overleven Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Even ter info, aankomend weekend (20 - 21 oktober) organiseer ik samen met Kees van Survivalgear.nl een Survival & Outdoor Gear (Ruil)Beurs (geen commerciele opzet). Mochten mensen het leuk vinden om langs te komen dan kan je meer informatie vinden op de website. http://www.survivalschool.nl/gearbeurs.html Iedereen is van harte welkom van het Preppers forum. De (ruil)beurs is op zondag, wil je op zaterdag langskomen dan is dat ook geen probleem er is een mogelijkheid om te slapen, wel je eigen gear meenemen. Je kan hier naar hartelust over gear ouwe hoeren met gelijkgestemden. Wil je langskomen stuur dan even een berichtje. Groetjes Kees en Dennis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Leuk idee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Overigens zou ik er geen moeite mee hebben als er een preppersbeurs op commerciele basis zou komen als het maar goede "value for money" was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
overleven Geplaatst: 14 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Ik ben met een aantal partijen wel bezig om een survival, prepper, gear beurs op te zetten voor 2013. Maar hier later meer informatie over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Ik ben met een aantal partijen wel bezig om een survival, prepper, gear beurs op te zetten voor 2013. Maar hier later meer informatie over. @overleven. @Mr. Gold @Dr.Prepper @Ecoprepper Ik heb afgelopen weekend de oprichters van deze site ontmoet. Drie gouden kerels. We komen binnenkort samen met jou bij elkaar in Julianadorp. Mijn advies; neem zo wie zo over dit onderwerp contact op met mr. Gold. Wat mij razend enthousiast maakt is het volgende; de maatschappij moet gewoon veranderen, anders loopt het subiet fout. Een communistisch systeem zie ik niet zo zitten. Onbegrensd achter winst aan rennen en de rest kan stikken werkt net zo min. Gaan voor voldoende winst met een mooi product dat goed is voor jezelf, het milieu en het geheel en dan nog met een open hart voor elkaar erbij, in zoiets moeten we het zoeken. Gold, Ecoprepper, Dr.Prepper en jij zitten zo ook in elkaar, dat weet ik zeker. Daarom wil ik jullie ook zo graag met elkaar in contact brengen. Volgens mij gaat dit heel groot en heel leuk worden voor iedereen. Ik heb me ook voorgenomen om zo min mogelijk pm's te sturen, omdat ik maximale openheid naar alles en allen een voorwaarde vind voor succes van de ze club. hg Dick. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Denk dat er veel synergie gehaald kan worden in diverse samenwerkingen. We hebben het "momentum" mee en het gaat zelfs hip en een levensstijl worden. Het lijkt mij een zeker een goed plan om nader kennis te maken en te kijken waar we elkaar kunnen versterken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
overleven Geplaatst: 15 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Helemaal goed ik sta er open voor en kijk uit naar de ontmoeting. Denk dat we een hoop voor elkaar kunnen betekenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Denk dat er veel synergie gehaald kan worden in diverse samenwerkingen. We hebben het "momentum" mee en het gaat zelfs hip en een levensstijl worden. Het lijkt mij een zeker een goed plan om nader kennis te maken en te kijken waar we elkaar kunnen versterken. Gaat dit nog over preppen? Of zijn jullie een of andere commerciele venture aan het opstarten? Politieke movement? NGO? Non-profit organisatie? Wat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Hallo @overleven, allereerst jammer dat je het zaterdag niet meer kon redden maar volgende keer beter Als je voor 2013 de beurs inplant zouden wij ook graag een stand hebben (ehbo/medisch outdoor spul ed) laat het met de tijd maar weten GRTZ Partizan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
overleven Geplaatst: 15 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 @Bolo mijn core zowel zakelijk als prive is overleven onder alle omstandigheden. Het gaat meer over bundelen van krachten, kennis, ervaringen, netwerken. Mijn politieke traject staat op een heel laag pitje en wil pas bij de volgende verkiezingen mijn premierschap bekend maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast woodcraftsurvival Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Even ter info, aankomend weekend (20 - 21 oktober) organiseer ik samen met Kees van Survivalgear.nl een Survival & Outdoor Gear (Ruil)Beurs (geen commerciele opzet). Mochten mensen het leuk vinden om langs te komen dan kan je meer informatie vinden op de website. http://www.survivalschool.nl/gearbeurs.html Iedereen is van harte welkom van het Preppers forum. De (ruil)beurs is op zondag, wil je op zaterdag langskomen dan is dat ook geen probleem er is een mogelijkheid om te slapen, wel je eigen gear meenemen. Je kan hier naar hartelust over gear ouwe hoeren met gelijkgestemden. Wil je langskomen stuur dan even een berichtje. Groetjes Kees en Dennis Nb tijdens de beurs zal ik een workshop water verkrijgen uit stedelijke gebieden verzorgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
overleven Geplaatst: 15 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Dat gaat goed komen @partizan. Kees en ik houden nu eerst een kleine versie om alvast met een aantal partijen te spreken, en dan volgend jaar een grotere opzet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ik denk dat ik zondag wel even langs kom in Valkenswaard! Ik had liever een dag eerder gekomen om dan gelijk een nachtje te blijven daar, maar een verjaardag in de vriendenkring belet dit... zijn er meer leden van preppers.nl die 21 Oktober naar de ruil/verkoop beurs gaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Wel? niemand? niemand van preppers.nl die ook naar valkenswaard gaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Jammer ik kan ook niet, had ook wel even langs willen gaan, maar grote DSR wedstrijd dit weekend dus druk druk druk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.