Ga naar inhoud
GENEGEERD

Us dit forum stervende?


SeRo

Aanbevolen berichten

Weet je nog een mooie topic op te starten waar we om zitten te spingen.😃😉

Haha een vraag met een beetje humor.

Ik ga weer lekker mee doen om het forum weer een beetje met jullie op te krikken.

 

Er zijn nu maar 15 online mee kijkers.

aangepast door JJ&A
  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik weet het niet @JJ&A, er komen opeens zoveel 'nieuwe ' aanmeldingen op dit forum dat ik er het mijne van denk.

Veelal lieden die blijkbaar alleen maar kijken en niets hebben te vertellen.

Nu weet ik dat er hier ook mensen zijn die wel iets zeggen, maar niet hebben te vertellen, die tel ik even niet mee.

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen!

 

Nu heb ik me ooit eens geregistreerd nog vóór de wereld in brand stond.

Beetje met het idee om me voor te bereiden op "stel je voor dat" en "wat als"... 

Maar nu de halve wereld in de fik staat lijkt die gedachte een stuk realistischer.

 

Eigenlijk had ik wel verwacht dat dit forum inmiddels ook overuren zou draaien?

Ik zal hier wel iets vaker zijn. 

Kijken of ik iets tegen kom waar ik zelf nog niet echt bij stilgestaan had.

 

 

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult hier jammer genoeg niet veel relevante zaken tegen komen om geen andere reden dan dat er de laatste tijd om mij onbekende redenen allerlei types opduiken die niets aan preppen doen of op zijn minst gewoon  lid worden en vervolgens niets laten zien. Soort van ramptoeristen of mensen die onder een andere naam hier al minder geliefd zijn en daarom op die manier hier nog was rondneuzen. Er zijn meer fora, je zou daar ook eens kunnen kijken. Zie ik ja daar niet dan zoek je niet goed genoeg, maar dat is voor nu niet van belang. Maar afgezien van alles, er staat op dit forum een schat aan oudere gegevens waar je een leven lang mee toe kunt, dat dan weer wel...😊

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Roel22 zei:

Je zult hier jammer genoeg niet veel relevante zaken tegen komen om geen andere reden dan dat er de laatste tijd om mij onbekende redenen allerlei types opduiken die niets aan preppen doen of op zijn minst gewoon  lid worden en vervolgens niets laten zien. Soort van ramptoeristen of mensen die onder een andere naam hier al minder geliefd zijn en daarom op die manier hier nog was rondneuzen. Er zijn meer fora, je zou daar ook eens kunnen kijken. Zie ik ja daar niet dan zoek je niet goed genoeg, maar dat is voor nu niet van belang. Maar afgezien van alles, er staat op dit forum een schat aan oudere gegevens waar je een leven lang mee toe kunt, dat dan weer wel...😊

Dankjewel  Roel,

 

Ik wist niet dat er meer fora waren. 

Niet omdat ik te dom ben in me er in te verdiepen... Maarja...  ik ben redelijk Souverein en kan wel wat met handige tips van mensen, maar kan behoorlijk slecht tegen betweterij, gezeik en aftroeven. Helaas staat het internet er vol mee. Ik trek het liefst mij eigen plan. Kan ik een ander helpen... dan doe ik dat wél weer graag.

  

Destijds was dit HET forum voor preppers.

Na mijn aanmelding ( en even rond gekeken te hebben ) ben ik verder gegaan met mijn gewone leventje te leiden.

Ondertussen op kleine schaal het en ander aan het verzamelen geweest met de gedachte: "je weet maar nooit" ...

 

Ondertussen lees ik inderdaad oudere info. Ook dat is van belang.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Roel22 zei:

Je zult hier jammer genoeg niet veel relevante zaken tegen komen om geen andere reden dan dat er de laatste tijd om mij onbekende redenen allerlei types opduiken die niets aan preppen doen of op zijn minst gewoon  lid worden en vervolgens niets laten zien. Soort van ramptoeristen of mensen die onder een andere naam hier al minder geliefd zijn en daarom op die manier hier nog was rondneuzen. Er zijn meer fora, je zou daar ook eens kunnen kijken. Zie ik ja daar niet dan zoek je niet goed genoeg, maar dat is voor nu niet van belang. Maar afgezien van alles, er staat op dit forum een schat aan oudere gegevens waar je een leven lang mee toe kunt, dat dan weer wel...😊

Het valt mij op dat er hier geregeld "nieuwe" posters komen die meteen beginnen te zeiken dat dit forum niet actief genoeg is en andere oudere posters gaan lopen afzeiken. Wat dit forum nodig heeft is een ignore functie voor NCTV trolletjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2024 om 21:52, Roel22 zei:

Ik weet het niet @JJ&A, er komen opeens zoveel 'nieuwe ' aanmeldingen op dit forum dat ik er het mijne van denk.

Veelal lieden die blijkbaar alleen maar kijken en niets hebben te vertellen.

Nu weet ik dat er hier ook mensen zijn die wel iets zeggen, maar niet hebben te vertellen, die tel ik even niet mee.

