roodborstje Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Heeft iemand goeie ervaringen met fijne warme handschoenen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 ik drag nu steeds 2 paren ,een fijne van zijde en erover een hele dikke van schapenbont. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Net als @Mrsjones, deed ik altijd 2 paren, @roodborstje : Een voor de warmte, wollen of fleece en daar overheen: leren legerhandschoenen, tegen wind en vocht. Wel een maat of wat groter kopen dus. Leren handschoenen goed behandelen met leervet (ik gebruik nooit siliconen-spay, want daar gaan de poriën van dichzitten). Die legerhandschoenen zijn al warm van zichzelf. Ik gebruik ze nog steeds. Donkergrijs, past bij alle kleding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 http://www.veiligheidshandschoenen-shop.nl/showa-grip-thermo-451-grijs.html Jongens in de bouw zijn er tevreden over, en niemand die klaagt over koude handen. Koop altijd pakken van 10, zijn ze 3.50 P/P En deze heb ik standaard altijd bij, ook lekker warm (vandaag heel de dag een hike door het bos bij -6, no problem). http://www.veiligheidshandschoenen-shop.nl/rundnerflederen-handschoenen-winteruitvoering.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Heeft iemand goeie ervaringen met fijne warme handschoenen ? Je was me voor, maar ik heb precies de zelfde vraag. Ik heb veel geprobeerd, maar als mijn handen een mal koud is dan is ie ook haast niet te verwarmen door handschoenen te dragen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Heb je nog een specifiek doel? Gore-Tex windstoppers zijn vaak altijd wel ok. Fleece is ook prettig met thinsulate. Gewoon leer is ook altijd wel ok. Met veel wind vind ik de windstopper perfect. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 het is wel moeilijk om werkhandschoen en bouwhandschoen te vinden in vrouwen maat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 het is wel moeilijk om werkhandschoen en bouwhandschoen te vinden in vrouwen maat. Kijk dan maar eens bij de tuinhandscoenen, tegenwoordig zelfs met bloemetjes e.d. Niet altijd zo sterk als werkhandschoenen. http://www.huisentuinkado.nl/Tuingereedschappen/Tuinhandschoenen/ Maar deze zijn bijv. Ook wel redelijk sterk http://www.toolspot.nl/contents/nl/p47008.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/militaria-algemeen/m634114908-russische-winter-leger-pantser-handschoenen-cccp-ussr.html Ik neem aan dat de russische soldaten bij -50 wel goede handschoenen hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Kijk dan maar eens bij de tuinhandscoenen, tegenwoordig zelfs met bloemetjes e.d. Niet altijd zo sterk als werkhandschoenen. http://www.huisentuinkado.nl/Tuingereedschappen/Tuinhandschoenen/ Maar deze zijn bijv. Ook wel redelijk sterk http://www.toolspot.nl/contents/nl/p47008.html nou,ik heb een 6 small en vind wel eens tuinhandschoen maar deze zijn vaak voor kinderen ,te slap en erg breed.kan ook geen schoenen kopen in nederland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 nou,ik heb een 6 small en vind wel eens tuinhandschoen maar deze zijn vaak voor kinderen ,te slap en erg breed.kan ook geen schoenen kopen in nederland. Tja, dan zijn ze idd vaak veel te ruim. Wanneer ik een geschikt type zie, dan zal ik je alsnog informeren. Misschien in Italie of Frankrijk, daar hebben ze fijnere handen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Heeft iemand goeie ervaringen met fijne warme handschoenen ? Waar heb je ze voor nodig buiten het warm houden? Ik heb een setje lederen leger handschoenen met voering ,voor het ijsvrij maken van de autoruiten. Ik heb een setje thinsulate gewoon warm voor een winterwandeling Ik heb een setje lederen voor......... En latex wegwerp voor .......... In de keuken En ook nog een set werkhandschoenen, maar daar heb ik nog geen doel voor gevonden.............. Zoals met messen,bijlen,rugzakken en eigenlijk alles het hangt sterk af van wat je