Dreutel Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Laatst las ik op dit forum een bericht waarin iemand zich afvroeg of je ook een BOL zou kunnen maken in een riool, omdat dat ook wel wat op een bunker leek. Ik kan de post niet meer terug vinden, maar ik moest er aan denken toen ik dit bericht las: http://www.hln.be/hln/nl/9097/Wereld/photoalbum/detail/1544489/1205792/0/Ons-huisje-in-de-riool.dhtml Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Zo! En dan zat ik net te mopperen dat mijn kachel niet lekker doorbrandde. Wat een luxe hebben wij dan, dat we überhaupt kunnen preppen! *Weer even met beide benen terug op deze aarde* 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 In Medelin Colombia ook al vaak geweest. Vind het niet zo schokkend als je weet dat er daar nog veel meer mensen zijn die niet eens een riool hebben. Na zo'n trip hoor je mij ook de eerste paar maanden niet klagen... Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Even off-topic, ik zag laatst een docu van Vice op Youtube over mensen die in het riool leven. Best heftig. Het ging vooral om kinderen die zich moesten verstoppen voor een soort politie troepen die expres op zoek gingen naar daklozen om ze levend te verbranden. Ik denk dat dit hem is, maar ik weet het niet 100% zeker: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Wel kans op mutaties: [ATTACH=CONFIG]2059[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 @Heksenboot geweldig waanzinnig gave "Muurschildering". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Doet me denken aan die serie "Beauty and the Beast" uit de jaren '80. Daarin leefde een hele community in de tunnels onder New York.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Doet me denken aan die serie "Beauty and the Beast" uit de jaren '80. Daarin leefde een hele community in de tunnels onder New York.... Gut die ken ik nog! Dat was best een leuke serie! Hoe ver zitten de riolen eigenlijk onder de grond? Zou dat een manier van ontsnappen zijn aan bv een raketaanval of een oplossing zijn voor een nucliair probleem? (Met wat modificaties natuurlijk) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 @Cardhu volgens dit artikel is het daar behoorlijk diep en gigantisch.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 @Cardhu volgens dit artikel is het daar behoorlijk diep en gigantisch.... Wow, dat is behoorlijk heftig en enorm uitgebreid! Alleen jammer dat het in New York is. Ik ben bang dat we dat geluk hier in Nederland wel niet zullen hebben, wat denk jij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 @Cardhu volgens dit artikel is het daar behoorlijk diep en gigantisch.... En wordt er ook geleefd door daklozen; artikel + filmpje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Hier in nederland is de grond naar mijn idee nooit geschikt voor zoiets. Kijk maar alleen naar de problemen met het aanleggen van de Noord-Zuid lijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 In de metrotunnels van New York leven ook een heleboel daklozen, permanent. Daar bestaat een hele bekende documentaire over, zal eens kijken of ik die ergens kan vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.