overleven Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Ik heb in de loop der jaren een aardig bestand van verschillende kitjes verzameld van het internet. Je ziet via de link een heel aantal plaatjes van PSK's, BOB. FAK, SAK, BUG etc. https://picasaweb.google.com/108749607269863433138/PSKBUGBOBFAK# Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Kijk hier kan ik nou van genieten. Thumbs up! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 nice 1....................... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thexder Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Indrukwekkend maar weet je ook hoe je al die medische artikelen dient te gebruiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kets_One Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Jemig de Pemig! Wat een uitrusting man. Zover ben ik nog lang niet. Vooral op medisch gebied schiet ik nog te kort. Gisteravond heb ik wel een Tulip Water Filter aangeschaft (inc. navulling). samen goed voor 14.000 liter water. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Heel indrukwekkend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Inderdaad indrukwekkend. Wel even opletten... Picasa zorgt ervoor dat je normale naam zichtbaar is in de link... BP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Josd Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 begin bij een ehbo cursus:) is 80 euro bij het rode kruis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Eeehhh lui... Even zijn post goed doorlezen. De plaatjes heeft hij verzameld van INTERNET. Hoewel ik er van uit ga dat de beste man veel van die spullen heeft zijn veel van deze kitjes niet van hem zelf. Sterkter nog, ik herken heel veel van de foto's van Amerikaanse fora waar ik veel zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
overleven Geplaatst: 13 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 Klopt wat Bolo zegt, níet mijn eigen uitrusting. Maar een verzameling van. Met verschillende Medic cursussen weet ik wel het een en ander can de medische kits die er tussen liggen. Wel als toevoeging, ik zie vaak dat mensen hele, soms mooie kits samenstellen maar dan ook totaal níet het praktisch gebruik ervan kennen. Het materiaal hebben is er nog níet mee kunnen werken. Mijn eigen survival set is redelijk uitgekleed. Omdat ik een groot gedeelte vertrouw op mijn skills. Improvise adapt and overcome Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 13 oktober 2012 Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 Wel als toevoeging, ik zie vaak dat mensen hele, soms mooie kits samenstellen maar dan ook totaal níet het praktisch gebruik ervan kennen. Het materiaal hebben is er nog níet mee kunnen werken. Grotere waarheid zul je niet vinden lui. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.