Floesh Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik ben bezig om een kortingsactie op te zetten bij een webshop om de Katadyn Pocket Pro met een korting voor onze forumleden aan te kunnen bieden. Te denken valt aan een korting op prijs, een gratis artikel of een package deal korting i.c.m. een ander product. Aangezien de KPP voor veel mensen toch een behoorlijke investering is denk ik dat een cash korting de beste optie is. Momenteel lijkt het erop dat de Katadyn Pocket Pro voor € 269 kan worden aangeboden, maar wellicht lukt het om een nog betere deal te maken als ik kan aangeven hoeveel mensen van de kortingsactie gebruik willen maken (voor een winkel geldt natuurlijk hoe meer stuks ze kunnen verkopen hoe groter de bereidheid zal zijn om de korting te verhogen). Wie heeft hiervoor interesse en vinden jullie een cash korting ook de beste optie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Zelfs me de korting die je in gedachte hebt is het hier een stuk goedkoper: http://www.amazon.de/Katadyn-2010000-Pocket-Filter-schwarz/dp/B000RZEJPU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1355407170&sr=8-1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Zelfs me de korting die je in gedachte hebt is het hier een stuk goedkoper: http://www.amazon.de/Katadyn-2010000-Pocket-Filter-schwarz/dp/B000RZEJPU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1355407170&sr=8-1 Ja weet ik, in Duitsland kan het nog wat goedkoper (vergeet niet de bezorgkosten erbij op te tellen), maar persoonlijk koop ik een dergelijke aanschaf liever bij een winkel in Nederland waar je ook eventueel naar toe kan als er iets mis mee is. Misschien dat we ook op deze prijs kunnen uitkomen bij voldoende interesse. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 (vergeet niet de bezorgkosten erbij op te tellen) Dat doe ik juist wel, want die zijn er niet. Amazon heeft verder een meer dan uitstekende service. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 ik heb mijne idd ook uit duitsland dus heb er niet meteen behoefte aan. moest je een korting op een reserve filtersteen voor de KP kunnen regelen ben ik van de partij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Dat doe ik juist wel, want die zijn er niet. Amazon heeft verder een meer dan uitstekende service. Ok welke webshop dan? Want die eerste in de lijst voor € 249,99 heeft bezorgkosten van € 9,60 (per bestelling) + € 2,50 (per artikel) naar Nederland. Dan kom je op een totaal van € 262,09 en dat is zonder winkel in Nederland waar je naar toe kan gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 ik heb mijne idd ook uit duitsland dus heb er niet meteen behoefte aan. moest je een korting op een reserve filtersteen voor de KP kunnen regelen ben ik van de partij Ik zal vragen of dat mogelijk in combinatie met deze actie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik zal vragen of dat mogelijk in combinatie met deze actie in dat geval heb ik iemand nodig die de KP wil kopen dat ik de filtersteen kan kopen ^^ denk niet dat ik er nog een nodig ga hebben heb er namelijk al 2. 1 voor mijn bob en 1 voor mijn vrouwke haar bob. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Ok welke webshop dan? Want die eerste in de lijst voor € 249,99 heeft bezorgkosten van € 9,60 (per bestelling) + € 2,50 (per artikel) naar Nederland. Dan kom je op een totaal van € 262,09 en dat is zonder winkel in Nederland waar je naar toe kan gaan. Je moet ook niet op dat sublijstje klikken, maar op de knop 'In den Einkaufswagen': geen verzendkosten + goede service en garantie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Daarnaast geeft Katadyn toch FABRIEKSgarantie? Neem ik aan dan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Daarnaast geeft Katadyn toch FABRIEKSgarantie? Neem ik aan dan... Dat lijkt mij ook, maar ik koop liever bij een NL webwinkel mits het prijsverschil niet te groot is. Ik gun het de Nederlandse ondernemers en vind het ook wel een fijn idee als ik