Ga naar inhoud
GENEGEERD

WakaWakaLight


Vault 101

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als je graag 2 keer zoveel wilt betalen zou ik het ook doen inderdaad, neem er dan wel meteen een extra batterij bij want deze is na 3 jaar versleten, net als in de solio.

Ik wees kerop dat ze volgens mij nog de oude modellen zonnepaneeltjes in gedachte hebben die 13-15% effectief zijn terwijl tegenwoordig 17% standaard is. Misschien dat dit model al een aantal jaar in de maakt is dat zou natuurlijk kunnen dat de technologie toen nog nieuw was maar nu wijd verspreid is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar staat dat ze claimen op het average te gaan zitten?

 

 

What a month you have given us! First therefore we, the WakaWaka team, want to thank you very much! Not in our wildest dreams we could imagine that our #LightUpHaiti / WakaWaka Power campaign would be such a success!

We updated you regularly, so you probably are aware already that we raised over $700,000 in pre-sales and loans. It kickstarted and enabled us to right away start the production of the WakaWaka Power. When you read this the first 300 prototypes are already leaving the factory (where Camille van Gestel has personally supervised their production). They will go to extreme places like the North Pole and Antarctica to be tested, but of course also to a number of countries in all the other four continents. If neccessary we will make last minute improvements, in order to then start mass production in March/April. These then are the WakaWaka Powers that you will receive.

 

At the same time we are busy preparing the distribution of the more than 10,000 WakaWaka Lights that you have enabled us to donate to homeless families on Haiti. We will do so very cautiously in order to really get them to the people that need them most, and we will supervise that personally too. We will inform you all about it as soon as possible.

 

In the meantime we also worked hard on expanding the market for both the WakaWaka Light and the Power. Not only over the internet (e.g. now also Amazon Canada has them on sale, but also physical distribution in countries like Kenya, Ghana, Nigeria and many more (see our distributors list on the website).

 

You, as supporters and ambassadors, have given us your trust to produce the coolest and most efficient solar LED light plus charger in the world and to help people in need supplying them with decent, good and sustainable light. We are very, very grateful to you!

 

 

New team member joins WakaWaka

1 February 2013

WakaWaka is proud and pleased to present Anthony Droppert, who will reinforce our team as Senior Director Sales and Marketing. He has 14 years of experience in the lighting business (at Philips Lighting), including 2 years professional solar lighting. Read more...

 

 

First WakaWaka Powers in production

25 Janaury 2013

Less than two weeks after the end of the crowdfunding campaign the first WakaWaka Powers went in production. Co-founder Camille van Gestel is currently in China to visit the factory and talk everything through with our partners there. Read more...

 

 

WakaWaka visits new distributor Kenya

23 January 2013

Last weekend WakaWaka’s commercial manager, Wouter Moll, made a short trip to Nairobi, Kenya. He visited the country just for the weekend to personally handcarry some very important WakaWaka Light samples to the new distributor in Kenya, Jeroen Pool from S3C. Read more...

 

 

WakaWaka and Aid Still Required: together for Haiti

16 January 2013

Until 22th of January WakaWaka and Aid Still Required (ASR) have joined forces. ASR is an organisation that shines the spotlight on forgotten issues and people who have been left behind after natural disasters and human crises like hurricane Katrina in 2005 and the earthquake in Haiti in 2010. Read more...

 

 

Extended pre-sale and Let’s Light up Haiti campaign

14 January 2013

WakaWaka has decided to extend the Let’s Light up Haiti campaign because of its immense success last month. Early adopters will have the opportunity to pre-order a WakaWaka Power until the end of March via getwakawaka.com. Read more...

 

 

Buy your WakaWaka on amazon

31 December 2012

WakaWaka fans from Canada, hold on, WakaWaka is coming! From now on you can purchase your WakaWaka via your own Canadian amazon.ca. This week, the first shipment of WakaWaka’s will arrive in Amazon Canada warehouses. Read more...

 

 

Thanks so much for your support. Together with you, we can.

 

Warm wishes,

 

The WakaWaka Team

 

LET'S LIGHT UP HAITI TOGETHER

http://www.getwakawaka.com

 

JOIN US NOW

http://www.wakawakalight.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze claimen niet op het average te zitten maar dat ze erboven zitten, ze claimen dat het average 13-15% is.

Ik zeg alleen dat de average 17% is tegenwoordig wat daarme hun claim teniet doet.

 

Zij claimen dat ze boven het average zitten door het average van 10 jaar geleden te nemen.

Hun zonnepaneeltje is gewoon average met 18% thats all. Verder altijd nuttig om wat voor zonne-energie dan ook te hebben voor vakantie BOB, BOL en bug in locatie.

 

Maar zoals mijn review over lichtgewicht zonnepaneeltjes is te lezen hebn ik zelf slechte ervaring met dit soort speeltjes waarbij de batterij het na een paar jaar begeeft, ik ga zelf liever voor een krachtig los zonnepaneel die je niet na 3 jaar hoeft weg te gooien.

