demon44 Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 hey mensen, Ik ben dit jaar aan een HBO opleiding begonnen, helaas was dit niet wat ik zocht. hierdoor moet ik nu dus een jaar wachten totdat ik kan beginnen met een andere studie. Natuurlijk wil ik gaan werken, maar weet er iemand leuke en handige cursussen die ik zou kunnen doen? hierdoor verspil ik tenminste niet het vrije jaar. groeten demon44 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 Als je gaat werken heb je toch geen jaar vrij? Eventueel zou je hier een cursus kunnen volgen. Hij is er voor beginners en gevorderden, dus uitdaging genoeg. http://www.kloskant.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 De OU heeft mooie modules Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 hey mensen, Ik ben dit jaar aan een HBO opleiding begonnen, helaas was dit niet wat ik zocht. hierdoor moet ik nu dus een jaar wachten totdat ik kan beginnen met een andere studie. Natuurlijk wil ik gaan werken, maar weet er iemand leuke en handige cursussen die ik zou kunnen doen? hierdoor verspil ik tenminste niet het vrije jaar. groeten demon44 Ga een jaar varen. Solliciteer bij een rederij en monster je aan voor een lange zeereis. Daar word je een vent van! Rederij Stad Amsterdam De bark Europa Zeilende handelsvaart Tres Hombres. Goede reis, jongen. En niet met Kaairatten aanpappen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 Horizon verbreden zo veel als je kunt voor je alle verplichtingen krijgt die je tegen zullen houden Ga trekken door europa dan leer je gaande weg meer dan je kunt leren op school. ( en leer je vooral veel over jezelf. ) Te beter je jezelf kent te beter je studie zal verlopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 Ik raad EHBO aan, het is geen lange cursus maar kan zowel in normaal leven als in een SHTF levensredden met erg makkelijk te leren handelingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 Kijk eens op leukecursus.nl misschien staat daar wat leuks PS. Kan iemand dit verplaatsen naar koffiecorner? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
demon44 Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2013 ik heb inderdaad gekeken naar studie gerelateerde cursuses, maar ehbo zit al bij mijn studiebegrepen dusja. en het is lastig om in de zorg iets te vinden omdat je daar al enige opleiding voor moet hebben voor als er iets gebeurd. hahaha bedankt voor de tip Charlie! Ik denk dat het of reizen word, of toch maar proberen ergens een werkstage te fixe. Marijn: excuses, wist niet zeker onder wat het viel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 hey mensen, Ik ben dit jaar aan een HBO opleiding begonnen, helaas was dit niet wat ik zocht. hierdoor moet ik nu dus een jaar wachten totdat ik kan beginnen met een andere studie. Natuurlijk wil ik gaan werken, maar weet er iemand leuke en handige cursussen die ik zou kunnen doen? hierdoor verspil ik tenminste niet het vrije jaar. groeten demon44 En dan doe je volgend jaar een andere opleiding die weer niet bevalt zeker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
demon44 Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2013 hahaha, nou dat is iig niet de bedoeling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 Koop een motor en ga reizen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 19 november 2013 Delen Geplaatst: 19 november 2013 hey mensen, Ik ben dit jaar aan een HBO opleiding begonnen, helaas was dit niet wat ik zocht. hierdoor moet ik nu dus een jaar wachten totdat ik kan beginnen met een andere studie. Natuurlijk wil ik gaan werken, maar weet er iemand leuke en handige cursussen die ik zou kunnen doen? hierdoor verspil ik tenminste niet het vrije jaar. groeten demon44 Waarom maak je niet gewoon je eerste jaar af? Staat altijd goed op je CV. En als je dat niet doet, investeer dan in levenservaring of werkervaring, kortom, wat iedereen al zei........... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
demon44 Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2013 nu krijg ik het geld nog terug he. ik heb idd een stage geregeld om te kijken of de volgende opleiding wel wat is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.