Loreen Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 hallo hallo, deze had ik ook nog gehaald http://www.basboilieshop.nl/melkpoeder-vet zal mijzelf vanavond eens op-offeren. geklutst ei met een glaasje melk. (was er al bang voor) grtz ouwe Misschien wel leuk om een live-blog bij te houden, met foto's en frequente updates Ik hoop voor jou wel dat het dan een enorm saai liveblog wordt, zo van "Ik voel me goed", "Ik voel me nog steeds goed", "Ik voel me nu nog steeds goed" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Misschien wel leuk om een live-blog bij te houden, met foto's en frequente updates Ik hoop voor jou wel dat het dan een enorm saai liveblog wordt, zo van "Ik voel me goed", "Ik voel me nog steeds goed", "Ik voel me nu nog steeds goed" hallo hallo, vanavond gaat de produktie van start. als ik morgen nog leef en/of niet ziek ben,zal ik vrijdag in de middag een paar foto's online zetten. grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Hallo hallo, grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Hallo hallo, Het voelt een beetje aan als griesmeel ofzo beetje waterig smaakt naar ei geen gekke geur ofzo bordje leeg gegeten haha voor herhaling vatbaar ?... je moet er ff aan wennen. Grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Hallo hallo, geel,je mist wel die slijm zeg maar grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Hallo hallo, de kat is er ook niet vies van. Tja, 5 euries of 18 euries,"we" eten ook blikvoer van over de datum. Leger,struik enz. Grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Hallo hallo, Helaas deze zak is nu open,zal er nog regelmatig een ei van bakken om de houdsbaarheids datum te kunnen bepalen. Nieuwe zak ook maar weer besteld kost weinig en je weet maar nooit dus grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 hier heeft onzin gestaan. hallo hallo, Geintje moet kunnen toch hop hop hop...eitje in een dop grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Misschien wel leuk om een live-blog bij te houden, met foto's en frequente updates Ik hoop voor jou wel dat het dan een enorm saai liveblog wordt, zo van "Ik voel me goed", "Ik voel me nog steeds goed", "Ik voel me nu nog steeds goed" Hallo hallo, Bij deze...saai en voel me goed grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Hallo hallo, Nog vergeten zal eind oktober nog maals testen zal ook een betere?/duurdere merk aanschaffen en dan samen testen. tot volgende maand grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 De houdbaarheid valt een beetje tegen, prep-technisch gezien dan. De firma Bouwhuis zegt 2 jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Oke, heelei poeder dus. @ouwe74, nog steeds nergens last van? Althans, wat dat ei betreft dus. Riekende aarzen of tongen hoef ik niet zo nodig over te lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Oke, heelei poeder dus. @ouwe74, nog steeds nergens last van? Althans, wat dat ei betreft dus. Riekende aarzen of tongen hoef ik niet zo nodig over te lezen. @Loreen zou het door dat ei komen dat ik gegeten heb al die commotie hiero Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 [mod] Hallo hallo, de laatste 30 posts hebben niets meer met eipoeder te maken, kunnen we een beetje ontopic blijven? [mod] @frank1964: Geef maar een gil als ik die laatste 30 posts in de prullenbak moet schuiven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 10 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 Heel graag ! Dit gaat nergens over @Raycoupe Mod: idd. graag on-topic blijven. Draadje opgeschoond van +30 post off-topic berichten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 12 oktober 2015 Delen Geplaatst: 12 oktober 2015 Geen heelei poeder, maar eiwit in een flesje bij de Appie verkrijgbaar, al va juli maar ik zag t deze week voor t eerst. id koelkast paar maanden hooudbaar. 2Chicks: https://mobile.twitter.com/2chicksproducts/status/619085985536716800 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bumble Bee Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Ik weet dat er een extreem lange tijd niks is gepost in dit topic. Maar ik kwam toevallig deze tegen https://www.backstars.de/volleipulver-1kg_692_1391 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knaks Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Ik weet dat er een extreem lange tijd niks is gepost in dit topic. Maar ik kwam toevallig deze tegen https://www.backstars.de/volleipulver-1kg_692_1391Oh nice! Bedankt voor de tip!CheersKnaksVerstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.