Gast der_obergefreiter Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Nee klopt . Maar tegen die tijd kan ik geen lexan meer krijgen en even frames lassen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Nee, dank je. Waarom uitstappen dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Nee klopt . Maar tegen die tijd kan ik geen lexan meer krijgen en even frames lassen . Heb je al aan een slot voor de motorkap gedacht?.Beetje lullig als de meute daarin gaat rommellen. En maar zingen en duwen Van voor naar achter van links naar rechts. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Heb je al aan een slot voor de motorkap gedacht?.Beetje lullig als de meute daarin gaat rommellen. En maar zingen en duwen Van voor naar achter van links naar rechts. Daar zeg je me zoiets. Inderdaad nog niet over nagedacht . Thanks . Zo zal ik ongetwijfeld nog meer dingen tegen komen, vrees ik . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Doen we nog wat aan de onderzijde? Dat is meestal alleen plastic wat iemand tegenhoudt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Doen we nog wat aan de onderzijde? Dat is meestal alleen plastic wat iemand tegenhoudt... Neuh, onderzijde is open , behalve de achterbak . Dus ik zit op de tanks daaronder niks . Zal ook open moeten blijven ivbm afwatering bij doorwaden van ea. Dus heel misschien als ik tijd en poen (not likely ) over hebt er een stuk rijplaat onder frommelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Dicht met wat gaatjes is beter dan helemaal open... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Helaas leef ik niet in een televisieserie , anders zou ik a la b.a baracus mijn ouwe landrover van plaatstalen aanhangsels voorzien en toch nog met een bloedgang vooruit komen . Ik zal het moeten doen met de realiteit en de daarin gegeven mogelijkheden . Ook DEFENDER ? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 series . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ook DEFENDER ? Hee, die van mij heet 110. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 die van mij "fat Nelly " en is een 109 denk dat ik bij voertuigen binnenkort maar eens een topicje ga openen over het vern**ken van een geweldig voertuig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 die van mij "fat Nelly " en is een 109 denk dat ik bij voertuigen binnenkort maar eens een topicje ga openen over het vern**ken van een geweldig voertuig Ja doe! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ja doe! ok, beloofd bij deze. (al zal ik wat slagen om de arm houden qua stashes voor waarde en andere zaken . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 90 met het 200 td blok. Extra verhoogde veren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Niks aan gedaan. De mariniers hebben er een snorkel op gezet en een stalen plaat onder de motor gemaakt. Gewone 250 diesel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 geen snorkel nodig anders verzuipen de onderste brancards Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Daar zeg je me zoiets. Inderdaad nog niet over nagedacht . Thanks . Zo zal ik ongetwijfeld nog meer dingen tegen komen, vrees ik . Ja dat klopt,Haal hem maar uit elkaar dan zie je ineens wat je kan verbeteren!. Nu weer zoiets,Een luchtcompressortje. Ik had zoiets aan de versnellings bak van mijn Daf YA-126 helaas heeft Landrover dat niet. Wat ook verstevigd kan worden zijn de deurdorpels ivm zij impact met name als bescherming van je tanks. Dan een paar skid platen onder je tanks maken. Kijk ook hoe je remleidingen lopen. Als je ze moet vervangen neem dan die gepanserde leidingen van BF Goodrich. Paddock heeft ze. http://www.paddockspares.com/land-rover-performance-parts/goodridge-hoses/series-2-and-3.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Okay, tipje van de sluier, Mijn auto, waarover ik geen details geef, gebruik ik voor dagelijks verkeer. De auto van mijn vrouw, onze SHTF auto (wederom geen merk en type for obvious reasons): - Terrein auto, 4X4, met autom. sper dif; - L & H gear; - Run Flat tires; - Trekhaak (geen aanhanger maar voor "andere" redenen); - Geblindeerd rondom; - Anti inbraak folie op ruiten rondom (heeft voor- en nadelen); - Automaat, tijdens een "panic situation" wil je niet schakelen, enkel gas geven; - And then some... Tijdens een SHTF ben ik die lul die naast de file over de groenstrook rijdt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 vandaal . (ik waarschijnlijk degene die voorop rijdt in file ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 BOV nr1 marauder blijft gewoon nr 1 nr 2Knight xv ....blijft ook leuk http://www.conquestvehicles.com/knight-xv.html mikken op de achterkant van een auto? we rijden er overheen met een marauder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/PIT_maneuver wow, die amerikaan is gek, een pit op een viaduct uitvoeren, de 3e keer dacht...en dan ff over de vangrail heen. Rijd je rustig onder viaduct door, land er een auto voor je...not funny Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Okay, tipje van de sluier, Mijn auto, waarover ik geen details geef, gebruik ik voor dagelijks verkeer. De auto van mijn vrouw, onze SHTF auto (wederom geen merk en type for obvious reasons): - Terrein auto, 4X4, met autom. sper dif; - L & H gear; - Run Flat tires; - Trekhaak (geen aanhanger maar voor "andere" redenen); - Geblindeerd rondom; - Anti inbraak folie op ruiten rondom (heeft voor- en nadelen); - Automaat, tijdens een "panic situation" wil je niet schakelen, enkel gas geven; - And then some... Tijdens een SHTF ben ik die lul die naast de file over de groenstrook rijdt... OK jij rijd dus met een laskap op je dop met een grasmaaier. En al wat je hierboven vermeld zijn je bumperstickers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 wow, die amerikaan is gek, een pit op een viaduct uitvoeren, de 3e keer dacht...en dan ff over de vangrail heen. Rijd je rustig onder viaduct door, land er een auto voor je...not funny Had wel mooi geweest als die kerel vaart minderde en die cop liet spinnen.Gewoon omste beurten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 bumperstickers. heb er al jaren een klaar liggen "steel niet de staat duldt geen konkurentie ."kan hem eindelijk kwijt nu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 vandaal . (ik waarschijnlijk degene die voorop rijdt in file ) Dat is altijd beter dan achteraan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.