Nonkel Jones Geplaatst: 3 november 2013 Delen Geplaatst: 3 november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=cV6kxQYGVs0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 3 november 2013 Delen Geplaatst: 3 november 2013 Handig!! Ga ik zeker proberen. Thanks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 3 november 2013 Delen Geplaatst: 3 november 2013 Moet je echt eens doen nonkel, je koopt zo een batterij, pulkt die open en komt tot de conclusie dat er 4 dikke batterijen inzitten van een formaat wat nergens in past. Dan mag je de zooi weer samen solderen en aangezien je de behuizing hebt beschadigd alles samen tapen met duct tape. Goed hoor. Zeg me maar even welk merk je moet kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2013 Moet je echt eens doen nonkel, je koopt zo een batterij, pulkt die open en komt tot de conclusie dat er 4 dikke batterijen inzitten van een formaat wat nergens in past. Dan mag je de zooi weer samen solderen en aangezien je de behuizing hebt beschadigd alles samen tapen met duct tape. Goed hoor. Zeg me maar even welk merk je moet kopen. Dat ligt een beetje aan het merk duct tape. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Welk merk batterijen he slimmerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2013 Joh, slimme Belg, ik neem het ook maar over. Maar al het verhaal waar is, dan is er een hoop te besparen. Ik vond het in ieder geval de moeite waard dit verhaal te delen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Handig indien je weet wat erin zit en je deze maat batterijen nodig hebt. Anders veel gedoe. Offtopic, bij Bas, Dirk Digros deze week goedkope Philips batterijen 32st voor 6,99€. http://view.publitas.com/dirk-bas-en-digros/aanbiedingen-week-45/page/10-11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 ditis een hoax jongens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 @Nonkel Jones k heb het dus echt getest en er zaten 4 buiten formaats batterijen in dat ding. Bij het openen had ik ook nog de bekabeling beschadigd waardoor ik mocht gaan solderen om het ding weer werkend te krijgen. Klopt voor geen meter. En nog een keer zo'n ding kopen om hetzelfde mee te maken ... . Eerst weten wat er in zit he. Dus een merk is wel zo handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2013 @Nonkel Jones k heb het dus echt getest en er zaten 4 buiten formaats batterijen in dat ding. Bij het openen had ik ook nog de bekabeling beschadigd waardoor ik mocht gaan solderen om het ding weer werkend te krijgen. Klopt voor geen meter. En nog een keer zo'n ding kopen om hetzelfde mee te maken ... . Eerst weten wat er in zit he. Dus een merk is wel zo handig. In die van Energizer zitten in ieder geval D-batterijen en in die van Duracell ook http://www.youtube.com/watch?v=AIf_ZhZSPVw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Het lijkt er op dat het dat soort was. We hebben geen apparaten die daarop werken. Ook de lengte die ik in de batterij vond was niet standaard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Moet je echt eens doen nonkel, je koopt zo een batterij, pulkt die open en komt tot de conclusie dat er 4 dikke batterijen inzitten van een formaat wat nergens in past. Dan mag je de zooi weer samen solderen en aangezien je de behuizing hebt beschadigd alles samen tapen met duct tape. Goed hoor. Zeg me maar even welk merk je moet kopen. Dat ligt een beetje aan het merk duct tape. Het absorptievermogen van deze droge opmerking is dermate hoog, dat de tranen niet eens in mijn ogen konden springen van het lachen., terwijl dit één van de meest briljante opmerkingen is die ik in lange tijd heb gelezen! *Maakt diepe buiging voor @Nonkel Jones* Hahahahahahahahaha! JB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Ah, de tijd dat mensen lachten om NJ What went wrong? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Haha, geweldig dit. Dit is een vrij oude hoax al. Er gaan meer van deze filmpjes rond. Er is ook een filmpje waarbij een 12V accu uit een auto vol met AA's zit. En een filmpje waarbij een AA vol met knoopcellen zit. Stuk voor stuk erg leuk om een geintje mee uit te halen ^_^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.