Gast Dick Berts Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Nee, de buikspreekpop van Rien :D:D:D:D:D:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Ahhh dit had ik wel willen luisteren, is er ergens een soort uitzending gemist Dick? Edit: ik was te lui om voorgaande pagina's te lezen, Martin had al het juiste antwoord gegeven: De link werkt nu. Even doorspoelen naar 25:18 zodat je dat saaie eerste onderwerp kan skippen. http://www.radio1.nl/terugluisteren/tijd?terugluisteren_dag=2012-09-16&terugluisteren_hour=21 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Dienstmededeling van het preppers perscentrum Den Helder: Ik word bestormd. Morgen BNN TV, Overmorgen: EO TV..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Dienstmededeling van het preppers perscentrum Den Helder: Ik word bestormd. Morgen BNN TV, Overmorgen: EO TV..... Dan hoop ik dat je de bijbel een beetje kent, want het zal dan ongetwijfeld over de eindtijd profetieen gaan verwacht ik zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Goed, leuk en kristalhelder verhaal Dick! Complimenten! Je hebt je stem ook nog gigantisch mee en dat maakt het hele plaatje prachtig compleet en zeker voor de (nog) niet peppende luisteraars! En ik neem aan dat je achtergrond en levenservaring ook geholpen hebben om je interview serieuzer te nemen dan bij de gemiddelde tiener het geval zou zijn geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Nou Dick dat gaat wat beloven wordt best serieus nu:cool: hopenlijk blijft het zo positief als gisteren Pas wel op bij de EO want voor je het weet is je BOB zomaar 10kg zwaarder te denken valt dan aan : bijbel,outdoor kansel,litertje wijwater,diverse kaarsen,kruisje voor bij de ingang BOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pastazeef Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Goed gedaan Dick! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Ha, ha, ha Partizan. Met jou wil ik de oorlog wel in. Ik houd niet van oorlog, maar met jou erbij valt er zelfs in oorlogstijd nog wel wat te lachen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lieverhetzekere Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 goed gesproken! opdat meer mensen in slechte tijden er beter uitkomen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Filemon is net de deur uit. Reuze leuke vent. Hij vroeg me nog welke ramp ik gevreesd had en die niet door is gegaan. DB: "Jouw bezoek. Het viel me reuze mee". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Filemon is net de deur uit. Reuze leuke vent. Hij vroeg me nog welke ramp ik gevreesd had en die niet door is gegaan. DB: "Jouw bezoek. Het viel me reuze mee". lol @ "jouw bezoek". Ben erg benieuwd naar de uitzending Dick, al enig idee wanneer ze deze gaan uitzenden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Nee mr.Gold, dat staat nog niet vast. Als ik het weet dan zet ik het meteen op de site. hg Dick. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Filemon is net de deur uit. Reuze leuke vent. Hij vroeg me nog welke ramp ik gevreesd had en die niet door is gegaan. DB: "Jouw bezoek. Het viel me reuze mee". Haha, te leuk! Dick, ik waardeer je humor! Echt geweldig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Wacht maar tot je Filemon mijn rampenkoffie ziet drinken van twee jaar over de datum. hg Dick. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 filemon? dat is toch die gozer die vrijwillig aan de harddrugs ging om daarna af te kicken? wat voor soort progamma is hij aan het maken als ik vragen mag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harkonen Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Net pas t Radio1 interview gehoord; heerlijk rustig, eerlijk en nuchter verhaal. Je hebt de community goed vertegenwoordigd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Wacht maar tot je Filemon mijn rampenkoffie ziet drinken van twee jaar over de datum. hg Dick. Ik ben benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.