ergens terecht kan mocht er onverhoopt iets mis mee zijn. Uiteraard is dit een persoonlijke voorkeur en kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die de goedkoopste optie buiten NL opzoeken. Ik zal met de webwinkel overleggen wat er mogelijk is en dan kan een ieder zijn/haar eigen keuze daarin maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Daarnaast geeft Katadyn toch FABRIEKSgarantie? Neem ik aan dan... Als eindverbruiker heb je wat betreft garantie met de verkoper te maken, niet met de fabrikant. En dat is natuurlijk maar goed ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolverine Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Als er iets mis mee is kun je het ook na overleg terug sturen naar Duitsland. ik gun iedereen het beste, maar geld weggeven doe ik liever niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Als er iets mis mee is kun je het ook na overleg terug sturen naar Duitsland. ik gun iedereen het beste, maar geld weggeven doe ik liever niet. Sterker nog: je kunt het GRATIS terugsturen. Bij klachten stuurt Amazon een mail met barcode die je op het pakket kunt plakken voordat je het bij - ik dacht - DHL afgeeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Er ontgaat mij kennelijk iets... ik weet alleen niet wat. Waarom willen jullie allemaal zo'n Katadyn ??? Hij filtert tot 0.2 micron, 50.000 ltr., kost 250 euro (waar zit dat euro-teken ) bij amazon.de (@Nonkel Jones) en is veel zwaarder dan de... Sawyer PointOne Sqeeze (0.1 micron, 3.000.000 ltr, 75 euro bij de prepshop.nl (dus bij klachten weet je wie je aan zijn mouw moet trekken ). Waarin zit dan het voordeel van de Katadyn... want ik zie het echt niet. Leg het me aub uit. Gr. en suc6, Martin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Er ontgaat mij kennelijk iets... ik weet alleen niet wat. Waarom willen jullie allemaal zo'n Katadyn ??? Hij filtert tot 0.2 micron, 50.000 ltr., kost 250 euro (waar zit dat euro-teken ) bij amazon.de (@Nonkel Jones) en is veel zwaarder dan de... Sawyer PointOne Sqeeze (0.1 micron, 3.000.000 ltr, 75 euro bij de prepshop.nl (dus bij klachten weet je wie je aan zijn mouw moet trekken ). Waarin zit dan het voordeel van de Katadyn... want ik zie het echt niet. Leg het me aub uit. Gr. en suc6, Martin. Tsja, als je iets zoekt met een pompje..... is zo'n KPP wellicht de degelijkste en beste keuze. Mij leek dat eerst ook handiger dan knijpzakken en zwaartekracht gebruiken, maar daar ben ik inmiddels van genezen. Mijn tijd aan de waterkant is het kortst als ik gewoon een zak of fles met vuil water vul en dit meteen kan gebruiken of later kan filteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Tsja, als je iets zoekt met een pompje..... is zo'n KPP wellicht de degelijkste en beste keuze. Mij leek dat eerst ook handiger dan knijpzakken en zwaartekracht gebruiken, maar daar ben ik inmiddels van genezen. Mijn tijd aan de waterkant is het kortst als ik gewoon een zak of fles met vuil water vul en dit meteen kan gebruiken of later kan filteren. Helemaal met je eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Er ontgaat mij kennelijk iets... ik weet alleen niet wat. Waarom willen jullie allemaal zo'n Katadyn ??? Hij filtert tot 0.2 micron, 50.000 ltr., kost 250 euro (waar zit dat euro-teken ) bij amazon.de (@Nonkel Jones) en is veel zwaarder dan de... Sawyer PointOne Sqeeze (0.1 micron, 3.000.000 ltr, 75 euro bij de prepshop.nl (dus bij klachten weet je wie je aan zijn mouw moet trekken ). Waarin zit dan het voordeel van de Katadyn... want ik zie het echt niet. Leg het me aub uit. Gr. en suc6, Martin. Het zal wel komen omdat iemand ooit eens een briljante review heeft geschreven over de KPP (which reminds me, ik heb nog een belofte te vervullen...). Sluikreclame zeg ik je! (Zo, dat weer een mooi staaltje zelfpijperij van mij.) (Hey, dat rijmt!). Voor wat betreft de Sawyer: Er zit één "squeeze bag" van 1 liter bij. Het filter kan zogezegd 3.000.000 liter water filtreren. Mmmmm.... Die