Mrsjones Geplaatst: 12 augustus 2013 Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 er is een organic farm te koop op domenica,de twee terrein samen zijn 6 acres, er is een hoofgebouw en nog wat bij gebouwen. rond de 2,50 acres zijn als citrus boomgarde , nog 2,50 acres moet ontwikkel worden. er is al een grote tuin voor eigen gebruik. ze willen ong 2 tonnen ervoor. het is erg mooi en rustig, nu van 2 mensen die er van leven en werk geven aan ong 5 mensen. mischien iets voor een van jullie. kijk na, jaco organic farm domenica. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 12 augustus 2013 Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 Ok, weer wat te dromen vannacht, als dit het is: http://www.jacofarm.com http://tiptopwebsite.com/websites/index2.php?username=mrafocaj&page=2 Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 Ok, weer wat te dromen vannacht, als dit het is: http://www.jacofarm.com http://tiptopwebsite.com/websites/index2.php?username=mrafocaj&page=2 Bedankt! ja,deze is het. deze mensen leven ervan.dus deze boerderij is genoeg inkomen en eten voor een gezin. @ keyzersuze ,buitenlands arts uit de eu mogen zo aan het werk. wil jij een farming doctor worden? kan jij ook mijn koeien helpen bevallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 12 augustus 2013 Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 @Keyser Suze Voor het geval dat je deze mist, mention ik je maar ff correct Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 12 augustus 2013 Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 Ik heb effe geen twee ton, vraag het me volgende week nog eens, wie weet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 geen 2 ton ,geen reding.moet ik iemand anders vinden voor mijn kalfjes.hier heef een dierenarts de gebroken arm van mijn dochter gezeet en ooit heef een bevriende huisarts een hond van mijn gesteriliseerd. de farm is echt een bijzonder object ,er zijn niet vaak landbouw grond te kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 @Keyser Suze Voor het geval dat je deze mist, mention ik je maar ff correct et tu ,bravo. stoer doen in the tropics is ook cool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 augustus 2013 Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 Oioioioioi.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 13 augustus 2013 Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 er is een organic farm te koop op domenica,de twee terrein samen zijn 6 acres, er is een hoofgebouw en nog wat bij gebouwen. rond de 2,50 acres zijn als citrus boomgarde , nog 2,50 acres moet ontwikkel worden. er is al een grote tuin voor eigen gebruik. ze willen ong 2 tonnen ervoor. het is erg mooi en rustig, nu van 2 mensen die er van leven en werk geven aan ong 5 mensen. mischien iets voor een van jullie. kijk na, jaco organic farm domenica. Waarom willen die 2 mensen er niet meer zitten? Het is paradijselijk en voorziet je van alles wat je nodig hebt om te leven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 Waarom willen die 2 mensen er niet meer zitten? Het is paradijselijk en voorziet je van alles wat je nodig hebt om te leven. de vrouw heeft kanker en wil na de us voor ziekenhuis en zo.omdat er zooveel bergen zijn heb je niet vaak landbouw grond te kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ET phone home Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Wel even goed lezen graag. vraagprijs $ 225.000,-- voor een stuk land van 2.5 acre (=ongeveer 10.000 m2), met een paar eenvoudige opstanden erop. Dit is zo'n $18/m2 voor landbouwgrond (waarde van de gebouwen geschat op $40.000,--!! Nederland=duur=EUR 3-7/m2. Kan even zo snel niet vinden of het land wel je eigendom is op dominica, of dat het (eeuwig/langdurige) pacht is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 @Mrsjones Als ik de mooie foto's zie breekt het zweet me al uit. Ben meer een koele kikker. dus de Caribian is me te heet. En als ik zo,n lap grond neem wil ik echt op een Quad rondcrossen. Als ik een tonnetje of twee zou hebben en dat mag besteden aan een boerderij denk ik aan Duitsland net over de grens en ook goed te doen voor familie en bed and breakfast al is dit alleen al voor de familie die denkt dan gratis een vakantie adresje te hebben. Mooi niet:cool: Maar de de korte reistijd kun je een mooie bijverdienste creeren, denk effe aan eendenverhuur of solex verhuur. Of als je sportief bent mountainbike verhuur, met boerencamping. Zit maar wat te brainstormen:confused: Maar dus voor degen die een paar ton stuk wil slaan kijk ook eens op HuisinDuitsland Weet dat de regio's bij de Moezel en Thuringen nog goedkoper zijn dan net over de grens net NL Bij de Tjechische grens zit je voor en tonnetje in een boerderij maar kan er erg saai zijn. En is ook weer verder rijden dus raak je het voordeel weer kwijt als je vaak heen en weer rijdt met NL ook de familie is dan langer onderweg. Frankrijk is ook veel te koop, maar voor eventule medische verzorging kies ik liever voor Duitsland. En op je oude dag wil je vaak terug naar je oude leefomgeving. Vlak dit niet uit, zelfs veel oudere mensen die zich in Drenthe hebben gevestigd en uit het westen komen gaan op oudere leeftijd of bij ziekte of verlies van partner het liefst terug naar hun oude woonomgeving. Ik weet dit uit de eerste hand van plattelands-huisartsen die ik via mijn vorige werkgever vaak bezocht. Erg belangrijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Ziet er paradijselijk uit! Maar twee ton voor een hectare lijkt me ook wel wat prijzig voor een grote tuin,wat hokjes en een tent in de middle of nowhere.,of zijn die fruitbomen zoveel waard? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 haha hoezo volgende week? klandestien medicijnen recepten verkoop? oogst bepaalde plant? Ik heb effe geen twee ton, vraag het me volgende week nog eens, wie weet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.