Ga naar inhoud
GENEGEERD

Voor wie wat noodrantsoenen zoeken, MP


larik

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hmm, ik ging er vanuit dat het nog lange tijd houdbaar zou zijn... Dan toch maar een keer voor Mountain House of iets dergelijks gaan

 

Zie ook andere topics op dit forum, ingeblikt spul is nog lang na de houdbaarheidsdatum prima te gebruiken. Wel zorgen dat de blikken onbeschadigd zijn, niet bol staan en oppassen met deuken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ook andere topics op dit forum, ingeblikt spul is nog lang na de houdbaarheidsdatum prima te gebruiken. Wel zorgen dat de blikken onbeschadigd zijn, niet bol staan en oppassen met deuken.

 

Inderdaad, ik koop ook alles in blik... soep, nasi, jachtschotel, vis, et cetera.

Van de blikken kun je dan woodstoves maken als ruilmiddel. :rolleyes:

 

Ik zoek trouwens nog een handboor... vroeger had ik er één voor hout, maar is nergens meer te koop. :(

Lijkt me ook handig voor op de BOL/PH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik koop ook alles in blik... soep, nasi, jachtschotel, vis, et cetera.

Van de blikken kun je dan woodstoves maken als ruilmiddel. :rolleyes:

 

Ik zoek trouwens nog een handboor... vroeger had ik er één voor hout, maar is nergens meer te koop. :(

Lijkt me ook handig voor op de BOL/PH.

 

Marktplaats.nl ? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja we hadden hier ook iemand die regelmatig deze partijen voor een leuke prijs aanbood maar die moest zo nodig de mond gesnoerd worden door bepaalde prsonen die een ander het licht in de ogen niet gunnen.

Geert als je nog eens zo wat tegen komt laat maar weten ik heb wel interresse,en met mij vele anderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...