zak wordt dus MINIMAAL 3.000.000 keer ge'squeezed... Drie MILJOEN keer! Ik kan je garanderen dat het knijpzakje nog geen fractie van de 3.000.000 (ik zeg het nog maar eens: DRIE MIL-JOEN!) squeezes gaat overleven. En dan? Dan komt JB, met zijn KPP (ook dat rijmt!). Kun je er wat mee @CrossbowClan? JB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Het zal wel komen omdat iemand ooit eens een briljante review heeft geschreven over de KPP (which reminds me, ik heb nog een belofte te vervullen...). Sluikreclame zeg ik je! (Zo, dat weer een mooi staaltje zelfpijperij van mij.) (Hey, dat rijmt!). Voor wat betreft de Sawyer: Er zit één "squeeze bag" van 1 liter bij. Het filter kan zogezegd 3.000.000 liter water filtreren. Mmmmm.... Die zak wordt dus MINIMAAL 3.000.000 keer ge'squeezed... Drie MILJOEN keer! Ik kan je garanderen dat het knijpzakje nog geen fractie van de 3.000.000 (ik zeg het nog maar eens: DRIE MIL-JOEN!) squeezes gaat overleven. En dan? Dan komt JB, met zijn KPP (ook dat rijmt!). Kun je er wat mee @CrossbowClan? JB Daarom koop je er extra zakjes bij, of grijp een petfles uit de berm, die past ook (als je die al niet bij je had). Of improviseer je wat met een plasticzak en ducttape, etc. Maar geeft niet, als ik een KPP had aangeschaft, lulde ik me nu ook drie keer in de rondte om die 200 euro extra recht te breien en sjouwde ik die 4 ons extra ook trots in m'n rugzak mee. Wedden dat over een paar jaar die Squeeze ook weer zooooo 2013 lijkt. Er komt steeds wat nieuws. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
proppert Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 mischien geeft outdorado.com nog een betere korting als je er wat meer afneemt. ik kreeg ook een leuke korting omdat ik er meer afnam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Daarom koop je er extra zakjes bij, of grijp een petfles uit de berm, die past ook (als je die al niet bij je had). Of improviseer je wat met een plasticzak en ducttape, etc. Maar geeft niet, als ik een KPP had aangeschaft, lulde ik me nu ook drie keer in de rondte om die 200 euro extra recht te breien en sjouwde ik die 4 ons extra ook trots in m'n rugzak mee. ###Dit is de automatische berichten antwoorder van JB. JB is er momenteel niet, hij zit namelijk een lollige edoch scherpe reply te verzinnen op uw laatste post. Helaas duurt dit wat langer dan verwacht wegens enige vorm van "gelijkheid" in uw laatste post. Johnny zal dit echter nooit toegeven en desnoods vervallen in een ordinaire "fittie" danwel op slinkse wijze proberen om toch zijn gelijk te halen. Einde bericht.### Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Hahaha @Raycoupe, zelfs als je gelijk hebt, kan je niet tegen @Johnny BravoNL op. Geniaal (beide). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Sawyer PointOne Sqeeze (0.1 micron, 3.000.000 ltr, 75 euro bij de prepshop.nl (dus bij klachten weet je wie je aan zijn mouw moet trekken ). Ik zie geen reden deze bij de prepshop te bestellen. Hetzelfde filter kost bij bij amazon.com 46,36: http://preppers.nl/forum/threads/4737-Sawyer-waterfilters-(ervaringen-en-info)/page3?highlight=Sawyer Tenzij je natuurlijk een idealist als Floesh bent : Ik gun het de Nederlandse ondernemers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 19 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Ik ben geen idealist maar als het prijsverschil niet al te groot is dan bestel ik liever bij een Nederlandse winkel dan bij een Duitse webshop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 Ik zie geen reden deze bij de prepshop te bestellen. Hetzelfde filter kost bij bij amazon.com 46,36: http://preppers.nl/forum/threads/4737-Sawyer-waterfilters-(ervaringen-en-info)/page3?highlight=Sawyer Tenzij je natuurlijk een idealist als Floesh bent : Zolang je maar de Squeeze versie 2 koopt, modelnummer sp129 en niet versie 1 model sp131 (de oude heeft slechte zakken en er passen geen petflessen op) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.