Ga naar inhoud
GENEGEERD

Militaire boeken, handleidingen en tactieken


cerdo

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

 

Hoi@Ries,

 

Zelf denk ik dat die 32,99 euro die je voor een papieren versie betaald beter aan iets anders besteed kan worden. Ik heb een digitale versie, en ik kan me wel aansluiten bij de volgende bespreking op bol.com:

 

Welke anarchist?

9 februari 2011 | Door: Nanada | 30-39 jaar | Amsterdam

Anarchsime in America moet wel iets heel anders zijn dan anarchisme in Europa. Ik herkende in de hysterische tirades van de schrijver nauwelijks iets dat op het anarchisme lijkt zoals ik het ken.

Deze overspannen, achterdochtige, schreeuwerige gast lijkt eerder een outlaw dan een anarchist.

De manier waarop hij schrijft is irritant, op zijn best hylarisch.

Hij legt zo de nadruk op de gewapende strijd en het conflict dat je eerder zou denken dat je een pamflet van een een neo-nazi knokploeg zit te lezen.

En hij draaft maar door.

 

De recepten zijn niet heel erg indrukwekkend. Sommigen kloppen ook niet.

 

Het is een grappig boek om te hebben, omdat er zoveel drukte over wordt gemaakt. Maar het is nauwelijks een bruikbaar handboek. Als je de zittende macht omver wilt werpen, zijn er betere handleidingen op internet te vinden.

Als je inzicht wilt krijgen in de denkwijze en folklore van een Amerikaanse beweging, dan kun je wel wat blader plezier hebben met dit boek.

Minpunten: Moeilijk leesbaar, Achterhaald

 

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Watjes..! Kun je mij garanderen dat mijn internet het nog doet tijdens een zombie attack? Geef mij maar papier.

 

Wist je dat je dit soort documenten kunt downloaden en dus lokaal op bv je hardeschijf usb stick enz kunt opslaan.

Ik heb zelfs gehoord dat er een apparaat bestaat dat deze informatie op papier kan afdrukken, zal nog wel een paar jaar duren voordat die techniek algemeen beschikbaar komt , maar toch!

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...