Mrsjones Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 mijn jongste kwam ziek uit school en blijf overgeven, niks erg, gewoon beetje buikgrip of degelijk.de bak vol kots zijn nu nog om te spoelen en makkelijk in de plee te dumpen. maar omdat ik het vind stinken en veel werk ,heb ik snel de zakjes die je gebruik voor honden poep gepakt, zij dan prima erin kotsen, geen geknoe en minder stank ,knop erin en weg. bij mij zijn er gratis hondepoep zakje distributoren, nu dus halen ,straks kotsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 beterschap voor de kleine ! Verwen haar maar een beetje ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 mijn jongste kwam ziek uit school en blijf overgeven, niks erg, gewoon beetje buikgrip of degelijk.de bak vol kots zijn nu nog om te spoelen en makkelijk in de plee te dumpen. maar omdat ik het vind stinken en veel werk ,heb ik snel de zakjes die je gebruik voor honden poep gepakt, zij dan prima erin kotsen, geen geknoe en minder stank ,knop erin en weg. bij mij zijn er gratis hondepoep zakje distributoren, nu dus halen ,straks kotsen. Beterschap! Zijn die zakjes gratis dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coco Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Beterschap met de kleine, niks vreselijker om aan te zien zijn kotsende kinderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 mijn jongste kwam ziek uit school en blijf overgeven, niks erg, gewoon beetje buikgrip of degelijk.de bak vol kots zijn nu nog om te spoelen en makkelijk in de plee te dumpen. maar omdat ik het vind stinken en veel werk ,heb ik snel de zakjes die je gebruik voor honden poep gepakt, zij dan prima erin kotsen, geen geknoe en minder stank ,knop erin en weg. bij mij zijn er gratis hondepoep zakje distributoren, nu dus halen ,straks kotsen. Zielig voor je kind, maar weer een leuke oplossing Mrsjones! Hopelijk is hij/zij met jou goede zorgen er weer snel bovenop! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Beterschap voor uw jongste . Het idee van uw hondenpoep zakjes is goed maar bij ons zijn ze niet gratis . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Ik hoop dat ze snel weer beter is, maar dat zal vast! Goede tip van die zakjes, ze hangen hier volop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Ik hoop dat ze snel weer beter is, maar dat zal vast! Goede tip van die zakjes, ze hangen hier volop. volgens mij kan het in nood ,ook prima voor mensen poep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.