zilver Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 http://www.new-scientist.de/inhalt/nanotechnik-wasserflasche-fuellt-sich-nach-vorbild-eines-kaefers-a-869580.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Handig, wil ik wel zo'n fles. Hoeveel zou hij gaan kosten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CityPrepper Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Nederlandstalig artikel: http://www.chip.nl/nieuws/zelfvullende-waterfles-2014-op-de-markt/1875/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Laten we hopen dat we zo lang hebben voor SHTF, dan ben ik benieuwd of dit iets is voor ons . Zo'n flesje is dan leuk maar waarom dan niet zo'n hele coating op je dak bijvoorbeeld? of Boven op je groentenkas? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Ideaal voor schipbreukelingen, en shtf situaties! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Ben benieuwd wat zoiets kosten gaat...Maar wel n top uitvinding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Als ze dit met een bierfles ontwikkelen ga ik echt uit mijn pan. Â Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkenner Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Een bierglas dat langs onder gevuld word bestaat al. Â grtn verkenner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de eekhoorn Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 de gebroeders grim zijn dat niet die gasten van die sprookjesverhalen:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Dit is een geweldig ding voor de overheid om belasting op te gaan heffen. Stel je toch eens voor dat burgers zo maar gratis water kunnen krijgen? Ongelimiteerd! Dat kan toch niet!!! Het is een schande!!! *sarcasme modus uit* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Luchtbelasting, wacht maar af, ooit komt het er... net als zonneschijntaks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.