Ga naar inhoud
GENEGEERD

Maniak slaat in op medeweggebruiker (wat als er geen Politie is) wat zou jij doen?


Tom

Aanbevolen berichten

De kerel uit het filmpje is duidelijk een 'goede huisvader', iets wat in zo'n situatie je leven kan kosten me dunkt^^

Wat ik zou doen weet ik niet, maar in grote lijnen denk ik dat ik probeer weg te geraken... tot hij mijn auto ramt en dan zou elke stap buiten zijn eigen auto een heel pijnlijke ervaring kunnen worden, al zeker als je zo gek bent om op mijn motorkap te kruipen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Sta maar is in de supermarkt in de rij en er komt iemand die even leuk de hele lijn voorbij gaat. Maak maar is een opmerking, dat komt echt niet goed en vroeger had je als vrouw nog enige terughoudendheid van mannen. Want een vrouw sla je niet, weet je wel ! Nu vergeet het maar zelfs met een uk op je arm riskeer je een vuistslag.

 

Ben het helemaal met je eens. Schijnbaar zijn er gewoon mensen met een erg kort lontje en gedragen zich als hufters. Heb ook goed nieuws, dat dit soort gasten altijd tegen de man met de hamer tegenkomen vroeg of laat is mijn ervaring.

 

Blij dat die kerel is opgepakt en zich mag verantwoorden voor de rechter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n camera is blijkbaar helemaal geen gek idee! Prima kwaliteit ook, in tegenstelling tot wat je meestal ziet.... Goed voorbeeld ook waarom een auto met massa en bijvoorkeur 4w de voorkeur heeft boven een klein en zuinig autootje. Dat voorraam ging wel makkelijk stuk zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geeft een mooi beeld en velen vragen...

 

De eerste keer dat de auto's elkaar raken zou je meteen kunnen uitstappen, en stel dat je het zou kunnen, meteen die kerel uitschakelen...

Dan krijg je vast problemen omdat je onnodig geweld gebruikt hebt...

 

Met deze afloop, emoties die steeds hoger oplopen is het een redelijk wonder dat er geen gewonden of erger zijn gevallen, dus ook niet wenselijk...

 

Probleem is dus: je kunt als slachtoffer eigenlijk nooit de juiste keuze maken, je wordt aangevallen en mag eigenlijk niet preventief reageren, ja als je bewijzen kunt dat je leven op het spel stond en hoe ga je dat bewijzen in de rechtzaal?

 

Nog een leuke afweging, wat als het 'slachtoffer' eerder de 'aanvaller' had aangereden, zachtjes nauwelijks schade, en dus de aanvaller 'alleen' maar probeerde het 'slachtoffer' te laten stoppen om de schade afhandeling te kunnen doen......

 

Dan vind ik de geweldadige houding nog niet verklaarbaar, kenteken noteren en naar de politie, maar maakt de video ineens een stuk anders.......

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geeft een mooi beeld en velen vragen...

 

De eerste keer dat de auto's elkaar raken zou je meteen kunnen uitstappen, en stel dat je het zou kunnen, meteen die kerel uitschakelen...

Dan krijg je vast problemen omdat je onnodig geweld gebruikt hebt...

 

Met deze afloop, emoties die steeds hoger oplopen is het een redelijk wonder dat er geen gewonden of erger zijn gevallen, dus ook niet wenselijk...

 

Probleem is dus: je kunt als slachtoffer eigenlijk nooit de juiste keuze maken, je wordt aangevallen en mag eigenlijk niet preventief reageren, ja als je bewijzen kunt dat je leven op het spel stond en hoe ga je dat bewijzen in de rechtzaal?

 

Nog een leuke afweging, wat als het 'slachtoffer' eerder de 'aanvaller' had aangereden, zachtjes nauwelijks schade, en dus de aanvaller 'alleen' maar probeerde het 'slachtoffer' te laten stoppen om de schade afhandeling te kunnen doen......

 

Dan vind ik de geweldadige houding nog niet verklaarbaar, kenteken noteren en naar de politie, maar maakt de video ineens een stuk anders.......

 

Grt

Kans

 

Ik moest denken aan dat grapje van een kerel die achtervolgd wordt door een auto, en uiteindelijk blijkt dat ie z'n portemonnee verloren was.

 

Btw, in sommige staten in Amerika mag je, geloof ik, iemand die je auto deur opentrekt eruit schieten. Als je dat slecht vind (want alleen politie mag wapens dragen) dan moet je het filmpje uit de eerste post nog eens bekijken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heftig!

Zou dit gebeuren na SHTF en om op de vraagstelling terug te komen, als er geen politie meer is: k1ll, k1ll, k1ll. Hij of ik. mwah eerst proberen te vluchten natuurlijk, vond dat die kerel nog aardig handig bleef manoeuvreren.

Ben wel eens met de dood bedreigd toen ik stond te laden en lossen, vond dat het te lang duurde. Kwam ongeveer 1cm voor me staan en zou mijn keel doorsnijden. Aangezien ik toen mij bijl:p nog niet in de auto had heb ik 'm toch maar even aan de kant gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...