gebruiksdoel is GegroeT Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Waar heb je ze voor nodig buiten het warm houden? Ik heb een setje lederen leger handschoenen met voering ,voor het ijsvrij maken van de autoruiten. Ik heb een setje thinsulate gewoon warm voor een winterwandeling Ik heb een setje lederen voor......... En latex wegwerp voor .......... In de keuken En ook nog een set werkhandschoenen, maar daar heb ik nog geen doel voor gevonden.............. Zoals met messen,bijlen,rugzakken en eigenlijk alles het hangt sterk af van wat je gebruiksdoel is GegroeT Latex? Voor in de keuken? Is het zo'n zwijnenstal daar, of hebbie smetvrees? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Latex? Voor in de keuken? Is het zo'n zwijnenstal daar, of hebbie smetvrees? Donderdag nog tijdens het zouten van een stuk vlees wat nu al sinds drie uur vanmiddag in de rookoven ligt. Wanneer je handen ook maar een klein beetje kapot zijn ( niet moeilijk met dit koude weer) da is al dat zout niet echt prettig. Ook voor het schoonmaken van een vis helemaal super .... Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Donderdag nog tijdens het zouten van een stuk vlees wat nu al sinds drie uur vanmiddag in de rookoven ligt. Wanneer je handen ook maar een klein beetje kapot zijn ( niet moeilijk met dit koude weer) da is al dat zout niet echt prettig. Ook voor het schoonmaken van een vis helemaal super .... Gegroet Ahaa. Lekker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Ahaa. Lekker! Ik hoop het wel,had het graag een paar dagen langer gezouten , komt helaas niet goed uit in de planning morgen vroeg maar even kijken of en wat het geworden is. Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Ja ook ik heb meerdere handschoenen. Ik wil zo veel mogelijk gevoel hebben met mijn handen, zeker als ik met dingen bezig ben. Van dun tot dik, vingertop loos, latex, en exteem kou bestendige legerhandschoenen Dat geld ook voor mijn kleding (in lagen kleding opgebouwd) Voor de schoenen. Voor elke type weer een goede schoen. Ik trotseer geregeld in de winter vrieskou, ook 's nachts. (jagen en op de hoogzit) Je bent er dan nog moe bij, wat het vaak extra koud maakt. In mijn zakken heb ik dan ook nog hand warmers, voor als ik niet te dikke handschoenen aan kan doen omdat ik fijn vinger gevoel moet hebben. Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 het is wel moeilijk om werkhandschoen en bouwhandschoen te vinden in vrouwen maat. Ik heb het idee dat we het zelfde maat handschoenen hebben Maar niet in het roos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Ik heb het idee dat we het zelfde maat handschoenen hebben Maar niet in het roos daarom moeten wij ook niet werken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 http://www.veiligheidshandschoenen-shop.nl/showa-grip-thermo-451-grijs.html Jongens in de bouw zijn er tevreden over, en niemand die klaagt over koude handen. Koop altijd pakken van 10, zijn ze 3.50 P/P Met die krijg ik op de fiets koude handen. Voor te werken zijn ze prima, je hebt tenminste nog gevoel in de vingers bij deze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Ik heb het in wanten vaak warmer dan in handschoenen. Skiwanten zijn het lekkerst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Ik vind de leren dameshandschoenen van 12,50 bij de Hema erg fijn. Goed grip, gaan lang mee en ondersteund bij pijnlijke handen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 daarom moeten wij ook niet werken. Ja wel, maar boven 18°C Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Ja wel, maar boven 18°C goed standpunt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vulgum pecus Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Ik heb hier thuis nog zo'n setje NASA handschoenen liggen. Deze draag ik bij extreme kou graag onder mijn gewone leren leger handschoenen. Het zijn van die witte met zilverdraad erin. Ideaal :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.