Ronin Kogaratsu Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Als ik de natuur inga, draag ik het ook. Niet zo een militaire look. En mensen vinden het nog grappig staan ook. Ik heb zon dubbelzijdige jas, ene kant zwart, andere kant real tree. Super fijn ding Quote
Greener Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2015 Wat is er mis met realtree camo ? Inderdaad zéér effectief! Greener Quote
Gast Peerke Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Ik had al ergens een foto van mij in realtree gepost. Opvallend hoe je na 5 meter in bos niet meer opvalt. Quote
QuickFix Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Helemaal niets! Een van de allerbeste camo s in mijn opinie. Als je niet het gehele draadje (goed) leest, lijkt het net alsof je in Adam's kostuum het bos ingaat... Zelf heb ik alleen Woodland, maar dat is DPM, dus ondanks dat mijn contouren dan slechter te zien zijn, val je toch redelijk op wanneer je je beweegt. Quote
Scratch Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Als je niet het gehele draadje (goed) leest, lijkt het net alsof je in Adam's kostuum het bos ingaat... Maar dan zoiets !! [ATTACH=CONFIG]20254[/ATTACH] Quote
Urban Nickje Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 ik ben een urban survivalist ik draag donkerbruine jas met lichte bleek vlekken ( zo gekocht ) zwarte broek en grijze s3 werkschoenen stalen neus en stalen plaat in zolen zwarte tshirt en donker bruine trui en zwarte pet en een night camo tas loop er wels mee A niemand die je raar aankijkt en B zonder straat verlichting ben ik als het ware een schaduw alleen jah in het bos ben ik niet veel behalve schaduw plekken ik ben geen camo schuw maar zoals ik al zei dat ik meer ik de stedelijke gebieden begeef en met beetje modder en afgeven van de bomen in vochtige weer word alles toch vies word het vanzelf wel camo 1 Quote
AWOL Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 ik ben een urban survivalist ik draag donkerbruine jas met lichte bleek vlekken ( zo gekocht ) zwarte broek en grijze s3 werkschoenen stalen neus en stalen plaat in zolen zwarte tshirt en donker bruine trui en zwarte pet en een night camo tas loop er wels mee A niemand die je raar aankijkt en B zonder straat verlichting ben ik als het ware een schaduw alleen jah in het bos ben ik niet veel behalve schaduw plekken ik ben geen camo schuw maar zoals ik al zei dat ik meer ik de stedelijke gebieden begeef en met beetje modder en afgeven van de bomen in vochtige weer word alles toch vies word het vanzelf wel camo Het gebruik van komma's, punten en andere leestekens maakt een post veel prettiger om te lezen Quote
GuywithAplan Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 ik ben een urban survivalist ik draag donkerbruine jas met lichte bleek vlekken ( zo gekocht ) zwarte broek en grijze s3 werkschoenen stalen neus en stalen plaat in zolen zwarte tshirt en donker bruine trui en zwarte pet en een night camo tas loop er wels mee A niemand die je raar aankijkt en B zonder straat verlichting ben ik als het ware een schaduw alleen jah in het bos ben ik niet veel behalve schaduw plekken ik ben geen camo schuw maar zoals ik al zei dat ik meer ik de stedelijke gebieden begeef en met beetje modder en afgeven van de bomen in vochtige weer word alles toch vies word het vanzelf wel camo Misschien even jezelf voorstellen 1 Quote
AWOL Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 Misschien even jezelf voorstellen Dat is geen voorwaarde, maar wordt wel gewaardeerd! Quote
Urban Nickje Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 sorry ik ben vandaag nieuw hier op de forum. maar is goed ik ben dus nick 32 jaar. en willen jullie denk ik ook weten waar ik woon of is dat niet belangrijk?? wat zouden jullie nog meer van mij weten?? Quote
AWOL Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 sorry ik ben vandaag nieuw hier op de forum. maar is goed ik ben dus nick 32 jaar. en willen jullie denk ik ook weten waar ik woon of is dat niet belangrijk?? wat zouden jullie nog meer van mij weten?? Voorstellen kun je hier doen: http://preppers.nl/forum/forums/7-Voorstelronde Advies is altijd om geen persoonlijke informatie over jezelf te geven, natuurlijk kun je eventueel aangeven in welke omgeving je woont. De meesten van ons vinden het leuk om een idee te krijgen waarom je prept, en waarvoor en wat je eventueel al gedaan hebt aan preppen. Het is je eigen keuze wat je wel of niet met ons deelt. Kijk anders ook even naar de forumregels, hier staan ook een paar goede tips in en voorkomt misschien verrassingen: http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels?p=16&viewfull=1#post16 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.