Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe ga jij de spirit erin houden post-apocalypse?


Zanshin

Aanbevolen berichten

@SHTF ik zal het morgen eens uitproberen,ik weet niet of het uitmaak maar ik heb gewoon een simpele mobiel.

Maar ik ga het morgen proberen.

 

Wat ik trouwens ook veel hebt geprept is veel kladblokken en tekenpapier en potloden en waskrijtjes.

Vooral voor kinderen heel belangrijk dat ze hun emoties kunnen uiten via papier,of het nou tekening is of gewoon een simpel dagboekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In de natuur kun je genoeg spullen vinden om de volgende dingen te doen om je bezig te houden.

 

Mikado (stokjes uit de natuur)

Spijker poepen ( een flesje een stuk touw en een stokje)

Boeren golf ( een flinke stok met een steen en mikken in je latrine)

Slootje springen

verstoppertje

tikkertje

zakdoekje leggen.

 

Pffffffff sorry ff een lollige bui

 

Lollige bui of niet, ook humor houd de spirit er in,...

Overigens zou je ook gewoon een stuk hout uit de natuur kunnen nemen om deze te bewerken tot en nuttig gebruiksvoorwerp. Zal zonder niet al te veel ervaring niet gelijk lukken, maar lukt het, dan heb je een mooi functioneel voorwerp, wat het leven iets aangenamer zou kunnen maken,... Lukt het niet, dan heb je in ieder geval nog aanmaak materiaal en brandhout:p

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

aangezien ik geen familie meer heb(in nederland) en eigenlijk ook geen vrienden denk ik dat ik maar s,nacht ga zombie jagen overdag slapen muziek luisteren en heel veel apocaliptische foto,s ga maken en die dan naar naar een urban exploration website ga sturen :) ......LOL geen flauw idee ik zie het wel als die tijd zover is ....moet nog een en ander preppen ,2 kukri,s samurai zwaard,en ander spul .......gonna have me a party LOL !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangezien ik geen familie meer heb(in nederland) en eigenlijk ook geen vrienden denk ik dat ik maar s,nacht ga zombie jagen overdag slapen muziek luisteren en heel veel apocaliptische foto,s ga maken en die dan naar naar een urban exploration website ga sturen :) ......LOL geen flauw idee ik zie het wel als die tijd zover is ....moet nog een en ander preppen ,2 kukri,s samurai zwaard,en ander spul .......gonna have me a party LOL !!!

 

Ja, en rekening houden met mijn komst, want ik ben van plan als SHTF en de omstandigheden het toe laten, naar zweden en daarna Norge te trekken met kids.:D

Jeg er Norsk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking
Ja, en rekening houden met mijn komst, want ik ben van plan als SHTF en de omstandigheden het toe laten, naar zweden en daarna Norge te trekken met kids.:D

Jeg er Norsk.

 

ik zal jullie met open armen ontvangen caroline ;) met zijn allen naar de noorder lights kijken , potje bier erbij geweldig !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...