nvd72 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Vette camper. Is het ding 4 wiel aangedreven? 609's waren dacht ik alleen achterwiel aangedreven. maar damn blijf kwijlen bij die XT500 mat groen staat haar donders goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 609's waren dacht ik alleen achterwiel aangedreven. maar damn blijf kwijlen bij die XT500 mat groen staat haar donders goed. Mjah, als ik dit zo zie jeukt het mij om ook mijn banaan gele oude onverwoestbare (maar wel verroestbare) transit in een mat zand kleur te verven..... Staat al een tijdje op de lijst maar zal er nog niet van komen, zeker niet in de winter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Mjah, als ik dit zo zie jeukt het mij om ook mijn banaan gele oude onverwoestbare (maar wel verroestbare) transit in een mat zand kleur te verven..... Staat al een tijdje op de lijst maar zal er nog niet van komen, zeker niet in de winter. hoezo niet? ga is kijken naar een diy spuiterij deze zijn er genoeg, koop een aantal rollers wat afplak spul en wat blikken met de kleur de je wilt hebben.. een tan/coyote achtige kleur dekt goed vooral mat.. en je bent er een dagje mee bezig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 hoezo niet? ga is kijken naar een diy spuiterij deze zijn er genoeg, koop een aantal rollers wat afplak spul en wat blikken met de kleur de je wilt hebben.. een tan/coyote achtige kleur dekt goed vooral mat.. en je bent er een dagje mee bezig. Jah dat moet ook over geel wel t mooiste dekken. Maar dan nog, schoonmaken, voorschuren, dakrek er af (niet te tillen moet ik iets met een katrol en een dikke boom regelen) .... Bij een spuiterij (volgens mij is de heining hobby hal een mooie locatie daarvoor) zal het toch ook snel 1000~2000 kosten. Is toch een boel poet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 tja daarom stelde ik een diy voor dat scheelt een boel in kosten.. zijn meestal vaak wel mensen aanwezig die je wel willen helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Mooi ding. Alleen met BugOutCamper op de zijkant, en die bijzondere roosters voor de zijramen, heb je wel een zombie-magneet te pakken. Ja toch niet dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Mooi ding. Alleen met BugOutCamper op de zijkant, en die bijzondere roosters voor de zijramen, heb je wel een zombie-magneet te pakken. Ja toch niet dan? roosters voor de zijramen? bedoel je die rijplaten voor als je onverhoopt vast komt te zitten? De grote vraag is; wat verbruikt zoiets? Ik redt met mijn non-turbo transit nog 1:12 en 1:10 als ik langer volgas rijdt. Heb standaard 60L extra diesel, 130L totaal. Frankrijk moet ik dus wel kunnen halen met wat omwegen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyler Durden Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Voor wat meer ruimte en mogelijkheden zou je eigenlijk deze gepantserde Fleetwood RV uit Jurassic Park moeten hebben. Kun je voor maanden, misschien zelfs jaren, aan voedsel meenemen. Panelen en windmolen op dak voor stroom, antenne + radiocenter voor communicatie, dikke waterfilters erbij en je hebt een volwaardige self-sufficient BOL op wielen. Zoiets kan in veel SHTF situaties zelfs nog handiger zijn dan een vaste BOL. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Limburg-Zuid Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Super vet!!! Weet nu wel wst mijn nieuwe project wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Jah dat moet ook over geel wel t mooiste dekken. Maar dan nog, schoonmaken, voorschuren, dakrek er af (niet te tillen moet ik iets met een katrol en een dikke boom regelen) .... Bij een spuiterij (volgens mij is de heining hobby hal een mooie locatie daarvoor) zal het toch ook snel 1000~2000 kosten. Is toch een boel poet. sorry, maruh een transit? ik zou een paar blikken verf en een goeie roller halen, kost het je misschien 200, heb al vaker autos gezien die gerollerd waren, als je er een beetje tijd voor neemt is dat ook netjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 sorry, maruh een transit? ik zou een paar blikken verf en een goeie roller halen, kost het je misschien 200, heb al vaker autos gezien die gerollerd waren, als je er een beetje tijd voor neemt is dat ook netjes de tijd voor neemt daar heb je het precies. Ontdanks de crisis verzuip ik in t werk. Omdat ik nog wel wat wil hobbyen heb ik net ijzer besteld om een rek te lassen voor 3 jerrycans zodat deze niet elke bocht voor mijn laadbak beuken. Dat kan ik dan op een zondag binnen doen maar die transit staat op straat en daar ga ik geen 2 dagen in de regen zitten schuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 geweldig voertuig . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Kleine werkdag en je hebt de auto geschuurd en gerold. Stofvrij maken en afplakken is het meeste werk. Zou wel eerst even goed nadenken of je nog bepaalde rekken etc. op de auto gelast wilt hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Toffe bike! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mantequilla Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 errg mooi! ik persoonlijk zou roosters over alle ramen heen lassen tegen inbraak/diefstal. en grote verstralers, voor het geval het stroomnetwerk plat licht en dus de straatverlichting niet meer werk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 En kijken hoe je de deuren van binnenuit goed kan barricaderen en kogelvrij glas en kevlar panelen en een V hull blast deflector. Misschien nog een extra brandstof tank erin zodat je een dubbele actie radius hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast 2erep Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ziet er top uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Das ne schkonne waguh !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.