een Harley Davidson militaire versie Die bovenste koop je bij Whitham voor een GBP 400,- : Geld moet dan het probleem niet zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JD81 Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Die bovenste koop je bij Whitham voor een GBP 400,- : Geld moet dan het probleem niet zijn! Heb je daar een website van ik zit op de naam te zoeken maar kom uit bij auto onderdelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Heb je daar een website van ik zit op de naam te zoeken maar kom uit bij auto onderdelen. Hier de site, http://www.mod-sales.com/direct/vehicles/,21,/Motorcycles.htm Maar momenteel zijn ze "out of stock" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Zo mooie bike CTM . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.