Ga naar inhoud
GENEGEERD

MINI WARMER van de Action 6 uur / 12 uur 1,29


damian9696

Aanbevolen berichten

Nou gisteren ook maar een paar gehaald. (10x de 6u versie en 10x de 12u versie). Zowel de 6u versie als de 12u versie werkten beiden NIET!!?? Hierna nog een ander zakje open gemaakt en exact het zelfde. Werkte ook niet, zelfs niet na 10min wachten. De spullen terug gebracht en geld terug.... Ik vraag me af of anderen dit ook al hebben ervaren? Voor mij niet acceptabel als "prep" item.

 

Ik gebruik ze al wat langer(denk 10 pakjes*4stuks grootte variant 12h) en ze hebben het allemaal perfect gedaan dus ik denk dat jij pech gehad hebt.

Duurt wel wat langer dan 10 minuten voordat echt warm worden..maar dan zijn ze ook niet te stoppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 maand later...

Nou eindelijk vandaag ook eens wat van de hand warmers gekocht (zowel de kleine als grotere) en bij een eerste test van de kleine handwarmer valt de warmte mij wat tegen, wat niet wil zeggen dat het nutteloos is. Misschien dat bij een tweede er meer hitte ontstaat maar de eerste komt denk ik niet boven de 30-35 graden. Of deze hele goedkope geschikt zijn voor je BOB om op terug te kunnen vallen betwijfel ik, de kwaliteit lijkt, ook gezien de ervaringen van anderen, te wisselvallig. Voor het gebruik voor gewoon je handen warmen, je voeten of op pijnlijke spieren/gewrichten kun je je er niet echt een buil aan vallen maar als alternatief om onderkoeling te voorkomen zou ik denk wat betere kwaliteit aanschaffen.

 

Nog wat extra manieren waarop je de handwarmers kunt gebruiken (zeker de zelfklevende zoals die van de Action):

 

 

  • Je waterfles warm houden tegen bevriezing
  • Je koffie langer warm houden
  • sneeuw smelten
  • butaan gas tankje opwarmen
  • (hand-)schoenen drogen
  • batterijen / accu's warm houden
  • slaapzak (voor-)verwarmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AWOL. Heb je een vriescel opgezocht om je handenwarmers te testen? In de winter van 1978 vroor het meer dat 20 graden en sliep ik buiten. Je hebt er geen idee van hoe geweldig een handenwarmer dan is. Ze voorkomen dan zelfs dat je handen en voeten zwart worden en er vervolgens af vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AWOL. Heb je een vriescel opgezocht om je handenwarmers te testen? In de winter van 1978 vroor het meer dat 20 graden en sliep ik buiten. Je hebt er geen idee van hoe geweldig een handenwarmer dan is. Ze voorkomen dan zelfs dat je handen en voeten zwart worden en er vervolgens af vallen.

 

Nee Dick, gewoon thuis in mijn 20 graden woonkamer, geplakt op een pijnlijke rugspier. Ze beweren tussen de 45-50 graden te halen maar de eerste (!) haalt dat bij lange na niet. Ik zeg overigens ook dat dat zelfs met 30 graden de warmer niet nutteloos is als het er op aan komt.

Mag ik aannemen dat jij het over een koolstofstaaf of benzine handwarmer hebt (1978)? Daar heb ik verder geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is waar Awol. Ik reageerde alleen even, omdat veel mensen dingen niet in het juiste shtf perspectief weten te plaatsen. Kaarsen bijvoorbeeld, zijn extreem waardevol, maar je krijgt je huis er natuurlijk niet mee op 21 graden. Alleen is het verschil tussen bijvoorbeeld -10 naar +3 al giga. De meeste mensen hebben die ervaring alleen niet. Ik nog wel, zij het dan van heel, heel lang geleden :)

 

Inderdaad het waren handenwarmers op koolstaafjes en benzine. Die heb ik nog in voorraad. Die benzine dingen vond ik erg gauw uit gaan, ook al hebben ze het voordeel dat je altijd wel ergens een paar druppels benzine kunt vinden. Koolstaafjes zijn het beste, zo lang je koolstaafjes hebt tenminste. Ze hebben dus allebei een voor- en een nadeel. Daarom heb ik beide types in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je die weer hergebruiken :confused: door ze na gebruik in heet water te verwarmen dacht ik.. Dan lossen de kristallen weer op die ontstaan bij het aanbreken...zo iets , ik ben geen expert :p

 

dat is helaas alleen zo bij de andere mini warmers (deze plakken niet en zitten in een soort stevig plastic en is alleen een vloeistof)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AWOL. Heb je een vriescel opgezocht om je handenwarmers te testen? In de winter van 1978 vroor het meer dat 20 graden en sliep ik buiten. Je hebt er geen idee van hoe geweldig een handenwarmer dan is. Ze voorkomen dan zelfs dat je handen en voeten zwart worden en er vervolgens af vallen.

 

vorig jaar nog met min 20 in een koekblik geslapen, een goede slaapzak is toch wel zeker beter

gaat ook een heel eind langer mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

vorig jaar nog met min 20 in een koekblik geslapen, een goede slaapzak is toch wel zeker beter

gaat ook een heel eind langer mee

 

Hele belangrijke opmerking van 12g. Zeker omdat er aan de lopende band nieuwe preppers op deze site zitten. Niks is belangrijker dan isolatie. Koop nu nog extra slaapzak, dekbed, lang ondergoed, truien en noem maar op. Ik hoop dat ik het weer mis heb, maar voor mijn gevoel komt de crash er nu snel aan. Daarom moet je nu nog je winterspullen aanvullen, want de zomercollectie ligt straks weer in de winkels. En of daar nog weer een wintercollectie op gaat volgen............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele belangrijke opmerking van 12g. Zeker omdat er aan de lopende band nieuwe preppers op deze site zitten. Niks is belangrijker dan isolatie. Koop nu nog extra slaapzak, dekbed, lang ondergoed, truien en noem maar op. Ik hoop dat ik het weer mis heb, maar voor mijn gevoel komt de crash er nu snel aan. Daarom moet je nu nog je winterspullen aanvullen, want de zomercollectie ligt straks weer in de winkels. En of daar nog weer een wintercollectie op gaat volgen............

 

iedere goede outdoorzaak (bv een bever) heeft het hele jaar door goede winterspullen,

ook via internet kun je goed dingen het hele jaar door bestellen

het nadeel is wel dat goed spul gewoon goed geld kost, maar kwaliteit mag geld kosten

ik heb ooit 1x in zon 15 euro action slaapzak (of waar dan ook vandaan) geslapen maar het is echt kwaliteit lik me vestje

mijn advies; investeer een keer goed en je kan JAREN vooruit ik doe nu al ruim 7 jaar met mn nomad slaapzak (4 nachten in de week) en hij is nog steeds als nieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AWOL. Heb je een vriescel opgezocht om je handenwarmers te testen? In de winter van 1978 vroor het meer dat 20 graden en sliep ik buiten. Je hebt er geen idee van hoe geweldig een handenwarmer dan is. Ze voorkomen dan zelfs dat je handen en voeten zwart worden en er vervolgens af vallen.

 

in die winter heeft mijn vader mij (in nog zeer on-ontwikkelde fase) mij zo'n beetje in mijn moeder geinjecteerd, dat lijkt me ook een goede manier om warm te blijven ;) (hoewel ik niet verwacht dat ie dat buiten heeft gedaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...