larik Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/scouting/m714055234-noodrantsoen-blikken-eten-warme-maaltijd.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/militaria-algemeen/m710981636-wol-noodrantsoen-24-uurs-pakket.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Hopelijk doen de links het. 20 blikken 35 euro en 10 wolpakketjes 35 euro. Smikkelen maar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Dank je voor de tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Ik zag al wel op de foto's dat een aantal blikjes dit jaar al over de houdbaarheidsdatum gaan.. :S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Ik zag al wel op de foto's dat een aantal blikjes dit jaar al over de houdbaarheidsdatum gaan.. :S als jij echte legerrantsoenen vind die nog 3 jaar houdbaar zijn houd ik me aanbevolen dat spul vind je haast niet omdat defensie ze dan nog zelf bewaard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Wij krijgen zelf ook vaak blikken van over de datum te vreten.... Proef je niets vreemds aan, allemaal even smerig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Ik zag al wel op de foto's dat een aantal blikjes dit jaar al over de houdbaarheidsdatum gaan.. :S Hmm, ik ging er vanuit dat het nog lange tijd houdbaar zou zijn... Dan toch maar een keer voor Mountain House of iets dergelijks gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Hmm, ik ging er vanuit dat het nog lange tijd houdbaar zou zijn... Dan toch maar een keer voor Mountain House of iets dergelijks gaan Zie ook andere topics op dit forum, ingeblikt spul is nog lang na de houdbaarheidsdatum prima te gebruiken. Wel zorgen dat de blikken onbeschadigd zijn, niet bol staan en oppassen met deuken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Zie ook andere topics op dit forum, ingeblikt spul is nog lang na de houdbaarheidsdatum prima te gebruiken. Wel zorgen dat de blikken onbeschadigd zijn, niet bol staan en oppassen met deuken. Inderdaad, ik koop ook alles in blik... soep, nasi, jachtschotel, vis, et cetera. Van de blikken kun je dan woodstoves maken als ruilmiddel. Ik zoek trouwens nog een handboor... vroeger had ik er één voor hout, maar is nergens meer te koop. Lijkt me ook handig voor op de BOL/PH. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Inderdaad, ik koop ook alles in blik... soep, nasi, jachtschotel, vis, et cetera. Van de blikken kun je dan woodstoves maken als ruilmiddel. Ik zoek trouwens nog een handboor... vroeger had ik er één voor hout, maar is nergens meer te koop. Lijkt me ook handig voor op de BOL/PH. Marktplaats.nl ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Marktplaats.nl ? Ja ik heb idd alleen nog maar in winkels als Gamma en ijzerwarenhandels gekeken... koop liever in een 'real life' winkel. Maar ik ga nu wel ff kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Oke, gevonden. Thx @dR3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zapata Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Ja we hadden hier ook iemand die regelmatig deze partijen voor een leuke prijs aanbood maar die moest zo nodig de mond gesnoerd worden door bepaalde prsonen die een ander het licht in de ogen niet gunnen. Geert als je nog eens zo wat tegen komt laat maar weten ik heb wel interresse,en met mij vele anderen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 8 september 2013 Delen Geplaatst: 8 september 2013 Ook ik vond dat mijn naam genoot goed spul aan de man bracht . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.