Ga naar inhoud
GENEGEERD

Struik blik is terug!


Aanbevolen berichten

Als ik echt raar ga doen, laat het dan weten, want voor je het weet rij ik naar Zuid Frankrijk, met een karretje gevuld met potten mayonaise, zakken aardappelen (die hebben ze niet in Frankrijk?) en brickpakken melk. Heineken koop ik ook al, je ziet het wel, het gaat hard. Die Heineken gebruik ik om slakken te lokken want daarvoor bier gebruiken, dat zou zonde zijn. :D @AWOL

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Als ik echt raar ga doen, laat het dan weten, want voor je het weet rij ik naar Zuid Frankrijk, met een karretje gevuld met potten mayonaise, zakken aardappelen (die hebben ze niet in Frankrijk?) en brickpakken melk. Heineken koop ik ook al, je ziet het wel, het gaat hard. Die Heineken gebruik ik om slakken te lokken want daarvoor bier gebruiken, dat zou zonde zijn. :D @AWOL

 

LOL @Heineken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het lezen van deze posts heb ik een paar testblikken gekocht, gewoon in de AH in Harelbeke. De eerste keer dat ik in die winkel kwam. Ik had de indruk, zonder dat ik het kan bewijzen, dat de prijzen best wel prijzig waren. Sommige artikelen ie je in Vlaanderen niet vindt waren daar te koop. Ik viel bijna achterover toen ik soep in plastic zakken zag, worst in plastic zakken, alle mogelijke soorten vlees in blik. een half rek drop (wat een Vlaming sowieso niet eet), ... . Ik heb ook voor de eerste keer in mijn leven pindakaas gekocht. Niet van het huismerk maar gewoon van Calvé, uit nieuwsgierigheid.

 

Die is lollig een Belg die in NL eten koopt! :p

 

Toen ik in Belgie woonde ben ik meer dan 30 kilo aangekomen (gelukkig ook weer kwijt).

'k Geloof dat ik het eten daar wel lekker vond!

 

Je kunt daar in de supermarkt krijgen, wat je hier in de speciaalzaak nog niet vind.

Verse tonijnsteaks, krokodil, antilope, lamshaasjes en dat gewoon bij de Del Haize. :cool:

 

De champignonsoep uit zak al geprobeerd? Ik vind het net behangplaksel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Struik blikken Goulash en Hachee (400 gram) zijn al heel lang in omloop. Waar de topic starter naar refereert zijn.de Struik COMPLETE maaltijden (585 gram).

 

Hier zit de rijst/bonen/aardappeltjes bij inbegrepen.

 

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging gewoon naar AH in mijn gemeente hoor, daarvoor verplaats ik me niet naar Nederland. Het viel me inderdaad op dat er vooral dingen stonden die ik niet lekker vond. Die heb ik dus ook laten staan, inclusief de soep in plastic zakken. Het idee alleen al ! Ik kocht welgeteld 4 blikken en 1 pot pindakaas. Het viel me ook op dat er een volledig rek condooms stond, drieduizend soorten wc ontstopper, en 25 soorten bleekwater waaronder, jawel hoor, dikke bleek. Geen dunnen overigens. Volgens mij scheelt er echt wel iets met jullie aanbod, waarom is er anders zoveel ontstopper nodig ? Hebben jullie spijsverteringsproblemen ? Wat ik over die condooms moet denken, daar ben ik nog niet uit. Of jullie zijn scheefpoepers of er zijn gewoon meer soa's in Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Struik blikken Goulash en Hachee (400 gram) zijn al heel lang in omloop. Waar de topic starter naar refereert zijn.de Struik COMPLETE maaltijden (585 gram).

 

Hier zit de rijst/bonen/aardappeltjes bij inbegrepen.

 

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

 

Ah okay, dat had ik idd gemist. Die grotere blikken heb ik niet gezien bij mijn lokale Dekamarkt, zal binnenkort eens kijken bij AH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanavond eens het Struik Goulash blik geprobeerd (geen zin te koken en ihkv wat eet ik als shtf). Goed te doen, net niet té zout maar had niet meer moeten zijn.

Het is zeker nodig de maaltijd aan te vullen met rijst of aardappelen of zo want de 400 gram is te weinig voor een serieuze maaltijd.

Dekamarkt heeft ze ook, maar die van mij alleen de Goulash en Hachee.

Bedankt voor de tip @DutchSurvival101

 

geen enkel probleem @AWOL - every day of the week!

 

EDIT: zie nu net dat je de verkeerde blik heb gehaald.. maar het ius goed te weten dat ook de andere blik goed te eten is :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik over die condooms moet denken, daar ben ik nog niet uit. Of jullie zijn scheefpoepers of er zijn gewoon meer soa's in Nederland.

 

@lewieke Scherp opgemerkt lewieke, vanuit Freudiaans oogpunt wel grappig dat juist daar je oog op valt. Overigens is het plaatsten van al die condooms in Belgie een strategische zet van AH Nederland. Supermarkten houden namelijk bij waar de omzet het hoogst is.:p:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...