Gast Sandokan Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 @Jester, meeste mensen investeren in messen en stoere militaire onzin maar vergeten basic simpele dingen de kans dat je last krijgt van een infectie, van een ontstoken oog door vieze handen, van een schimmel of irritatie, van diarree of blaren is veel groter dan dat je je been breekt de meeste ellende zit in hele kleine simpele maar oervervelende dingen net zoals 'poison Ivy' in the USA vaak voor hoop narigheid zorgt... een klamboe en muskieten net voor over je hoofd zijn ook zulke dingen die gewoon basic zijn en ik ben in ieder geval blij dat ik dat heb... maar ieder maakt zn eigen keuzes... groetjes, Sandokan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sandokan Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 DAMNNN dat is en geweldige tas zeg!!!! alleen die prijs, dat is wel heel extreem maar DAMNNNNN wat een toffe tas! Sandokan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sandokan Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 overigens, http://www.countrystore.nl heeft ook een hoop spullen en in Amsterdam zit op de Nieuwendijk ook een DUMP - hele grote zaak met veel spul niet te vergeten Bever, Outdoor Sport enz... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sandokan Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 ik heb diverse tassen, rugzakmodellen enz versleten door de jaren en het is eigenlijk nooit helemaal perfect ik heb nu verschillende systemen waar ik mee werk van verschillende grotes mijn grootste probleem is het gewicht, want hoewel er in elk van deze alleen noodzakelijke goederen zitten, is het bij elkaar te zwaar om alleen te dragen desondanks ben ik er wel heel blij mee - als ik video had zou ik filmpje maken van de verschillende systemen, dat vind ik van anderen altijd heel informatief (youtube, EBL, BOB, enz) in die Amerikaanse filmpjes zeggen ze ook altijd dat ze hun tas mee naar het werk nemen dat is de perfecte vorm als je het zo kan inkleden ik zou graag zo'n tas hebben die jhij hebt maar ik ga er nu geen 300 euro meer voor betalen daarvoor is het te laat en heb ik geen geld over dat geld gebruik ik liever voor de laatste paar medicijnen en waterfilters... Sandokan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 Medan, als je wil overleven moet je creatief zijn en initiatief nemen anders komt er niks van terecht! Er zijn meer opties dan wat jij daar benoemd. greetz, Sandokan dan ben ik benieuwt naar welke opties laat maar weten dan.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sandokan Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 ik vergat noch te zeggen, zorg ook dat je middelen hebt tegen luizen en schurft kan er donder op zeggen wanneer sanitair wegvalt en water schaars is, en je je dus minder vaak kan wassen dat dit dan een probleem wordt dan wil je niet zonder een tubetje Loxazol zitten! Sandokan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 28 mei 2012 Delen Geplaatst: 28 mei 2012 -allicine> zeer sterke knoflook extract(antibiotica, en nog andere kwaaltjes waar het goed tegen is) -colloidaal zilver> de ultrafijne versie (antibiotica en steriliserend) -paracetamol> pijnstiller -ibuprofen> pijnstiller -bisolvon> vastzittend slijm en kriebelhoest -imodium> diarree remmer -ors> mineraaltekorten -kruidnagelolie> verdovend ivm kiespijn dat was het wel zo,n beetje Bisolvon mag je weggooien, werkt zeer matig, wel een stuk of dertig tabletten tegen allergie er bij doen, kan zonder recept bij drogist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 29 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2012 Bisolvon mag je weggooien, werkt zeer matig. Is er überhaupt iets dat daartegen werkt? Ik heb vandaag bij de Lidl die antihistaminica gehaald, zoals jij adviseerde. 7 stuks voor €0,99 is natuurlijk een mooie deal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sandokan Geplaatst: 29 mei 2012 Delen Geplaatst: 29 mei 2012 Hey Zan, ik heb prima ervaring met bisolvon; wat bij mij altijd heel goed helpt bij griep en zware verkoudheid is een uitgeperste limoen met lepel honig en heet water vergeet ook niet codeine te halen, dat zou ik never nooit willen missen bij bronchitis of longontsteking groetjes, Sandokan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 31 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Op Rodin's site http://eindspel.forum2go.nl/ ik dat je zonder recept antibiotica online kunt kopen. http://antibiotica.startspot.nl/ Iemand hier ervaring mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sandokan Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 die amox pakt ie in ieder geval niet, dan blijft ie steeds een ander venster starten misschien hebben ze meegelezen hier ;M-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 31 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2012 @Sandokan: thnx, aangepast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sandokan Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Ik heb net mijn amox gewoon bij mijn eigen leverancier besteld, samen met nog diverse andere antibiotica werd weer tijd om nieuwere versies binnen te halen dank voor de tip maar mijn leverancier is veel goedkoper - scheelt 50% groetsels, Sandokan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 31 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2012 @Sandokan: care to share with the rest of us? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sandokan Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Zan - zie privebericht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 11 juni 2012 Delen Geplaatst: 11 juni 2012 Er worden veel dingen genoemd heeft iemand ook een lijsje van medicijnen die jaren houdbaar zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newprepper Geplaatst: 13 juni 2012 Delen Geplaatst: 13 juni 2012 Hey Sandokan kan je mij ook die tip geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 13 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2012 @Newprepper: Sandokan heeft zijn account hier opgezegd. Dus je kan hem niets meer vragen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newprepper Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Dan kan ik erg lang wachten op antwoord. Jammer dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 zan heeft de info wel per pm gehad miss kan hij je wel helpen newsprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thexder Geplaatst: 15 juni 2012 Delen Geplaatst: 15 juni 2012 Mmm.... zo'n pot antibiotica is misschien wel een goed idee, hoewel ik eerst even wat meer informatie wil verzamelen over welke antibiotica waarvoor gebruikt kan worden. Antibiotica is nu eenmaal geen goedje waar je zomaar mee moet gaan zitten rommelen imo. Als prepper zou ik adviseren om dat jodium op voorraad te houden, jodium is een uitstekend middel om wonden te ontsmetten, daarnaast kan je door een paar druppels jodium in verontreinigt water oplossen om het zodoende te ontdoen van virussen en micro organismen. Echter drink niet langdurig teveel water met jodium, dat is absoluut niet goed voor je lichaam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newprepper Geplaatst: 15 juni 2012 Delen Geplaatst: 15 juni 2012 Jodium tabletten vandaag gekocht bij Drogisterij.net 180 tabletten voor 16 euro. Daarnaast paracetemol, diareeremmer (oppassen hiermee), NSAID remmers en een paar wormenkuren gekocht. Voor antibiotica moet ik ook nog het een en ander uitzoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppy Geplaatst: 16 juni 2012 Delen Geplaatst: 16 juni 2012 Misschien wel handig voor de kennisbank? hoe maak ik colloidal zilver. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 16 juni 2012 Delen Geplaatst: 16 juni 2012 Hoi Preppy, Ik moet alijd denken happy Preppy geen idee waarom:confused: Tav je onderschrift, If nothing goes right, look left. Daar zou ik aan toevoegen, if everyone goes left, only straight ahead or back are options. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RedPill Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Is heroïne (grammetje of 5) al vermeld hier? Nog mooier zou zijn als je morfine shotjes kan regelen van het leger/ziekenhuis. Nu klinkt dit misschien raar maar met een hagelshot in je been of ander zwaar letsel zou je schreeuwen om een shotje aangezien paracetamol niet echt zal helpen. (ps: ervan snoepen bij wanhoop of tijdens verveling is eigen doodsvonnis tekenen) RedPill Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.