Mrsjones Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 waar koop je handje contantje, niks registratie of credit cart. als je via marktplaats rijd je erhen ,hoop in de auto ,weg. supermarkt, flink inslaan, niet te dicht bij waar je woon en van winkel wissellen. maar nu , hoe kan ik aan meer preppers hardware zoals water filters , gedrooge vries voer, camouflage tarp en alle andere spullen. alles is online met je naam, adress en bank rekening, dat wil ik dus echt voorkomen, wat is jullie oplossing?oma bank pasjes of een katvanger. hoe prep je anomien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Tegenwoordig zijn er ook anonieme creditcards die je gewoon kan kopen bijvoorbeeld bij de Primera en je gewoon kan kopen met een nummer op de kaart (helemaal anoniem) Echter het opsturen is je adres wel bekend dus je zou ervoor kunnen kiezen om het ergens anders te laten bezorgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Bij de GWK kan dat ook. Het is dan een debitcard, geen creditcard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Alles zelf gaan halen en handje contantje betalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Ga naar de Zwarte Markt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Ga naar de Zwarte Markt... jaaaaa, daar val ik niet op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 5 oktober 2012 Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 in beverwijk niet hoor er zijn veel meer van zulke markten je moet ze alleen weten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 5 oktober 2012 Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 sommige online shops geven de mogelijkheid om de de bestelde artikelen af te halen en ter plekke contant te betalen. Qvist en K&T doen dat o.a. Andere oplossing is regelmatig aan een andere kennis vragen iets voor je te bestellen. Door spreiding val je minder op.... Moet je natuurlijk niet al die dingen via je facebook account of een forum doorspreken:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 hebben zij ook waterfilters bijvoorbeeld op die markt?nog nooit na eentje geweest.ik haat winkel, goed eigenschap toch. ik wist ook niet van de prepaid credit card, ik had ze vroeger in the US.toch nog niet ingeburger genoeg.na 2 jaar in een land weet je nog niet alles. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 5 oktober 2012 Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 waterfilters hebben ze ook bij beversport als je toch 300 euro of iets uit geeft, maakt het ook niet uit dat je een 50km rijd om m te halen toch? hang een lul verhaal op dat je graag de bergen in trekt, hiking en outdoor zijn voor heel veel dingen een goeie dekmantel vraag andere tips etc aan die lui voor voedsel enzo? ga naar een groothandel, niemand die je daar raar aankijkt als je 200 rollen pleepapier en 50 kg rijst haalt als je er toch staat ook een paar trayen blikvoer meenemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.