Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vuur maken


Danielsirocco

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik weet niet wat je gezien hebt maar ik heb pas ondervonden hoe gemakkelijk de pluisjes uit het filter van de droger in de fik vliegen. Ook met een fire steel.

Probeer maar eens. Gooi er GEEN lampenolie op zoals ik eerst deed want dat helpt niet. Gewoon droge pluis is het beste. En goedkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat je gezien hebt maar ik heb pas ondervonden hoe gemakkelijk de pluisjes uit het filter van de droger in de fik vliegen. Ook met een fire steel.

Probeer maar eens. Gooi er GEEN lampenolie op zoals ik eerst deed want dat helpt niet. Gewoon droge pluis is het beste. En goedkoop.

 

Dat is handig! Gewoon bakje volproppen ermee, weegt niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nooit aan pluisjes gedacht maar wegens een van mijn hobbies ( vuurspugen dus ) heb ik er aardig wat over geleerd

Grappig!

 

Ik heb hier ook al menig vriend en kennis verbaast zien kijken toen ik met een pluisje uit de droger aan kwan lopen om vervolgens succesvol de vuurkorf met een firesteel aan te maken.

@Lindaja, kom jij ook naar de Shelter Camping in Brabant? Dan kunnen wij mooi jouw kunstje gebruiken om het kampvuur aan te maken :)

 

7Vuurspuwen3.jpg

Go Lindaja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...