Bandoeng Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Waarom is dat een nadeel? Moet je eens kijken wat kippen eten! (en helemaal wat wij ze in de bio-industrie voeren) Cavia's produceren aparte lichtkleurige nachtelijke keutels met veel vitamines en mineralen, die ze niet rechtstreeks uit de voeding kunnen opnemen. Handig dus die cavia's, ze maken vitamine pilletjes! Cool! keuteltjes verzamelen, drogen = vitaminenpillen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 als ik jou was zou ik me maar eens goed verdiepen in ratten en muizen als voedselbron tevens het eekhoorntje deze drie dragen erg veel ziektes en of parasieten vergeven van ziektes met zich mee, dit kan ik met 100 % zekerheid zeggen daar mijn beroep ongdiertebestrijder is ( uitzondering zijn natuurlijk gekweekte muizen/ratten) Hamster is toch ook lekker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silaska Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Hamster is toch ook lekker? maar daar zit zo weinig vlees aan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 maar daar zit zo weinig vlees aan Ik bedoel @hamster Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silaska Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik bedoel @hamster Haha lol ik dacht al Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Ik zou gaan voor konijnen, kippen, varkens en een geit. Deze dieren worden al in de bio industrie gebruikt en zijn dus perfect gefokt voor het doel. Hamsteren doe je bij de Albert Heijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 @Bandoeng en @silaska .....eeeuhmm weeg 80 kg schoon aan de haak dus genoeg vlees hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 @Bandoeng en @silaska .....eeeuhmm weeg 80 kg schoon aan de haak dus genoeg vlees hoor Lekker gemarineerd met pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 als ik jou was zou ik me maar eens goed verdiepen in ratten en muizen als voedselbron tevens het eekhoorntje deze drie dragen erg veel ziektes en of parasieten vergeven van ziektes met zich mee, dit kan ik met 100 % zekerheid zeggen daar mijn beroep ongdiertebestrijder is ( uitzondering zijn natuurlijk gekweekte muizen/ratten) Spreekt toch voor zich ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 @Bandoeng en @silaska .....eeeuhmm weeg 80 kg schoon aan de haak dus genoeg vlees hoor Ok, kilootje of 5 botten, 5 liter bloed, organen eruit en we hebben 50 kilo vlees over voor de BBQ op een SC meeting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 oke ik weet dat we aan preppen doen maar om dan gelijk de film Alive na te gaan spelen gaat me wat te ver hoor:p Ok, kilootje of 5 botten, 5 liter bloed, organen eruit en we hebben 50 kilo vlees over voor de BBQ op een SC meeting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 WAHAHAHA ik ga stuk hier, ik ga mn messen slijpen hihiihi Nee hoor @hamster we vullen ons eerst wel met je pdf-jes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 wat een rat ben je ook hahahaha WAHAHAHA ik ga stuk hier, ik ga mn messen slijpen hihiihi Nee hoor @hamster we vullen ons eerst wel met je pdf-jes 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 @Bandoeng Wat zou je anders denken van meeneemchinees ? We gaan toch geen van onze forumleden opofferen he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 de messen worden geslepen zegt ie, dus ik weet t niet hoor lewieke, misschien wat minder zombiefilms kijken die @Bandoeng @Bandoeng Wat zou je anders denken van meeneemchinees ? We gaan toch geen van onze forumleden opofferen he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 de messen worden geslepen zegt ie, dus ik weet t niet hoor lewieke, misschien wat minder zombiefilms kijken die @Bandoeng @Bandoeng Wat zou je anders denken van meeneemchinees ? We gaan toch geen van onze forumleden opofferen he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 @Bandoeng, wat dacht je van een lekkere Hamster Boemboe Bali, Tikus Pedis of Guinea Babi Rendang? Daar kun je wel een weekje op teren. (Hamster, Rat en Cavia gerechten) Zouden we nog meer eetbare forumleden hebben? @hamster. Het is wel crisis maar honger hebben we nog niet, dus we houden het deze week bij een Hollandse stamppot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 @Bandoeng Wat zou je anders denken van meeneemchinees ? We gaan toch geen van onze forumleden opofferen he. Als 't n oude chinees is moet ie wel wat langer opstaan voor ie gaar is. Toch maar even nagaan of ie ook geen prepper is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Ok, dan houden we het wel bij een lekker Caviaatje. Leuk fimpje. http://www.youtube.com/watch?v=UGgxu1Qmw9Q Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 @Bandoeng, wat dacht je van een lekkere Hamster Boemboe Bali, Tikus Pedis of Guinea Babi Rendang? Daar kun je wel een weekje op teren. (Hamster, Rat en Cavia gerechten) Zouden we nog meer eetbare forumleden hebben? @hamster. Het is wel crisis maar honger hebben we nog niet, dus we houden het deze week bij een Hollandse stamppot. Ik heb honger. @lewieke, wie is hier een Chinees? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 'n Aziaat is ook goed genoeg. Kom jij niet in de buurt Bandoeng? Ik meen dat ik in je verjaardagscadeau de specifieke uiterlijke kenmerken zag. @Bandoeng tot zover opsec Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 'n Aziaat is ook goed genoeg. Kom jij niet in de buurt Bandoeng? Ik meen dat ik in je verjaardagscadeau de specifieke uiterlijke kenmerken zag. @Bandoeng Pangang? 't Bekt wel lekker..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 'n Aziaat is ook goed genoeg. Kom jij niet in de buurt Bandoeng? Ik meen dat ik in je verjaardagscadeau de specifieke uiterlijke kenmerken zag. Ah, amandel ogen uit mn bivakzak. Ik kom uit Bandung @Bandoeng Pangang? 't Bekt wel lekker..... Wahaha ik ben al gemarineerd wou je zeggen hé? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 @Bandoeng Je ziet, er is niet veel nodig, maar ik stel voor dat we toch maar voor de meeneemchinees gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 @Bandoeng Je ziet, er is niet veel nodig, maar ik stel voor dat we toch maar voor de meeneemchinees gaan. @Daenerys zei altijd: 'wat je van ver haal, is het lekkerst' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.