 

image.thumb.png.2295b02c767a110dae315bb0b9277f0b.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-1-2024 om 00:18, Ted zei:

image.thumb.png.2295b02c767a110dae315bb0b9277f0b.png

 

Onze @Roel22 is op diverse forums een gerespecteerd bescheiden lid, met veel kennis van zaken.

Heel fijn dat hij ook op dit forum blijft komen, zoals meer oud leden die toch regelmatig blijven komen en dat weer wat kennis delen.

Ja eens was dit een dijk van een forum met een gemêleerd gezelschap (met ook hoogopgeleiden), de kennis is nog steeds van veel waarde, en blijft actueel.

 

2024-01-22(2).thumb.png.bc7f49554d99a2c506e7cd626b8677a1.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, JJ&A zei:

 

Onze @Roel22 is op diverse forums een gerespecteerd bescheiden lid, met veel kennis van zaken.

Heel fijn dat hij ook op dit forum blijft komen, zoals meer oud leden die toch regelmatig blijven komen en dat weer wat kennis delen.

Ja eens was dit een dijk van een forum met een gemêleerd gezelschap (met ook hoogopgeleiden), de kennis is nog steeds van veel waarde, en blijft actueel.

 

2024-01-22(2).thumb.png.bc7f49554d99a2c506e7cd626b8677a1.png

Knight in shining armour. Roel is alles behalve "bescheiden". En "hoogopgeleid" bleek tijdens de "pandemie" gewoon zwaar geïndoctrineerd te zijn.

aangepast door Ted
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, JJ&A zei:

Ik hoop dat @mevr.Grijpstra ook weer de aardigheid vind om hier weer actief te zijn, wat heeft ze fijn het forum ondersteund, om nooit meer te vergeten.

Ook ben ik blij dat iemand hier niet meer of amper nog actief is, die kunnen we missen als kiespijn.

Ik vraag me af waar dat passief agressieve gedrag vandaan komt. Is het iets typisch Nederlands (ik woon daar al heel lang niet meer) of komt het van die prikjes? Maar ik ben het met u eens dat @mevr.Grijpstra gemist wordt. We hebben duidelijk meer ongevaccineerd bloed nodig op dit forum.

aangepast door Ted
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik mails blijf krijgen over deze topic (niet goed afgemeld. Digibeet haha), ben ik toch maar weer geïntrigeerd geraakt, mede omdat ik meer activiteit hier zie. 
 
Jaren geleden was dit echt een top forum! Zo'n schat aan informatie en leuk om m'n oude bijdragen weer eens te lezen. 
 
Wat is er toch gebeurd met dit forum? Zit er geen moderator op?
 
Nu, in deze tijden van de wereld in de fik, lijkt het mij goed om hier van elkaar te leren...

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-12-2023 om 20:20, Sebastian zei:

 

Na een aantal jaar ben ik hier weer eens komen kijken en een vraag gesteld, maar het valt mij op dat ik met enige regelmaat de enige forumbezoeker ben en ik ook geen antwoord op mijn vraag heb gekregen.

 

Is dit forum op sterven na dood?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Ondertussen heb je al 5 reacties in de door jou geposte topic. Maar jij reageert niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb je al 5 reacties in de door jou geposte topic. Maar jij reageert niet meer.
 
Klopt. Ik was er even klaar mee en had eigenlijk weinig vertrouwen. Ik dacht dat @Roel22 de enige serieuze forumgebruiker was. Maar zoals ik al eerder vermeld heb.... het forum blijft mij intrigeren en als er serieus wordt gedaan en gepost, denk ik dat we hier veel van elkaar kunnen leren

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Sebastian zei:

Ik zie dat dit forum inderdaad geen moderator meer heeft. Groot gemis...

Maar heeft de vorige moderator geen vervanger geregeld?

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk
 

Waarom heeft u een mod nodig. Hoelang denkt u in een SHTF situatie te overleven als u zich in een internet forum niet eens staande kunt houden zonder moderatie? 😅😂🤣

aangepast door Ted
  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heeft u een mod nodig. Hoelang denkt u in een SHTF situatie te overleven als u zich in een internet forum niet eens staande kunt houden zonder moderatie?
Om het forum netjes, zuiver en goed lopende te houden denk ik. Als SHTF, ga ik echt niet op dit forum koekeloeren hoor jij wel, als het stroom en internet eruit liggen?

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen iedereen,

 

Nu ken ik deze site al langer en in het verleden als gast rond gekeken en zoals hierboven ook ergens staat vind je hier een hoop waardevolle informatie.

 

Sinds zondag heb ik mij geregistreerd maar er komen weinig nieuwe berichten bij. Op het gebied van preppen ben ik niet heel bekend maar wel steeds meer geïnteresseerd. Ik lees dat sommige op meerdere forums actief zijn, welke forums zijn dat? niet dat ik hier dan niet meer kom maar een actiever forum die ook actueel is kan handig zijn om met elkaar te praten en informatie uit te wisselen.

 

Nogmaals er is hier genoeg te lezen en mooi hoe om te zien hoe veel mensen hun ideeën en ervaringen delen om elkaar te helpen en zich voor te bereiden op wat misschien ooit nodig is!

 

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...