Johnny BravoNL Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Even voor @jurgio opnemen. Die jonge belachelijk maken is wel heel makkelijk. Ik weet zijn leeftijd niet, maar zo ijverig en slim heeft ie bedacht dat er behoefte is aan het ontmoeten van gelijk gestemde. Dus ontwikkeld ergens een koffietafel. Hij doet zijn uiterste best om iets op te zetten en word hier dan weggehoont. Jullie gaan het zelf maar weer goed maken met hem! Kom op, niet gelijk zo verontwaardigd. Het is natuurlijk vrij grappig om een pagina te promoten en vervolgens geen linkje te plaatsen... Ik bedoel, dan doe je "marketingtechnisch" toch iets fout, dat is zoiets als roepen: "Kom naar mijn winkel! Ergens!". Zo veel stupiditeit verdient het om ietwat belachelijk gemaakt te worden, en niet om te worden beloond met medelijden. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Agree, het zou netter staan om gewoon netjes uit te leggen dat wij preppers dit anders zien. Dan blijft @jurgio uitgenodigd. Nu denk jurgio waarschijnlijk. Dat we rare lui zijn. Niet dat we dat niet zijn, maar toch! Omgangs vorm, laten zien dat we geen afspiegeling van de maatschappij zijn en zo. En daar laat ik het bij, vind jullie allemaal lief! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Hè fuck, heb ik weer een pispaal moment gemist... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Mooiste komt denk ik nog, zie dat onze vrouwelijke collega hem toestemming heeft gegeven om te posten. Zit wel een linkje bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 ben ik de enigste nederlander zonder veeboekaccount? Nee hoor ik wil er ook geen een. Tevens ook geen telefoon abo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 @Johnny BravoNL, hahahaha wat een vergelijking! *Gaat hier helemaal slap* Agreed met wat @Raycoupe zegt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 een eerste post van iemand die ook nog eens alleen is om reclame te maken voor een fb pagina ( en dat zonder link? ) ik dacht dat dat uberhoud al tegen de forum regels was. andere die dat deden werden die posts van verwijderd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Verdorie @jurgio, waarom zeg je niks? Je was hier gisteren nog?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Verdorie @jurgio, waarom zeg je niks? Je was hier gisteren nog?! Geef hem even tijd.... Sprak hem vandaag, hij is ff druk met mijn raadseltje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Okay, ik ben benieuwd. Sjezus, ik had die afbeelding trouwens wel even kunnen "resizen"..... Die is GROOOOT! Hahaha! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Ik moest gisteren toch even aan @jurgio denken n.a.v. het studenten draadje over opgevers. Gelukkig is zijn FB pagina wel een groot succes geworden :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.