hans1 Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 jij mag alles lezen maar let wel het zijn geen standaard boeken hans Mag ik die ook...? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 dit soort boeken kan je niet zo maar verspreiden hans Gelukkig maar dat je het wel naar iedere volslagen onbekende, per pm, mag sturen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Ik ga zo naar bed, Morgen zal ik er nog eens naar kijken, Tuste:D Daar ben ik weer! Ik zie geen herhalingen staan, waarschijnlijk zijn ze al opgeruimd door een mod. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Daar ben ik weer! Ik zie geen herhalingen staan, waarschijnlijk zijn ze al opgeruimd door een mod. Yep......... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 er zijn boeken waar je als je will veel problemen me kan veroorzaken en ik geloof niet dat je dat wil maar wat wil je weten ik wil je graag helpen hans Gelukkig maar dat je het wel naar iedere volslagen onbekende, per pm, mag sturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 ik weet niet of ik dit zomaar openbaar mag maken bij mijn onderdeel waar ik was gestecioneerd was dit geheim het betreft zelf vuurwapens en explosiven maken zeg jij het maar hans1 nee dan moet ik eers precies weten waar je naar op zoek bent hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 nee maar ik wil ze voor je scannen hans1 @Dispar Vulgo Beste Hans , ik heb interesse in de boeken, zijn ze digitaal? Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 nee de meeste niet maar ik wil ze voor je scannen hans1 Beste Hans , ik heb interesse in de boeken, zijn ze digitaal? Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Sjeetje wat fijn dak ik bepaalde personen kan blokkeren en wat super dat @Ries er weer is hoera! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 ik weet niet of ik dit zomaar openbaar mag maken bij mijn onderdeel waar ik was gestecioneerd was dit geheim het betreft zelf vuurwapens en explosiven maken zeg jij het maar hans1 Een prepper die geen vuurwapen of explosief kan maken is een prutser. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hans1 Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 ik ga na het wiekent beginnen met scannen als ik klaar nen neem in contackt met je op endan zeg je maar waar ik het kan plaatsen of naar toe kan mailen hans1 @Keyser Suse Een prepper die geen vuurwapen of explosief kan maken is een prutser. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Alles wat geheim is heeft mijn interesse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Kennen jullie het Anarchist Cookbook? Ook zo'n verboden document (in de US dan). 'k Heb hem nog wel ergens, gezipt en wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Gewoon op internet te koop: http://www.bol.com/nl/p/the-anarchist-cookbook/1001004002107019/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Ik heb dat kookboek ooit ergens gedownload, maar de link heb ik niet meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Sjeetje wat fijn dak ik bepaalde personen kan blokkeren en wat super dat @Ries er weer is hoera! Bedankt, Suze. Maar ik ga een beetje in de Dick Berts-modus en laat de onzin lekker langs me afglijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Ik heb dat kookboek ooit ergens gedownload, maar de link heb ik niet meer. Zeg maar wat je wilt weten, mijn scannertje is geduldig, Dreutel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 'k Kan hem wel mailen, moet je effe een pm sturen met een emailadres. @Ries: Ik lees net dat het in de U.S. niet meer verboden bezit is sinds feb 2011. Scheelt weer. In NL is het nooit verboden geweest. Mailen is goedkoper dan Bol By the way, welcome back! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Gewoon op internet te koop: http://www.bol.com/nl/p/the-anarchist-cookbook/1001004002107019/ Hoi@Ries, Zelf denk ik dat die 32,99 euro die je voor een papieren versie betaald beter aan iets anders besteed kan worden. Ik heb een digitale versie, en ik kan me wel aansluiten bij de volgende bespreking op bol.com: Welke anarchist? 9 februari 2011 | Door: Nanada | 30-39 jaar | Amsterdam Anarchsime in America moet wel iets heel anders zijn dan anarchisme in Europa. Ik herkende in de hysterische tirades van de schrijver nauwelijks iets dat op het anarchisme lijkt zoals ik het ken. Deze overspannen, achterdochtige, schreeuwerige gast lijkt eerder een outlaw dan een anarchist. De manier waarop hij schrijft is irritant, op zijn best hylarisch. Hij legt zo de nadruk op de gewapende strijd en het conflict dat je eerder zou denken dat je een pamflet van een een neo-nazi knokploeg zit te lezen. En hij draaft maar door. De recepten zijn niet heel erg indrukwekkend. Sommigen kloppen ook niet. Het is een grappig boek om te hebben, omdat er zoveel drukte over wordt gemaakt. Maar het is nauwelijks een bruikbaar handboek. Als je de zittende macht omver wilt werpen, zijn er betere handleidingen op internet te vinden. Als je inzicht wilt krijgen in de denkwijze en folklore van een Amerikaanse beweging, dan kun je wel wat blader plezier hebben met dit boek. Minpunten: Moeilijk leesbaar, Achterhaald Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Zeg maar wat je wilt weten, mijn scannertje is geduldig, Dreutel. De link heb ik dan wel niet meer, maar hij staat nog wel op schijf hoor, tnx @Ries Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 @Raycoupe Bedankt! @Dreutel Ik beschouw het ook als een grappig boek. Toen het uitkwam was er nog geen internet. Nu is het inderdaad een beetje achterhaald, omdat er betere informatie op het www staat. @hans1 Waar was je precies gestecioneerd? Een of andere staffunctie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 @Ries en @Dreutel .....watjes....staat gewoon op internet, nieuwe versie, stuk leesbaarder....http://www.freeinfosociety.com/pdfs/misc/anarchistcookbook2000.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 Plusje van mij, sorry, kon het niet laten, reclameblokje.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 @Ries en @Dreutel .....watjes....staat gewoon op internet, nieuwe versie, stuk leesbaarder....http://www.freeinfosociety.com/pdfs/misc/anarchistcookbook2000.pdf Watjes..! Kun je mij garanderen dat mijn internet het nog doet tijdens een zombie attack? Geef mij maar papier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 Watjes..! Kun je mij garanderen dat mijn internet het nog doet tijdens een zombie attack? Geef mij maar papier. Wist je dat je dit soort documenten kunt downloaden en dus lokaal op bv je hardeschijf usb stick enz kunt opslaan. Ik heb zelfs gehoord dat er een apparaat bestaat dat deze informatie op papier kan afdrukken, zal nog wel een paar jaar duren voordat die techniek algemeen beschikbaar komt , maar toch! Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.