Vempain Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 http://www.huis-en-comfort.nl/Koortsthermometer-Klassiek-939633.html Hier nog een link voor een analoge koortsthermometer voor €6,50 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 27 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2013 @Nonkel_Ries en Vempain: Mooie links, goedkope thermometers! Morgen ook nog even langs de lokale drugsboer, waarschijnlijk hebben ze iets soortgelijks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Vergeet niet goed krom te gaan staan in het pashokje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 27 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2013 @Nonkel_Ries: Als 'ie niet past, stuur ik hem gewoon retour voor de volgende passer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Je zal maar met een tientje aan de balie staan en de winkeljuffrouw vraagt 'hebt u het gepast?' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 @gebruikersnaam @12gauge @Raycoupe en allen: Ik zal binnenkort weer even bij de leverancier kijken en zal er minimaal drie proberen te ontfutselen. Lukt het, dan zal ik er meer meenemen, volgens mij zijn ze twee of drie euro. Ik zal ze meenemen naar de S Camping. Of opsturen indien gewenst, maar grote kans op breuk uiteraard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 @gebruikersnaam @12gauge @Raycoupe en allen: Ik zal binnenkort weer even bij de leverancier kijken en zal er minimaal drie proberen te ontfutselen. Lukt het, dan zal ik er meer meenemen, volgens mij zijn ze twee of drie euro. Ik zal ze meenemen naar de S Camping. Of opsturen indien gewenst, maar grote kans op breuk uiteraard. Hou er ook een voor mij apart svp... Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Hou er ook een voor mij apart svp... Bunkerprepper Tuurlijk....kost je een doos eieren of een makreel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Ik ook voor een doos eieren, deal! Stuur ik ze naar jou en jij hem naar mij, dan delen we het risico:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Tuurlijk....kost je een doos eieren of een makreel. Gekluts met makreel? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Gekluts met makreel? Hier zit een luchtje aan... :-) Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Hier zit een luchtje aan... :-) Bunkerprepper Naaah, liever bamie omelet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Ik ben op zoek naar een koortsthermometer die niet electronisch is. 'k Heb nog wel een analoge thermometer van -30 tot + 110 graden, maar die is in het bereik van 35 t/m 42 graden niet echt nauwkeurig. Nu is sinds 2003 de ouderwetse kwikthermometer in de ban gedaan en mogen dus niet meer verkocht worden. Zoeken op 't internet geeft alleen electronische thermometers. Navraag bij de kringloop levert op dat ze deze ook tweedehands niet meer mogen verkopen en deze worden afgevoerd (wel zag ik een barometer met een hele bult kwik erin ) Hoe komt een mens aan een SHTF bestendige koortsthermometer tegenwoordig? Alle ideeen zijn welkom. misschien op marktplaats een advertentie zetten? als ze in winkels ook 2ehands niet verkocht mogen worden? Je kunt een analoge thermometer ook nog gewoon bestellen bij je eigen apotheek. Die met kwik zijn verboden, maar deze zijn vervangen door Galistan. Zijn alleen wat moeilijker af te slaan... Hou er ook een voor mij apart svp... Bunkerprepper Ik heb er zes voor de ongelooflijke prijs van 65 cent inclusief metalen kokertje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Nee hoor, je hebt er nog maar vier :-) Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Ik heb er zes voor de ongelooflijke prijs van 65 cent inclusief metalen kokertje. ook ik hou me aanbevolen KS we hadden zon ding van vroeger maar die is stuk gegaan en vind ze veel fijner dan die met batterij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 2 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2013 @Keyser Suze: Dat is goed nieuws! Bij de lokale apotheek hebben ze alleen electronische thermometers. 'k Kan me voorstellen dat hier best vraag naar is, onder de leden van 't forum. 65 cent met kokertje, kijk daar wordt ik blij van! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 @Keyser Suze ; gij zij goed jonguh BAM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 @Keyser Suze ; gij zij goed jonguh BAM Gelukkig is tie goed vanwege meer dan alleen de thermometers van 65 cent :-) (Die hij dus nu niet meer heeft als ik goed meetel :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.