 

Hun claim staat op de specificatie pagina:

 

http://www.wakawakalight.com/about/the-wakawaka-lamp/product-specifications/

 

Solar cell
 WakaWaka currently uses an 18% efficient 0.75W mono crystalline solar cell (industry average is currently 13-15%) with a dimension of 65 cm2. The life expectancy of the cell is well over 10 years.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

How are you? We’d love to hear from you and with this March Newsletter we would like to tell you how we are doing and of course, how WakaWaka is doing. Let’s start with WakaWaka: we have some great news to share...

 

We are extremely proud as well as humbled to tell you that WakaWaka is being used for emergency relief for Syrian refugees. Dutch aid relief organization “Stichting Vluchteling” (translated ‘the Refugee Foundation’) recognizes that both light and connectivity can save lives in the horrible situation many Syrians are currently in. Please read our news about this below. You have made this possible as well. This is why we do it. WakaWaka is making a significant impact in the lives of thousands of Syrians. please also visit: http://www.stichtingvluchteling.nl (Dutch only) “Power to Syria & to you!”

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb verkeerd gelezen sorry, maar ik heb de power gisteren binnen gekregen...

 

Even getest en gekeken of hij inderdaad mijn Galaxy s3 kan opladen en dat deed hij prima ondanks het slechte weer. Ik ga proberen hem vandaag nog in de shop te zetten!

 

Das mooi, maar ik bedoelde eigenlijk de levering van de crowdfunding :rolleyes:.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verkeerd gelezen sorry, maar ik heb de power gisteren binnen gekregen...

 

Even getest en gekeken of hij inderdaad mijn Galaxy s3 kan opladen en dat deed hij prima ondanks het slechte weer. Ik ga proberen hem vandaag nog in de shop te zetten!

 

 

Weer of geen weer maakt natuurlijk niet uit als de telefoon wordt opgeladen door de accu die erin zit.

Hoe lang duurt het om de power op te laden als die leeg is met behulp van het zonnepaneeltje? en hoe vaak kan de telefoon opgeladen worden met een volle power?

Dat zijn de vragen die bij mij op komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer of geen weer maakt natuurlijk niet uit als de telefoon wordt opgeladen door de accu die erin zit.

Hoe lang duurt het om de power op te laden als die leeg is met behulp van het zonnepaneeltje? en hoe vaak kan de telefoon opgeladen worden met een volle power?

Dat zijn de vragen die bij mij op komen.

 

Je hebt helemaal gelijk, weer of geen weer maakt niet uit als je de accu gebruikt, maar wel als ik die eerst leeg gemaakt heb :o Het voordeel van dit type paneel is namelijk dat hij ook al oplaad bij bewolking!

Maar hoe dan ook, ik heb er niet lang naar gekeken, ik was erg druk, maar hij lade op zonne-energie 5% batterij op in 15 minuten, terwijl de mobiel aanstond. Op de accu alleen gok ik dat hij ruim 75% zal opladen van mijn mobiel, omdat hij 2000mAh opslag heeft, dit is wel meer dan een mooie buffer en genoeg voor uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren licht. Als hij dan ook nog even in de zon mag liggen, dan komt je mobiel wel vol hoor! En ik vind hem heerlijk stevig en compact, voor mij persoonlijk een blijvertje.

 

Het opladen van de accu is volgens de fabrikant 6-8 uur, maar dat zal ik nog wel een keer testen, want daar gaan we natuurlijk niet blind van uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze staan inmiddels in de prepshop en de eerste worden morgen geleverd, als de post meedoet.

 

Even terzijde: kunnen jullie in de shop niet een categorie 'nieuw in de prepshop' maken? Zeker nu er nog zoveel wordt toegevoegd misschien wel handig? En spullen daar dan een maandje laten staan ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het opladen van de accu is volgens de fabrikant 6-8 uur, maar dat zal ik nog wel een keer testen, want daar gaan we natuurlijk niet blind van uit.

 

Ik ben ook wel benieuwd naar een vergelijking van de WakaWaka Power met de zonne-opladers waar je het laatst over had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel benieuwd naar een vergelijking van de WakaWaka Power met de zonne-opladers waar je het laatst over had!

 

Ik weet niet wat het vermogen van het wakawaka zonnepaneel is, maar die van goal zero is 7 watt, ik vermoed dat die van de wakawaka iets van 1 watt is. Maar zeker weten doe ik dat niet, kan eens kijken of ik dat achter kan komen. Maar neem maar van mij aan dat die goal zero de wakawaka ver achter zich zal laten, maar daar de doeleinden zijn ook anders, de wakawaka is primair en lamp en de goalzero primair en oplader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

[video=youtube_share;BH_EnLS5Qfc]

 

Een maandje geleden heeft de bedenker/initiatiefnemer van de WakaWaka Light een talk gehouden bij TEDx Haarlem, zie video. Je kan je toch nauwelijks voorstellen hoe het moet zijn om een leven te hebben waarbij het simpelweg pikdonker wordt buiten en in huis als de zon ondergaat ... En dat zo'n klein apparaatje zo'n wereld van verschil kan maken! Prachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...