Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beginners hulp


Starting_Marten

Aanbevolen berichten

Ja en je kunt het marine jargon alvast leren;

 

omeg = officier met edele gelaatstrekken (afkomstig van het Koninklijk Instituut voor de Marine).

omag = officier met arbeidersgezicht (vakbaas opgeklommen vanaf matroos).

een trosje laten vieren = grote boodschap doen.

kabouterbankstellensoep = champignonsoep.

achteruitbidden = vloeken.

hzmmbo = het zal mij mijn bips oxideren.

afkoboek = afkortingenboek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Starting_Marten

 

een ding kun je alvast goed, een onderwerp starten en de belangstelling gaande houden.

Als meer dan 1000 maal bekeken en bijna100 reacties:)

 

Hoe was het ook al weer, als je voor elke klik 10 cent krijgt was je nu al 100 euro rijker:D

 

Misschien kun je mooie onderwerpen voor ons preppers schrijven vooral voor jongeren.

Want de meesten hier zijn wel oude rotten, in ieder geval geen jongere meer.

 

(Let maar eens op hoe veel "oude rotten" hier weer over vallen, geld vragen enzo elke klik 10 cent:mad: Is ook maar een losse opmerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach zo duur was hij niet... ik wil deze al voordat ik ging preppen

 

Had dan een luchtbuks gekocht, die kun je tenminste nog gebruiken om klein wild mee te jagen als SHTF...

Maar goed, dit ding wilde je al voor je ging preppen maar heb je gekocht nadat je bewust werd van de noodzaak te preppen, dan had je hem nog steeds beter niet kunnen kopen...

Ding kost rond 40€? Had je al een waterfilter en firesteel voor kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of het iets met preppen te maken heeft maar het is wel gaaf: a3esyget.jpg

 

Ja, gave doos! Dozen hebben veel met preppen te maken, je kan er namelijk spullen in stoppen, echt superhandig! Goeie vondst Marten! Thanks!

 

Van wat voor materiaal is deze doos? Het ziet er uit als karton. Zelf gebruik ik eigenlijk liever food grade emmers, daar knagen de muizen namelijk niet doorheen. Maar bij gebrek aan beter kun je dozen gebruiken. Wel op een droge plek bewaren. Overigens ziet deze doos er redelijk stevig uit, en stapelbaar.

 

Groeten,

 

JB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Johnny BravoNL Volgens mij heb je het niet goed begrepen, het gaat om de inhoud te zien op het plaatje. Dat is wat ik er van begrepen heb. De doos kun je ook gebruiken voor prep doeleinden. Maar ik kan me nog herinneren dat onze kinderen bij praktische kado's altijd vroegen om ook "iets" om mee te spelen en dat is denk ik hier ook de bedoeling.

Dus de doos voor opslag van spullen en het balletjes pistool voor de fun.

Verdraait, nu ik er zo over nadenk wil ik zelf ook wel "iets" om mee te spelen;)

Misschien ook wel zo'n geinig pistooltje :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk en gezellig allemaal.......die niet echt essentiele artikelen.......je hebt nog niets/weinig mbt preppen en je koopt voor een paar tientjes een mooie doos met mogelijk een luchtpistooltje erin.........en in je begin post vraag je om giften.........

Mijn budget is niet groot en ik heb nog geen baantje. Nou vroeg ik mij af jullie thuis nog iets over hebben dat jullie wel aan mij zouden willen doneren, dan kan ik een beginnetje maken.

 

Ik heb het idee dat je "preppen" of hoe jij het dan ook wilt noemen nog niet geheel hebt begrepen. Dat is niet erg, dat kan je vanzelf wel een keer doorkrijgen......en hopelijk snel want ik heb nu sterk het idee dat je de verkeerde weg ingeslagen bent.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit is een Taurus Airsoft en dat is geen "geinig pistooltje" deze komt echt heeeeel hard aan

 

Oooh wat leuk je reageert al voordat ik iets had neer gekalkt................

 

Weet je wat hard aankomt? Als je met je Airsoft pijp zit te spelen, terwijl je al 3 dagen niet meer hebt kunnen drinken door een SHTF en je jezelf afvraagt wat harder aankomt. De realiteit of dat airsoft balletje......... Snappie snap?

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk kan ik maar 1 ding naar je toe roepen: blijf leren, ga naar school, doe een studie, kies een vak, word een expert ergens in, ontwikkel skils... maar koop geen shit pistooltjes of zo.

 

en als het niet hard aankomt, kijk dan hier eens naar, tot de laatste seconde's:

 

 

got it now? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit is een Taurus Airsoft en dat is geen "geinig pistooltje" deze komt echt heeeeel hard aan

 

Nee Marten, op het plaatje zie ik toch écht een doos. Ik kan niet zien wat er in zit. Hij is dicht. Op het plaatje van de afbeelding van de doos staat een foto van een Taurus replica, waarmee gesuggereerd zou kunnen worden dat deze daadwerkelijk nog in de doos zit.

 

Maar uiteindelijk heb je geen foto van de übercoole replica Taurus PT24/7 geplaatst maar een foto van de verpakking (doos) met daarop een afbeelding van de übercoole Taurus PT24/7. Dus ik heb gelijk, maar dat hadden we hierboven reeds vastgesteld, en zo veel bevestiging heb ik nu ook weer niet nodig.

 

Enfin. Je zegt "Het is geen geinig pistooltje, hij komt echt heel hard aan!". Dat geloof ik meteen! Op het plaatje van de afbeelding van de doos met een foto van een Taurus replica, staat namelijk dat de replica van de übercoole Taurus PT24/7, waarvan gesuggereerd wordt dat deze ook daadwerkelijk in de doos zit (die met een foto van de übercoole replica Taurus PT24/7, die doos dus) dat hij metalen onderdelen bevat. En iedereen weet dat metaal heel hard kan aankomen! Dus ik kan me voorstellen dat als iemand de replica van de übercoole Taurus PT24/7 tegen mijn hoofd gooit (zonder doos!), dat dat best pijn doet! Gevaarlijk ding dus, zo'n replica. En verboden ook. Vooral als je 15 bent. En niet aangemeld bij een Airsoft vereniging.

 

Daarom is het maar goed dat jij alleen die doos met dat mooie plaatje hebt. Want verder heb je er geen f#ck aan. Alleen de ENORME KANS dat tijdens een SHTF iemand met een ECHT pistool of een (kruis)boog je bij de eerste de beste gelegenheid een 9 mm of een pijl door je harses knalt als jij met je speelgoedpistool staat te zwaaien...

 

Overigens vind ik het geweldig dat je er bent (echt waar!). Het is al weer zo lang geleden dat we een echte trolololo hier hebben gehad! Ik geniet! :) Ga door!

 

Dikke kus,

 

Ome Johnny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...