Ga naar inhoud
GENEGEERD

Us dit forum stervende?


SeRo

Aanbevolen berichten

Na een aantal jaar ben ik hier weer eens komen kijken en een vraag gesteld, maar het valt mij op dat ik met enige regelmaat de enige forumbezoeker ben en ik ook geen antwoord op mijn vraag heb gekregen.

 

Is dit forum op sterven na dood?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het bestaat nog wel, alleen heb ik nog niet helemaal door wat voor sóórt bestaan het is.

Het is hier geen "alle dag feest" fuif, zoveel is wel duidelijk.

Af en toe een paar buitengewone tiepjes en dat is het eigenlijk wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow ok. Jeetje, wat kan er in 2 (of iets meer) jaar tijd veel veranderenop zo'n forum.

Ik had eerlijk gezegd verwacht, met het feit dat de wereld in de fik lijkt te staan dit forum uit elkaar zou spatten... bijzonder dit

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik was hier ook al ooit, maar kon onder mijn oude naam geen verbinding meer krijgen met hier.

Geen idee van hoe en waarom. Maar goed, ik ben er weer. Op het andere forum is meer te doen, en dan is er nog eentje waar het ook niet storm loopt maar meer dan hier.

Jammer.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2024 om 15:13, Roel22 zei:

En ik was hier ook al ooit, maar kon onder mijn oude naam geen verbinding meer krijgen met hier.

Geen idee van hoe en waarom. Maar goed, ik ben er weer. Op het andere forum is meer te doen, en dan is er nog eentje waar het ook niet storm loopt maar meer dan hier.

Jammer.

Misschien ligt het aan u. Mensen voor "buitengewone tiepjes" en "vreemde lui" uitmaken nodigt niet uit tot een vriendelijk gesprek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen merk ik niks van (vriendelijke) gesprekken.

Ik krijg op 1 na geen antwoord op mijn vragen en er lijkt nooit iemand online...

Dus wellicht is het voeren van een forum door hieraan serieus deel te nemen handiger dan een gerichte aanval te openen op een mede forumlid

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sebastian zei:

Alleen merk ik niks van (vriendelijke) gesprekken.

Ik krijg op 1 na geen antwoord op mijn vragen en er lijkt nooit iemand online...

Dus wellicht is het voeren van een forum door hieraan serieus deel te nemen handiger dan een gerichte aanval te openen op een mede forumlid emoji6.png

Tegen wie heeft u het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 7-1-2024 om 17:35, Raycoupe zei:

@Ted, die bril kan echt niet meer, zo kom je toch nooit aan een vriendinnetje?

Fijn @Raycoupe

Dat je hier nog komt kijken en een reactie geeft.

Dat geeft mij ook een prikkel om weer regelmatig te komen, en weer reacties plaats.

Ik ben vandaag al begonnen met een mooi stetje wat we hebben gekregen.

Ook omdat een berichtje ontving van @hans1 ook een oud lid waar ik op heb gereageerd.

Dit forum blijft een deel van ons oud leden, ha zoals ze dan zo mooi zeggen hier liggen onze wortels, ons fundament.

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2024 om 15:13, Roel22 zei:

En ik was hier ook al ooit, maar kon onder mijn oude naam geen verbinding meer krijgen met hier.

Geen idee van hoe en waarom. Maar goed, ik ben er weer. Op het andere forum is meer te doen, en dan is er nog eentje waar het ook niet storm loopt maar meer dan hier.

Jammer.

Beste @Roel22 je kan je oude account weer laten actieveren door contact op te nemen met @Paraatpaal dat moet een fluitje van een cent zijn.

Het zou mooi zijn als je weer actief bent met je oude account, daar heb je heel wat mee opgebouwd.

 

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Roel22 zei:

Wat bedoel je hier mee? Setje? Steltje? 😉

Leuk jou hier ook weer te zien.

Ja ook fijn om jouw hier weer te zien bij jij de @Roel van ouds.

 

Ja het is zeker een mooi setje.

Maar ik weet nog niet wat we er allemaal mee kunnen ontvangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Roel22 zei:

Wat bedoel je hier mee? Setje? Steltje? 😉

Leuk jou hier ook weer te zien.

Ja ook fijn om jouw hier weer te zien bij jij de @Roel van ouds.

 

Ja het is zeker een mooi setje.

Maar ik weet nog niet wat we er allemaal mee kunnen ontvangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...