robbie Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Dat doen de chineze studenten op mijn werk ook. Als ik daar kom staat er altijd wel rijst te weken. Ik zelf kook de rijst en zet het in de hooikist. Rijst is binnen een half uurtje klaar en ik verbrand nog regelmatig mijn handen aan de pan als ik deze er uit haal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Dat van die hooikist wil ik zeker gaan uitproberen. Ik heb alleen nog geen hooikist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Dat van die hooikist wil ik zeker gaan uitproberen. Ik heb alleen nog geen hooikist. De pan in wat handdoeken wikkelen en onder je dekbed plaatsen werkt ook prima. Deed mijn oma ook altijd en die kon heerlijk koken ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepzel Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Dat van die hooikist wil ik zeker gaan uitproberen. Ik heb alleen nog geen hooikist. Mijn 'moderne'hooikist bestaat uit een oude afwasteil en 2 fleece dekentjes. Rondom de pan inwikkelen en in teiltje zetten (kan je beter instoppen en evt verplaatsen) een slaapzak voldoet ook heel goed, heb je meteen een warm bedje bij shtf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaiya Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Let er bij je bed als hooikist gebruiken wel op dat de deksel echt heel goed op de pan past. Ik heb het ooit eens met een oude pan geprobeerd. Die viel dus om en ik heb op de bank geslapen. Nu heb ik een kist bij de xenos gehaald, wat isolatiemateriaal erin (zo'n zilverkleurig autoraamscherm) Pan in een deken erin en klaar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koolmees Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Dat van die hooikist wil ik zeker gaan uitproberen. Ik heb alleen nog geen hooikist. Ik heb sinds kort deze: http://www.bespaarbazaar.nl/hooimadam-p-2025.html Werkt perfect! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepzel Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 geen eet aanbieding, maar voor de echte durfals onder ons: waxinelichtjes aanbieding bij ikea. Speaciale aanbieding GLIMMA Reukloos theelichtje. van 2.29 voor 1./-100 st. Max. 6 zakken theelichtjes p.p. op=op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 geen eet aanbieding, maar voor de echte durfals onder ons: waxinelichtjes aanbieding bij ikea. Speaciale aanbieding GLIMMA Reukloos theelichtje. van 2.29 voor 1./-100 st. Max. 6 zakken theelichtjes p.p. op=op Oei das niet duur zeg. Jammer dat de ikea zo ver weg is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Ook ik woon niet in de buurt van ikea anders had ik zeker wel een paar zakken gekocht maar helaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Leesbrillen voor 0,50, waxinelichtjes 40 st voor 1,99 en vele andere goedkope artikelen bij http://www.prijsmepper.nl dat is een outlet van Kruidvat en Trekpleister. Zie hier een lijst met de filialen http://www.prijsmepper.nl/pages/content.aspx?content=16560000000120_2_10000000001651&contentcode=2008-filialen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Die waxinelichtjes zijn niet echt goedkoper dan normaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Die waxinelichtjes zijn niet echt goedkoper dan normaal. Bij Kruidvat zijn ze anders 50 st voor 3,- ik weet dat ze bij Ikea goedkoper zijn, maar die ligt niet in de buurt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 18 pakken gehaald gisteren. 6 voor mij, 12 voor een persoon die iets met brood en die lichtjes doet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Goed bezig Bolo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.