Communicator Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Hoi hoi, Omdat ik eergisteren zelf de PAPA ROMEO Ronde vergeten ben, en er toch vraag is voor een nieuwe poging voor deze maand, wil ik voorstellen om volgende week Dinsdag op 17 September op een nader te noemen tijdstip nog een generale repetitie wil uitvoeren voor SC Gilze. Als er nog leden zijn die hun communicatie op afstand willen testen, dan zal ik er deze avond voor zorgen dat ik aanwezig ben op kanaal 4 (27.005MHz). Mochten er andere wensen zijn (andere frequenties of banden), dan hoor ik deze graag en zal ik er voor zorgen dat ik ze zo goed mogelijk tegemoet kan komen. Zorg er tijdens deze repetitie voor dat je ook de chatbox van preppers.nl open hebt staan zodat we de communicatie enigszins kunnen stroomlijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Staat genoteerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 goed idee! Hoewel ik niet bij SC ben, draai ik wel de test weer mee. thx! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Tja ik wil graag meedoen, maar op de FM zal niemand mij horen, daarvoor woon ik in een uithoek Ik zou wel ergens rond de triple 5 willen luisteren en babbelen, maar ook dit is geen garante natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 ik heb nog altijd mijn bak niet terug, ik zal nog een maandje moeten skippen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Zal er zijn . Is er iemand in Zeeuws-Vlaanderen met een bakkie . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 Ik ben er denk ik om half negen/negen uur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 Wat is het juiste tijdstip? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2013 Zeg het maar. ik heb verder geen plannen voor deze avond. we kunnen wel afspreken dat we samen komen op de chatbox van deze website. laten we zeggen vanaf 20:00 uur ? tot.. geen idee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2013 Qua weer hebben we het niet echt mee zitten. Dat is erg jammer. Ik denk dat we als basis de chatbox moeten gaan gebruiken vanavond, om zo te proberen via eventueel andere frequenties een verbinding te maken. Ik zit momenteel vanuit Enschede via (WebDSR) en Roosendaal mee te luisteren op de 27.005MHz. de WebDSR is een realtime stream hier zit enkel wel een irritante pager op. vergeet dus niet de squelch in te stellen, dan is het ook iets rustiger voor je oren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2013 Ik zit online op kanaal 4, en in de chatbox. Mocht iemand iets willen proberen, dan hoor ik dat graag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 Hier op ts....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 uuuuuuh doet het niet meer Ben een tijdje eruit geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 uuuuuuh doet het niet meer Ben een tijdje eruit geweest. Dat komt ervan he... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 Dat komt ervan he... Jaha Wodan even te druk gehad met alles en nog wat. Hoop leeswerk in te halen hier op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 Ik was vandaag mobiel bijna de hele dag van noord-holland richting friesland. heb niemand gehoord op 4? Trouwens ook niet op de rest van de kanalen. iig geen preppers BTW: Op gilze zullen er een aantal masten staan naar horen zeggen, dus mensen die in de buurt zitten maar niet komen roepen op 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.