Johnny BravoNL Geplaatst: 18 mei 2012 Delen Geplaatst: 18 mei 2012 Iemand deze al gezien? https://www.youtube.com/watch?v=KrdfdMCPsWE&feature=g-wl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sneard Geplaatst: 18 mei 2012 Delen Geplaatst: 18 mei 2012 Yep, goede docu. Verstuurd van mijn Transformer TF101 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 19 mei 2012 Delen Geplaatst: 19 mei 2012 Ja interessante docu maar niet altijd even reeel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 19 mei 2012 Delen Geplaatst: 19 mei 2012 Ik kende m nog niet ....Thanks Johnny B. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 19 mei 2012 Delen Geplaatst: 19 mei 2012 Thanks Johnny, weer een goed voorbeeld van wat er kan gaan gebeuren(American way). Jammer dat we zo'n filmpje niet van Nederland hebben. Dat komt vast omdat ze hier allemaal slapen(behalve wij dan) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 20 mei 2012 Delen Geplaatst: 20 mei 2012 14:40 = After Armegeddon - A look at a post SHTF situation by The History Channel at a certain point people will understand that survival is in their own hand. Voor die tijd moet je dus weg zijn. Maar volgens mij moet je altijd wel een 24 tot 48 uur hebben als je bovenop het nieuws (en dan niet alleen NOS.nl maar ook twitter ed) zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carsten888 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Ik heb m gisteren zitten kijken. Ik kwam tot waar ze staan te schoffelen. Vandaag wilde ik m afkijken, is de video opeens niet meer beschikbaar. Ik had nog 10-15 minuten te kijken. Grrr. Ik heb een hekel aan een 'open einde'. Verders was dit een van de beste preppers docu's, waarin vele aspecten van preppen aan bod kwamen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Even de werkende link Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carsten888 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 dank je wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Goede docu had hem al gezien, bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Ja interessante docu maar niet altijd even reeel... Hoe weet je dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 hoe dan ook een boeiende docu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.