Bandoeng Geplaatst: 17 februari 2013 Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Naar aanleiding van aantal schedes topic post ik maar mijn fotos hoe ik een van de eerste schede heb gemaakt. http://www.mijnalbum.nl/Album=DAPISIAJ Hier gebruikte ik voorbewerkte leer (geverfd), wat ik nu niet meer doe. Tegenwoordig gebruik ik onbehandeld tuigleer, plantaardig gelooid, zodat ik het leer dmv natmaken, kan vervormen. Hopelijk heeft iemand hier wat aan en zijn/haar eigen schede kan maken. Groet !NDR4 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 februari 2013 Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Ja wow! Goeie show man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 17 februari 2013 Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Mooie gedaan @Bandoeng. Je bent een professional! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Mooie gedaan @Bandoeng. Je bent een professional! Muaah, ik heb geduld Bedankt mannen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 17 februari 2013 Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Vet heftig, en veel werk zo te zien. Maar het resultaat mag er zeker zijn. Complimenten voor je werk, nice. Ries Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 26 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Bedankt @Riesie Misschien ideetje voor @Angela ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Kolere hé, zoveel geduld heb ik alleen maar als ik mensen naai. Respect.......! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Kolere hé, zoveel geduld heb ik alleen maar als ik mensen naai. Respect.......! Dat geeft de uitdrukking 'Ik ben genaaid door @Keyser Suze!' ineens een heel andere betekenis :-) Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Naar aanleiding van aantal schedes topic post ik maar mijn fotos hoe ik een van de eerste schede heb gemaakt. http://www.mijnalbum.nl/Album=DAPISIAJ Hier gebruikte ik voorbewerkte leer (geverfd), wat ik nu niet meer doe. Tegenwoordig gebruik ik onbehandeld tuigleer, plantaardig gelooid, zodat ik het leer dmv natmaken, kan vervormen. Hopelijk heeft iemand hier wat aan en zijn/haar eigen schede kan maken. Groet !NDR4 Prachtig handwerk. Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 26 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Kolere hé, zoveel geduld heb ik alleen maar als ik mensen naai. Respect.......! Je bent zeker een trage naaier:cool: Bedankt voor de complimenten mensen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angela Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 wauw @Bandoeng! dat is vakmanschap! dat gaat me never nooit niet lukken hoor!!! maar super petje af!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 27 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2013 wauw @Bandoeng! dat is vakmanschap! dat gaat me never nooit niet lukken hoor!!! maar super petje af!!! Jammer, dat wou ik nou net niet horen. Toch proberen? Eerst kon ik ook niet Dank je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angela Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 hmmm, @Bandoeng, ik denk dat de aanschaf van al dat gereedschap me veeel meer zou kosten dan een nieuw mes. en dan heb ik het nog niet eens over een schuur/werkplaats! van al die dingen heb ik geloof ik alleen een schaar... dus reken maar uit... hihihi! en om nu alleen daarvoor de bouwmarkt leeg te kopen... tja, geen goed idee. het is niet dat ik denk dat ik het niet kan, maar ik heb simpelweg de middelen niet... maar dank je voor je vertrouwen! dat doet een mens goed hoor! liefs, Angela Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 voor de liefhebbers :http://www.smederijatelieralkmaar.nl/shop/42/Leer%20en%20leerbewerking.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 @Bandoeng, prachtig werk met oog voor detail en gebruiksgemak. Ik heb er geen verstand van maar meen te zien dat je dit veel vaker hebt gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Jeetje, dat ziet er zeer strak uit en erg degelijk!!! Mooi werk @Bandoeng Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 @Bandoeng mooi gedaan, ben ook impressed van je geimproviseerde groeven snijer nice zelf niet aan gedacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.