Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe facebook pagina voor Nederlandstalige preppers


jurgio

Aanbevolen berichten

Even voor @jurgio opnemen. Die jonge belachelijk maken is wel heel makkelijk. Ik weet zijn leeftijd niet, maar zo ijverig en slim heeft ie bedacht dat er behoefte is aan het ontmoeten van gelijk gestemde. Dus ontwikkeld ergens een koffietafel. Hij doet zijn uiterste best om iets op te zetten en word hier dan weggehoont.

 

Jullie gaan het zelf maar weer goed maken met hem!:mad:

 

Kom op, niet gelijk zo verontwaardigd. Het is natuurlijk vrij grappig om een pagina te promoten en vervolgens geen linkje te plaatsen... Ik bedoel, dan doe je "marketingtechnisch" toch iets fout, dat is zoiets als roepen: "Kom naar mijn winkel! Ergens!".

 

Zo veel stupiditeit verdient het om ietwat belachelijk gemaakt te worden, en niet om te worden beloond met medelijden.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Agree, het zou netter staan om gewoon netjes uit te leggen dat wij preppers dit anders zien. Dan blijft @jurgio uitgenodigd. Nu denk jurgio waarschijnlijk. Dat we rare lui zijn. Niet dat we dat niet zijn, maar toch!

 

Omgangs vorm, laten zien dat we geen afspiegeling van de maatschappij zijn en zo. En daar laat ik het bij, vind jullie allemaal lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...