Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ontsnappen met de auto


Zanshin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast der_obergefreiter
Heb je al aan een slot voor de motorkap gedacht?.Beetje lullig als de meute daarin gaat rommellen.

En maar zingen en duwen Van voor naar achter van links naar rechts.

 

Daar zeg je me zoiets. Inderdaad nog niet over nagedacht . Thanks . Zo zal ik ongetwijfeld nog meer dingen tegen komen, vrees ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter
Doen we nog wat aan de onderzijde? Dat is meestal alleen plastic wat iemand tegenhoudt...

Neuh, onderzijde is open , behalve de achterbak . Dus ik zit op de tanks daaronder niks . Zal ook open moeten blijven ivbm afwatering bij doorwaden van ea.

Dus heel misschien als ik tijd en poen (not likely ) over hebt er een stuk rijplaat onder frommelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter

die van mij "fat Nelly " en is een 109 denk dat ik bij voertuigen binnenkort maar eens een topicje ga openen over het vern**ken van een geweldig voertuig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
die van mij "fat Nelly " en is een 109 denk dat ik bij voertuigen binnenkort maar eens een topicje ga openen over het vern**ken van een geweldig voertuig :)

 

Ja doe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zeg je me zoiets. Inderdaad nog niet over nagedacht . Thanks . Zo zal ik ongetwijfeld nog meer dingen tegen komen, vrees ik .

 

Ja dat klopt,Haal hem maar uit elkaar dan zie je ineens wat je kan verbeteren!.

Nu weer zoiets,Een luchtcompressortje.

Ik had zoiets aan de versnellings bak van mijn Daf YA-126 helaas heeft Landrover dat niet.

Wat ook verstevigd kan worden zijn de deurdorpels ivm zij impact met name als bescherming van je tanks.

Dan een paar skid platen onder je tanks maken.

Kijk ook hoe je remleidingen lopen. Als je ze moet vervangen neem dan die gepanserde leidingen van BF Goodrich.

Paddock heeft ze.

http://www.paddockspares.com/land-rover-performance-parts/goodridge-hoses/series-2-and-3.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, tipje van de sluier,

 

Mijn auto, waarover ik geen details geef, gebruik ik voor dagelijks verkeer.

 

De auto van mijn vrouw, onze SHTF auto (wederom geen merk en type for obvious reasons):

 

- Terrein auto, 4X4, met autom. sper dif;

- L & H gear;

- Run Flat tires;

- Trekhaak (geen aanhanger maar voor "andere" redenen);

- Geblindeerd rondom;

- Anti inbraak folie op ruiten rondom (heeft voor- en nadelen);

- Automaat, tijdens een "panic situation" wil je niet schakelen, enkel gas geven;

- And then some...

 

Tijdens een SHTF ben ik die lul die naast de file over de groenstrook rijdt... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, tipje van de sluier,

 

Mijn auto, waarover ik geen details geef, gebruik ik voor dagelijks verkeer.

 

De auto van mijn vrouw, onze SHTF auto (wederom geen merk en type for obvious reasons):

 

- Terrein auto, 4X4, met autom. sper dif;

- L & H gear;

- Run Flat tires;

- Trekhaak (geen aanhanger maar voor "andere" redenen);

- Geblindeerd rondom;

- Anti inbraak folie op ruiten rondom (heeft voor- en nadelen);

- Automaat, tijdens een "panic situation" wil je niet schakelen, enkel gas geven;

- And then some...

 

Tijdens een SHTF ben ik die lul die naast de file over de groenstrook rijdt... ;)

 

OK jij rijd dus met een laskap op je dop met een grasmaaier.

En al wat je hierboven vermeld zijn je bumperstickers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...