Ga naar inhoud
GENEGEERD

Lucifers vs aansteker


JohnVonSchutz

Aanbevolen berichten

@Kungfufox, dit ziet er uit als een marketing onderzoek.

 

Het is in inderdaad een marketing onderzoek, door een student wat ik eruit afleid. Echter is het wel on topic en kan het verder weinig kwaad deze te laten staan. Wel jammer dat ie zich niet ff voorstelt maar goed ik ga er vanuit dat het anonieme enquêtes zijn (Is het niet zo dan graag een reactie dan gaat ie alsnog de prullenbak in :)) dus no harm done en die meid studeert er wellicht op af? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dag mensen,

 

Ik voer momenteel een onderzoek uit voor mijn afstuderen. Dit is om een zo goed mogelijke aansteker te kunnen produceren en de wensen van de consument te achterhalen.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij hierin te steunen en verder te helpen? Vul dat even de enquete in die hoogstens 5-10 min van je tijd kost.

Bij voorbaat bedankt voor de tijd en moeite, mij help je er enorm mee!

 

https://tilburgss.qualtrics.com/SE/?SID=SV_b1rQdpJ9a9eZngh

 

 

Dit was niet echt een enquete om de zoektocht naar de ideale aansteker te onderzoeken. Het ging er dus meer om wat de consument leuker en mooier vindt in qua vorm en bestickering en vuursteen of niet. Puur marketingsonderzoek dus.

 

Maar graag gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in inderdaad een marketing onderzoek, door een student wat ik eruit afleid. Echter is het wel on topic en kan het verder weinig kwaad deze te laten staan. Wel jammer dat ie zich niet ff voorstelt maar goed ik ga er vanuit dat het anonieme enquêtes zijn (Is het niet zo dan graag een reactie dan gaat ie alsnog de prullenbak in :)) dus no harm done en die meid studeert er wellicht op af? :)

 

Okee. Als het echt een studente is...

... dan wens ik haar veel succes.

 

Nou, ik heb mijn waarschuwing gegeven, de rest is aan de rest... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger...:rolleyes: speel ik wel eens met lucifers...:confused: en nog steeds... pfff mannen:cool:

 

Ik maak de lucifers koppen beetje nat, zachtjes wrijven tegen de strijker (van de lucifer doos), laten drogen. Dan heb je "stryke everywhere" lucifer.

Niet super geweldig overal te strijken, maar tegen ruwe oppervlakken, gooien tegen de grond en zo... Bufff... fire fire huhuh huh huh yeah fire

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger...:rolleyes: speel ik wel eens met lucifers...:confused: en nog steeds... pfff mannen:cool:

 

Ik maak de lucifers koppen beetje nat, zachtjes wrijven tegen de strijker (van de lucifer doos), laten drogen. Dan heb je "stryke everywhere" lucifer.

Niet super geweldig overal te strijken, maar tegen ruwe oppervlakken, gooien tegen de grond en zo... Bufff... fire fire huhuh huh huh yeah fire

 

Hee, dat is een leuke truuk, zelf Strike Anywhere maken.

Dus dan kan je ook wat rode poeder (rode fosfor) van het doosje schrapen en in de vochtige koppen van lucifers doen..

Ha, straks eens proberen.

 

Want ik was al zo blij met het cadeautje van de prepshop: een doosje cowboy-lucifers.. :)

 

Wat is dat voor vurig nummer dan, Bandoeng?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, dat is een leuke truuk, zelf Strike Anywhere maken.

Dus dan kan je ook wat rode poeder (rode fosfor) van het doosje schrapen en in de vochtige koppen van lucifers doen..

Ha, straks eens proberen.

 

Want ik was al zo blij met het cadeautje van de prepshop: een doosje cowboy-lucifers.. :)

 

Wat is dat voor vurig nummer dan, Bandoeng?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

ik werk vrij veel met lucifers ( of zou dat moeten) tijdens labo en chemie op school op sommige lessen gebruik ik bijna een heel doosje dus geef mij maar een goeie ouderwetse kwaliteitsvolle zippo

om vuur te maken maar ook een magnesium stick en enkele waterdichte lucifers zitten in mijn edc

een zippo brand 20 minuten en een lucifer 20 seconden dus er zijn veel lucifers nodig om zippo te overtreffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Zelf heb ik een afkeer van lucifers, ik kan er met handschoenen niet mee werken en bij extreme kou krijg ik zonder handschoenen ook niet echt een goed gevoel bij een lucifer. Bij impregneren met wax etc. smeer ik vaak mijn strijkvlak vol die het vervolgens niet meer doet. Bij wind zijn ze zaak sneller uit dan dat ik ze bij de te ontbranden bron krijg.

Al met al reden genoeg voor mij om aanstekers en een firesteel mee te nemen.

 

Bij het doorlezen van dit draadje komt ook naar voren dat je beter een propaan gevulde aansteker kan hebben dan een butaan (of mix) ivm met het lage kookpunt. Nou viel het mij niet mee om erachter te komen welke merken met butaan gevuld worden....

En als ik op de navulbus kijk die ik gebruik staat daar "Liquefied Petroleum Gas" of zoals ik het vrij vertaal LPG.... wat dan weer geen uitsluitsel geeft voor het zelf vullen.

Iemand die een merk heeft/weet waar butaan in zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...